1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Titanfall 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 11 apr 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is geen preload. Dus morgen pas als het live gaat.

    Lees verder veel negatieve berichten helaas. Veel dingen veranderd waardoor het gevoel van TF1 een beetje weg is.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zoals?

    Ik heb 1 nooit gedaan maar ik miste alleen de bots of zit het ook in de movement ?
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Dit is de enige shooter die ik wellicht haal dit jaar. SP oogt ook tof. Ik speel niet veel mp meer maar met CoD en BF ben ik gewoon klaar.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja vooral bots, movement van Titans, maps die beschikbaar zijn nu in de test die niet zo goed zijn als TF1, bunny hoping wat in TF1 echt voor snelheid zorgde. Dat is een beetje de algemene feedback wat vaak terugkomt.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is een mengelmoes. Vele geven aan dat de "verandering" niet echt in lijn zijn met hetgeen wat Titanfall 1 introduceerde. Dat zijn dan dezelfde mensen die lopen te zeiken dat TF1 te weinig had...

    De een is positief, de ander niet. Bovendien spelen ze een beta :) Zal nog genoeg veranderd gaan worden.

    EDIT
    Zie net je nieuwe post :)

    Het ontbreken van bots? Hmm ... vreemd. Dat gaf deel 1 wel z'n snelle actie. Het ontbreken van een degelijke map of mappen in een beta is ... niet echt een negatief iets. Elke game heeft goede en slechte mappen. En bunny-hoppen is gewoon bloed irritant. Had niks met "snelheid" te maken. Mooi dat dat weg is :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja iedereen was er wel mee eens dat TF1 te weinig had. En dat dat vooral beter maken de beste stap was.
    Het lijkt nu vooral van de vele comments dat ze teveel hebben aangepast aan de gameplay ook. Iets wat prima was. En het daardoor niet zo meer aanvoelt als TF1.
    Vooral mbt Titans en hun movement is het negatief. Maar speel het morgen zelf wel of samen als je online bent. Maar overall is het negatiever dan ik verwacht had zeker mbt dingen die ze juist niet hadden moeten aanpassen.
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Nope.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol sure.
    Wat was dan de reden dat het een maand echt populair was?
     
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    ..Wat? Iedere game wordt minder populair na een maand en het was anderhalf jaar na release nog steeds behoorlijk populair, iedere playlist had gewoon nog honderden, zo niet duizenden spelers in de West Europa regio. Iets wat je niet kan zeggen van bijvoorbeeld een Battlefield Hardline. Titanfall heeft een prima leven gehad, zeker voor een toen nog relatief klein platform dat niet zo goed verkocht. Ik kan ook maar weinig games opnoemen die geleverd werden met 15 grote maps en er later nog 9 toevoegde.
     
    B Tender en Arno S. vinden dit leuk.
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb wat potjes gespeeld, maar dit is echt niks. Gameplay is echt langzaam, TTK is super laag, grafisch gewoon lelijk, Titan gameplay is gaar, maps sfeerloos

    Deze sla ik ik 100% over
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja omdat de game bij EA Access kwam na een jaar en DLC gratis was geworden.
    De game was super populair eerst. Maar na een paar weken was het al super rustig voor een game die ook een grote hype had. Er waren gewoon te weinig wapens, ablilites, Titans, Titan abilities.
    Alles kon je unlocken binnen een paar uur. En er was ook geen SP. Dat zorgde er voor dat veel mensen er snel op uitgekeken waren. Respawn zelf heeft dat ook toegegeven in interviews over TF2. Dat ze voor er voor wilde zorgen dat er nu genoeg content was overall.
     
    Servantes en Arno S. vinden dit leuk.
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Het hielp absoluut niet dat wij pas een half jaar later met de game aan de slag konden.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh wat bedoel je?
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    EA Access en DLC heeft het wel nieuw leven ingeblazen, dat is waar. Maar ook vlak daarvoor was de community nog best behoorlijk, geen Call of Duty of Battlefield (4) niveau, maar het zat ook niet op het niveau dat je er als speler last van had.

    Titanfall was voor mij de enige multiplayer game die ik speelde voor een periode van ongeveer 3 maanden en dat vind ik meer dan voldoende. De meeste multiplayer games ben ik na een paar weken op uitgekeken, dus ik ben van mening dat de content in orde was.

    Dat Titanfall al een tijdje uit was voordat de Xbox One in Nederland uitkwam, denk ik.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh ja dat was zo. Voor mij is de release altijd nog 2013 haha. Maar ja denk dat wij als kikkerlandje niet zoveel extra spelers brachten haha.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is om 06:00

     
    Rampage vindt dit leuk.
  17. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Eens met @Racerblade01 In mijn ogen had BF1 game méér dan voldoende content.
    Sure BF4 of COD hebben meer wapens, maar wat schiet een game op met 38 snipers en 21 SMGS's wanneer in de praktijk toch iedereen dezelfde (superieure) sniper gebruikt en de andere 37 negeert. Méér content maakt een game niet gelijk beter, en idat je na 10 uur alles 'unlocked' hebt evenmin. Wanneer de topwapens pas na 40u vrijkomen, zijn de eerste 40u als newbie vrij irritant tegen mensen die alle topwapens al hebben.
     
    Pride vindt dit leuk.
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    hoelaat is titanfall in NL te downloade voor de beta?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ik heb hem al gedownload voor de PS4
     

Deel Deze Pagina