[Tk/Tr] Nintendo Ds Lite (zwart)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door kelders0, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

bij deze bied ik oude mijn nintendo ds lite aan, wil zelf een een Dsi Xl of psp.

pluspunten/ info:
    zwarte hoogglans kleur
    Zwarte touch pen zit er bij (in goede staat)
    Schermpjes in goede staat (geen diepe krassen oid)

2 minpunten:
    - ik heb geen oplader bij de DS, deze heb ik een keer laten vallen en toen was die kapot, sinsdien heb ik m'n ds altijd met de oplader van m'n zusje opgeladen, via marktplaats kun je een oplader voor ca. 5 euro kopen
    - de DS leest niet altijd de games, hoe dit komt weet ik niet, verder is dit gewoon een goede DS

bij de DS heb ik een R4 kaartje, officieel gezien zijn deze kaartjes tegenwoordig verboden, ik heb 'm zelf gebruikt om muziek op m'n DS te zetten, maar je kunt er ook games mee afspelen.

!!! IK verschaf verder geen info wat betreft het gebruik van de R4 kaart, wil je deze gebruiken voor games of wat dan ook zul je dus zelf moeten uitvogelen hoe 't werkt, google is your best friend though :b: !!!

Vraagprijs 60 eurie of een goed bod, je mag wat mij betreft ook een ruil voorstellen.. maar voorkeur gaat gewoon naar verkoop!

-----------------------------------------

Mods: Mocht het niet toegestaan zijn om de R4 kaart ook te koop/ te ruil aan te bieden, stuur me dan svp even een pm en dan zal ik de thread aanpassen.. svp niet gelijk de thread sluiten.mijn dank is groot :+!

groeten!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina