Ik weet nog dat ik vroeger heel graag de Teenage Mutant Ninja Turles speelde. Maar ik heb nu de screens gezien en filmpjes bekeken. Zouden deze goede oude herinneringen dan toch verloren gaan als ik deze game zou gaan kopen.
verwacht er niks van, volg het nieuws niet.....koop de game en dan kan hij nooit tegenvallen IMO of het moet wel een hele slechte game zijn maar ziet er niet echt naar uit dekn ik.
het lijkt me wel een goed spel omdat vooral door de cell-shaded graphics het de cartoon feel heel goed weet te bereiken
niks maar dan ook niks haalt het bij de oude turtles spellen hoor, zelfs al is het grafisch zooo mooi, geef mij maar die oude games.
jaja, k weet t ook nog, en dan was je blij als je die lvl haalde waar je op je skateboard kon * die goede oude tijd ( 6jr geleden ofzo )
dat weet ik ook nog ja, en dat riool level. en dan ook nog debiele dingen derbij zeggen zoals in de tekenfilm (pak aan dombo ;p) TMNT
Turtles was echt het vetste spel dak gespeelt heb op me ouwe NES, heb em alleen verkocht heb der nog steeds spijt van
o`ja turtels! Ik had deze game op de nes vet spel!! ik had het spel vet vaak gespeelt met mijn vrienden!
The Turtles waren met afstand het leukste arcade spel ooit gespeeld. Je had vier knuppels en 2 knoppen: 1 om te springen en 1 om te slaan. Ben eens met vier maten in de arcadehal van Scheveningen vriendelijk verzocht of het wat zachter kon: we waren zo hard aan het brullen dat we alle arcadekasten overstemden...