[TK] MSI N580GTX LIGHTNING (Stil & zeer goed over te clocken)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door RelaXXinG, 26 mrt 2012.

  1. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    [PC] MSI N580GTX LIGHTNING (Stil & zeer goed over te clocken)

    Regelmatig vernieuw ik mijn PC onderdelen en verkoop deze componenten weer tegen een zacht prijsje. Bij deze verkoop ik een videokaart (nieuwstaat) met hoogwaardige componenten die extreem goed is om over te klokken, maar die ook kan dienen als stille videokaart voor diegene die daar meer waarde aan hechten. Draait standaard Battlefield 3 zonder problemen op Ultra.

    Quote Hardware.info
    "MSI heeft met de N580GTX Lightning en R6970 Lightning weer voortreffelijke videokaarten afgeleverd. Zelfs wanneer je niet gaat overklokken zouden we deze kaarten aanraden vanwege de superstille koeler. Het belangrijkste zijn natuurlijk de overklokresultaten en het blijkt wel dat beide kaarten met standaard luchtkoeling toch een flinke prestatiewinst kunnen bieden. Dat biedt perspectieven voor wie met LN2 aan de slag gaat. We mogen wel stellen dat we hier van doen hebben met de ultieme GeForce GTX 580 en Radeon HD 6970 kaarten."

    Enkele links naar reviews:
    -Review Hardware.info
    -Review Guru3D.com
    -Review TechPowerup.com

    Kaart is van mei 2011 en bevat dus nog Europese garantie tot 2-5-2013 (bij Zercom in Eindhoven). De kaart is nog niet tot het extreme gepusht (nog niet nodig geweest) en is tot nu toe alleen nog gebruikt voor Mafia 2, Team Fortress en Battlefield 3.

    Het maximale is nog niet eruit gehaald, dus vraag me niet om de maximale overklokwaardes, aangezien dat tot nu toe niet nodig is geweest weet ik dat niet. Maar de volgende waardes liggen met deze kaart binnen handbereik: Core:950Mhz / Shader:1900Mhz / Memory:4600Mhz (zie ook Guru3D overclock results)

    Is uiteraard compleet met doos en toebehoren - Prijs € 329,- excl verzending Link: Retail prijshistory

    Foto's: (Klik om ze te vergroten)

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    Ophalen of verzenden
    (mail naar relaxxing[apenstaartje]gmail.com)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  2. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
  3. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
  4. lawloryuanr

    lawloryuanr Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat biedt perspectieven voor wie met LN2 aan de slag gaat. We mogen wel stellen dat we hier van doen hebben met de ultieme GeForce GTX 580 en Radeon HD 6970 kaarten."
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina