1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TMF Gameshop Pro: Live Live gamen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Benson, 2 nov 2004.

  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mwehehe, zat ik net TMF te kijken zag ik daar een ventje zitten dat Burnout 3 aan het spelen is :confused: Grappige was dat hij dit live aan het doen is... En ja, idd ook nog eens op Xboxlive 8) Volgens mij gaan ze dit nog vaker doen, beste mag meedoen met die gameawards :+


    Als je mee wilt doen: TMF Live 1 of 2 ;) Programma heet Gameshop Pro

    Rechtstreeks van tmf.nl:

    Ze hebben dus zelfs één game uitgezocht die niet van EA komt :p

    Ik had dit al in de BO3 thread gemeld maar misschien vinden meer mensen dit leuk dus vandaar ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    EA games op Live, dan zullen ze wel steeds vastlopen en uit de server gekicked worden! :+
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat probleem met EA nog niet opgelost dan?, zo ja slechte zaak!

    greetz wooly
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het ook gezien ja...vond het er maar zwaar karig uit zien.
     
  5. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal heel leuk en aardig, jammer dat EA's live shit zuigt
     
  6. joche

    joche XBW diehard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens wees blij dat het er is!! Het zal heus wel verbeteren maar alles is beter dan niets (zoals het eerst dus was).
     
  7. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel leuk om te zien, ik kwam het om 5 over 12 tegen en toen besloot ik maar te blijven kijken.
    Odebeijer ook nog gezien, dus die heeft meteen de status van BN'er verworven... ;)
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh yeah de TMF game awards... welk EA spel gaat winnen ?
    hehe, kan er zo gekozen worden tussen Halo 2 en MOH frontline komt frontline toch als winnaar uit de bus :+ lol..
    of gaat het daar niet over?;)

    Mwa, heb geen EA spellen en zal ze ook nooit kopen.
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Goh, wat een grappige reactie zeg :{ Ik heb anders vrijwel nooit echte grote problemen tijdens het spelen van BO3... Gisteren (heb de hele tijd 'gekeken') was er maar 1 keer een klein probleempje dat er een paar mensen waren disconnected. Verder ging alles helemaal goed.

    Dit is dan ook niet de "grote zeik EA's games en live service af thread" of wat dan ook :{ En nee, QwX het gaat dus ook niet om de gameawards. Daar gaat vast wel een andere thread over. Je kunt zoals gezegd, als je in de uitzending een goeie tijd neerzet, een plaats veroveren in de competitie 'best allround gamer'. Dit heeft dus niets met de nominatie van de spellen te maken...

    En heel fijn dat iedereen de games van EA dan ook niks vindt, maar ik kan je voorspellen dat deze (fifa 2005, NFSU2) games net als BO3 weer erg goed gaan verkopen dus ook je smaak kwa games mag je voor je houden _0/

    Nu even ontopic: Ik vond het best grappig om te die wedstrijdjes te zien, ik wilde het zelf ook nog wel even checken maar mijn xbox staat boven en mn ouders en broertje lagen al te pitten dus ken ik niet lullen :) Dan heb het het ook weinig zin natuurlijk.
    Die gast is wel lache volgens mij, alleen de rest van de gassies die online waren hadden nou ook niet bepaald veel interessants te melden. Maargoed het was eigenlijk een typisch potje burnout, niet meer, niet minder. Ik vond het aan het begin eigenlijk helemaal niks maar nu vind ik het idee van live live gamen wel grappig :) Ik zet vanavond weer ff op TMF om te kijken of er nog bekenden langskomen...
     
  10. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat zo te kijken en hoor je die gast van summerbase "Haaalo 2" zeggen ik denk wtf en zo'n gast (weet niet wie het was) zegt zo "Het is Halo 2 kneus, wel beetje respect voor het spel hé" _O__O__O_
     
  11. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb et ff gezien maar kmoes te vroeg op om lang te blijven kijken ^^ Wel grappig, maar waarom zo fokking laat :mad:
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    @martini: Mwehehe... tja, dat typeerde wel een beetje het niveau moet ik zeggen :) Ik zeg zelf ook altijd gewoon haalo ipv heelo :eek: Ben je op tv ga je daarover n beetje moeilijk doen, dacht die Dennis. Hij vond het iig net zo boeiend als ik...

    @rolo: Dat zal wel te maken hebben met het feit dat er om dat tijdstip weinig tot geen smsjes meer worden verstuurd ;)
     
  13. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja was gezellig gister avond :D moets het spel weer uit de kasten pakken omdat ik het niet meer had gespeeld zins de release date :D khad wel verwacht dat ze iets weg geven aan de nummer 1 van de avond maar helaas
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  14. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Héhé, oftewel de Breez@h sletjes gaan naar bed en de hardcore gamers gaan het nachtleven in 8)
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    @Quadra: Feli :) Weet jij hoe het dan zit met de plaats voor die gameawards? Hoeveel mensen gaan er door en is dat er per week 1 ofzo?

    @Martini: Spijker op de kop ;)
     
  16. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet ik zag het gewoon op tv en dacht nou laat ik maar eens meedoen ik weet er verder niks vanaf
     
  17. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit doen ze zover ik weet nu iedere dag van 00:00 uur tot 1:00 uur. Ze komen ook nog met HALO 2, FIFA 2005, enz, enz. Dus iedere dag kijken vanaf 00:00 uur
     
  18. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijken... MEEDOEN :p als het een beetje leuk is dan ;)
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, je moet het leuk maken Martini ;)

    Ik zat er nog wel over te denken om mee te doen maar persoonlijk houd ik er niet zo van om op tv te komen enzo. Maar eerlijk gezegd vind ik het best een leuk initiatief en ik denk dat het nog wel druk gaat worden op de TMF servers. En als het dan ook een beetje gezelliger wordt haal ik misschien mn box ook nog wel eens naar beneden deze week :) Alleen jammer dat die gast helemaal niet goed ken gamen :confused:
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wou meedoen......... maar het zit meteen vol je komt er niet tussen.. en dan is er een keer een plekje dan klikt die lul meteen door in de lobby:mad:



    hoe willen ze dan met fifa tegen Nl ers spelen:confused::confused: waord moeilijk uitkiezen
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004

Deel Deze Pagina