1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Titanfall 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 11 apr 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Respawn Entertainment's head of development David Wightman has confirmed that all of Titanfall 2's map pack DLC will be released free of charge. Speaking at an EA Play event in London last night, Wightman told us that the studio plans to never charge its players for either maps or modes.

    "We'll definitely be supporting Titanfall 2 post-launch, and I can confirm all maps and modes we deliver post-launch will be free. We'll be talking more about post-launch plans closer to release so stay tuned for more info," Wightman explained.

    The question, then, is what exactly does Respawn plan to release as paid DLC for its futuristic FPS? Although Wightman couldn't go into detail, he was keen to stress that its plan does not include any sort of "pay-to-win stuff", explaining his frustration when the balance of an online multiplayer experience is ruined by "some kid who's spent an extra £40 on the game."

    The original Titanfall, of course, received an enthusiastic welcome at launch, but its playerbase fell away relatively quickly in the months that followed. Respawn is understandably keen to avoid the same scenario when Titanfall 2 launches on 28 October. Wightman puts it in slightly less prosaic terms, though. "We're doing this for the community," he explained, "not the dollars."
     
    B Tender en Racerblade01 vinden dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
    Bidle en B Tender vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ziet er echt super uit. Grafisch misschien geen pareltje maar vond Titanfall zelf echt prima spelen. Game is, imo, dood gegaan door een gebrek aan "content". Dit deel lijkt alles gewoon stukken beter aan te pakken. Gameplay ziet er geweldig uit en de toevoegingen zijn top.

    Ik bedoel ... een Titan + zwaard!? Wie wil nou geen Titan Jedi zijn.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste nieuws eigenlijk. Ze gebruiken Azure weer voor TF2. Voor de Xbox versie.
     
    Nightbringer, Rampage en B Tender vinden dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijns inziens was de content, qua keuze in wapens/secondaries/verbeteringen/perks/titans/etc. méér dan voldoende. Het was denk ik de (in eerste instantie) betaalde DLC die de community doormidden hakte in spelers mét en zonder DLC die het aantal actieve gebruikers geen goed heeft gedaan denk ik. Lijken ze voor TF2 anders te gaan doen :D

    Azure-servers zou inderdaad supernieuws zijn!
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Alles behalve. Je had kwa "class" maar een handjevol wapens tot je beschikking. In dit geval was variëteit beter geweest. We hadden 3 Titans, nu (geloof ik?) 6. Meer wapens. Meer mogelijkheden ... altijd beter.
     
  7. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik weet in ieder geval dat het voor mij niks meer aan was, omdat er weinig wapens en titans waren. Daarbij was er ook een tijd dat ik gewoon niet in de titanfall servers kon komen (op een dag vaak iets van 5 minuten, waarna ik er gewoon werd uitgegooid). Het ziet er naar mijn mening nu echt heel tof uit, ook de grapple hook is super tof. Ik houd het spel ook nog wel even in de gaten.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb echt geen moment van de 100 uur die ik in Titanfall heb gestoken gedacht dat er te weinig content was. Je had keuze uit 3 Assault Rifles, 2 SMG's, 2 Sniper Rifles, 1 Shotgun, 1 LMG en 1 Smart Pistol. Ik snap niet echt wat daar nou zo nodig nog bij moet. Er zitten 24 maps in de game, waarvan 15 bij release zaten, ik kan me weinig games herinneren die er meer hebben en het aantal modes was (misschien zelfs wel te) overweldigend. En dan heb je ook nog customization options voor je wapens, pilot en titan. Ik snap écht niet waarom er zoveel klachten zijn over de content.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Indeed, weet nog wel dat ik het in begin week gespeeld heb met een aantal leden hier, maar de game was wel vrij snel klaar.
    Toen na anderhalve week was ik de game zat en nooit meer gespeeld.

    Hoop echt dat ze het nu goed aanpakken, content ziet er goed uit.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    TTK lijkt echt hoog. Was dat bij de vorige ook zo?

    Lijkt net hardcore cod :p
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ongeveer 7 primary wapens waren er denk ik, gewoon lekker overzichtelijk één wapen per wapensoort (1 sniper, 1 light smg, etc), + ong. 4 secondaries, en 5 anti-titans en vervolgens allerlei manieren om die te pimpen met scopes e.d.. Plus nog een lading wapens voor de Titan's zelf. ;)

    3 Titan-smaakjes heb ik ook altijd genoeg gevonden persoonlijk, één gewone, één dikke tank en een wendbare snelle :)

    Wat mij betreft béter dan 12 SMG's, 24 automatische wapens en 18 sniperrifles waarvan er duidelijk ééntje het beste is en die door iedereen gebruikt wordt, maar die je pas unlocked na 200+ uren spelen, waardoor je de eerste 200 uur speelt met 'minderwaardige' wapens. Te meer omdat de wapens toch 'nep' zijn, geen replica's van bestaand wapentuig.

    Moet vanavond eens opzoeken hoeveel uur ik in Titanfall heb zitten :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2016
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Titanfall 2 leek me vooraf sowieso interessanter dan deel 1, die toch een beetje als nieuwe FPS/IP uit de lucht kwam vallen. In deel 2 kunnen ze verbeteren wat ze in het eerste deel gemist hebben. Dit zal wel beginnen met de toevoeging van een SP (wat van mij niet per se nodig is).
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824






     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2016
    B Tender vindt dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    1900 livestream

     
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    My bad is is morgen om 1900.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Vince Zampella geeft aan op zijn Twitter dat we de komende 2 weekenden maar "vrij" moeten houden. Waarschijnlijk (zo gaan de geruchten) een stress-test BETA van Titanfall 2 :eek:

    HYPE.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Respawn and EA have officially announced the dates for the Open Titanfall 2 Tech Test, which will be available on PlayStation 4 and Xbox One. The Tech Test will not be available on PC.

    Tech Test Dates:

    #1: Aug 19-21
    #2: Aug 26-28

    For the first Tech Test, these are the maps and modes available:

    MODES:

    Bounty Hunt (5v5): A brand new mode that pits Pilots and their teammates against an opposing team as well as the Remnant Fleet. Earn bonuses by killing grunts and enemies, but make sure and deposit all your points at the bank between waves without getting killed.
    Pilots vs. Pilots (8v8): Players can be the best Pilot on the Frontier and put their combat and mobility skills to the ultimate test in this classic 8 vs 8 Pilots only mode.

    MAPS

    Boomtown: A secret underground IMC facility where the latest in R&D is put to the test. In this facility Pilots can use the many peaked roofs to use as cover against combatants below. With tight lanes through the middle, Titans can also be easily ambushed.
    Homestead: The IMC have claimed Imminent Domain on a small commune’s plot of land. With a series of raised, rocky plateaus and a river running down the middle, Pilots are mostly safe from Titans among the rocks and trees but they also can duck into the caves and building when needed. However, the Titans control the large rolling fields.

    For the second Tech Test, the above content will be included with an additional map and mode:

    MODE

    Amped Hardpoint (6v6): A new twist on Hardpoint Domination from the original game; now defending a Hardpoint will let you amp it, giving your team double score. Team work is the key to securing victory."



    MAP

    Forward Base Kodai: Militia forces have taken over an IMC substation and set up a forward operating base. Pilots can find safety from Titans in the hallways and chambers of the main building, while Titans can walk over the roof to get a better view of the action."

     
    B Tender en Tim vinden dit leuk.
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938

    gamemode ziet er best gaar uit
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Livestream begint om 20:00



     

Deel Deze Pagina