DE REGELS: - Ik ruil NIET, ik ben aan het sparen en ik heb al games in overvloed. - Bied maar raak, ik ben de beroerdste niet. - Al mijn games zijn de originele versies (dus geen Platinum oid) tenzij anders vermeld. - Vermeld even of de verzendkosten bij het bod of excl. het bod zijn. - Ik sta op de Trusted Lists van InsideGamer (Calamity) en BudgetGaming (Clamticore) PlayStation 3 Call of Duty: World at War BlazBlue: Calamity Trigger Transformers: War for Cybertron Ghostbusters: The Video Game Ninja Gaiden 2 Σ PlayStation Portable LocoRoco 2 Monster Hunter Freedom: Unite Xbox 360 Call of Duty 4: Modern Warfare Viva Pinata (Special Edition) Saints Row (Steelcase Edition) Dynasty Warriors 6 Silent Hill: Homecoming The Elder Scrolls IV: Oblivion Tomb Raider Legend Marvel: Ultimate Alliance (Promo) Nintendo GameCube Soulcalibur II Pokémon Colosseum Pokémon XD: Gale of Darkness P.N.03 F-Zero GX Eternal Darkness: Sanity's Requiem Resident Evil Resident Evil Zero Nintendo DS Mega Man ZX Golden Sun: Dark Dawn Sonic Colours Final Fantasy IV Waarschijnlijk komt er in de loop van tijd nog meer bij.
Hey, Hoe is de staat van de steelcase van Saints Row (X360) en heb je toevallig een fotootje? + Ik heb ook wel intresse in Marvel UA (promo, X360), die voor €8,- incl.?
Hoi Achiev Ho, Sowieso is 8 incl voor Marvel UA een deal. Daarnaast wil ik best een foto voor je maken van de Saints Row steelcase, maar ik kan je hier en nu verzekeren dat hij in absolute nieuwstaat verkeerd, ik heb geen deukje in de hoes kunnen vinden en de disc is in topstaat.
flipmode182 = PM Mastat = Sorry, dat vind ik net iets te weinig. Ik hoef er geen hoofdprijs voor, maar dan in ieder geval wel verzendkosten voor jouw rekening bij dat bedrag. Helaasch.