Tja.... wat zullen we nu weer verzinnen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BFalcon, 18 apr 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    HAHHAHAAHAHAH wat een losers hier zeg!!!!! wat ze nu weer allemaal verzinnen om de xbox te dissen is gewoon hartstikke zielig!!!! echt ze kunnen nu gewoon geen goed argument bedenken om de gamecube te verdedigen!! ik lach me hier zuf en ik post me suf op dit kloteforum... hahahahaha!!
    http://www.gameparty.net/forum/forumdisplay.php3?forumid=2

kijk en huiver... en als je toch bezig bent, misschien kan je ook nog wat kritiek geven op die losers daar! (ff voor de duidelijkheid; black_falcon dat ben ik!)

ow ja, dit is dus absoluut niet als spam bedoeld ofzo... ik haat dat kloteforum namelijk in hart en nieren en ik doe er alles aan om die losers daar het zo rot mogelijk te maken!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah, ik weet niet wat die gameparty gasten lullen, maar als zij een LAN houden draait iedereen windows :+

3. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Wat een bull shit staat daar op dat forum zeg, tjeez wat ze wel allemaal niet verzinnen:eek:

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gelul, their asses are kicked

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja iedereen kan wel wat lulligs verzinnen op iets supergoeds.

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bfalcon, mensen als jouw vind ik irri.

ik ga ook niet van die ps2 of ngc lui afkraken, ik heb gewoon een normale mening.

wat jij doet is een console war verhogen, en dat is nou waar ik zo moe van word.

maar ach ja, het is toch een bagger forum!!!!!!!!:p :p 8) 8) :) :D

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja zo staat het frum van XBW ook weer in een slecht daglicht, proberen we de nieuwsberichten flink te verscherpen komen de fanboys met horden tegelijk het forum op :)

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    bfalcon, jij bent precies hetzelfde als de gamecube/ps2-fanboys daar... Maar voor jouw is de xbox weer heilig.

laat ze toch, iedereen weet dat ze zielig zijn.. dat hoef jij ons echt niet te vertellen hoor..

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    FOUT!! weet je wat het grote verschil is tussen hun en ik? ik geef toe dat de gamecube ook goed KAN zijn omdat het systeem er gewoon redelijk uitziet van binnen! Zij kunnen geen enkel goed woord over de Xbox kwijt en dat vind ik dus irri.

Nee jullie hebben een beetje een verkeerd beeld van mij. Ik ben niet iemand die een consolewar start, maar als ze de Xbox onterecht gaan diggen, dan sta ik mijn mannetje. Zo, dit was ff een update.

Maar goed, het forum van hun zuigt!

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Xenior gelooft je wel geloof ik.:)
    T stond net in het metrokrantje, de prijsverlaging + actie van 2 games en contr...bla bla bla. Wel beter, ben benieuwd waar we het allemaal gaan lezen. Stond ook dat Sony nu niet mee gaat doen met prijsverlagingen, blijft 317€ adviesprijs.
    Hoe gek ben je om die nu te kopen!?
    Nou ik toch zo aan het lullen ben; Las gister in de krant dat Sony voor de ps1 een 5 inchschermpje op de markt brengt. Kwaliteit zal wel kut zijn(lcd) maar ik zou wel zo'n schermpje willen hebben van 10/15 inch voor de xbox.
    Makkelijk als vrouw film wil kijken.
    Nu ga ik deze of volgende maand maar een 2ehands 22 inch monitor met coaxaansluitingen halen, high def. kabel....:9
    Boeiend he.;)

11. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    niet reageren op die ###### anders gaan ze nog huilen ;)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat klopt, dat klik je op de PSONE (die heel klein is :)) en dan kan je dus makkelijk gamen, maarja bij de Xbox.. mjah,,

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja WouteR, maar ik heb in feite maar 41cm beeldscherm, de andere 41cm is van mijn vrouw weejjewel.
    *Hooo, moet je weer spelletjes spelen, sex in the city komt zo*

Deel Deze Pagina