OK zo zit het dus: 1) Xbox Biiiiiiiiiijna uit in de States (duh!!!) 2) Hier in Nederland is de prijs niet schokkend maar toch aanzienlijk meer dan een import. Maar wt kunnen we hier allemaal met een import Ik weet het ff niet meer en heb wat opinies nodig
ehm voordelen : Xbox is eigenlijk goedkoper Je hebt hem eerder, dus kan je lekker patsen Nadelen : Je kan eigelijk maar 1x wat 'bestellen', of je moet nog n keer laten sturen (bv games) maar dan betaal je aardig aan verzendkosten.. Je moet zorgen dat je de ntsc omgeschakeld heb naar pal (weetniet pcies hoe dat moet, ik zal het ns ergens vragen, zometeen hebbie antwoord ) Je moet zorgen dat het voltage klopt.. als de Xbox nog niet om te bouwen is als die hier in NL uitkomt heb je een rpobleem want waarschijnlijk kan je je games dan niet spelen die je hier koopt..
ja ja maar....... Kijk de stroom maak ik mij ook geen zorgen over want een adaptertje en dat is opgelost . Waar ik mij zorgen om maak is dat ombouwen, ik heb geruchten gehoord dat de Xbox waarschijnlijk de meest gehackte console aller tijden gaat worden maar hoe waar is dat. en wanneer kunnen ze ´m dan ombouwen. Ik kan wel wachten maar ik wil niet meer! I gewoon zooooooooooooo snel mogelijk aan een potje HALO beginnen dat het pijn doet!
PLaystation is denk ik de meest gehackte console maarja.. en zal dat ook blijven, omdat je bij de Xbox toch dvdtjes moet gaan lopen branden.. zon brander kost geld, zeker een brander die die speciale DVD type aankan die de Xbox gebruikt.. en dan kosten lege DVDtjes van dat type ook veel geld... dus ik denk niet dat de xbox de meest gehackte console wordt..
spellin importeren is ook nog goedkoper, mijn enige probleem is PAL/NTSC wouter vertel mij een hoe ik dat kan oplossen, dan koop ike r een ik moet het weten voor als ik in canada ben, ik heb nou een ticket dus ik ben er zowiezow, maar of ikeen paar boxen meeneem licht aan de pal/ntsc oplossing...
Helemaal Gek! Hier in deze situatie zit ik dus al een maand, steeds maar halve antwoorden. Ik weet het gewoon nog steeds niet wat ik moet doen. Ja of Nee ....... TO IMPORT, OR NOT TO IMPORT? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
dit krijg ik als ik op wouter zijn link klik: Nice going wouter nou in het nederlands! LACHUH WHAHAHA Zend 20001120011394119671xù Ÿ2 ÕkoÜÆ‘U®% €SúFQÛHbqŸÜulyÔ!¯ºŠ&Χ“té½r¤bûßww¹$gŸÇTÚ¶ßÌçµ³3³C*©>Ýý8_ÞŽù‹›Õêí£éÅÅΞÖE1aŒ*ŸWŽ¤V¿pœVGŽf³]¼y´6׶×Û;ú”±$±ü¹þiy¾z«ÿ¯7¯õÚ™¿Œ_¸ö–E{ç Oƒ˜="€!øûÄ……”tÊz[Æž„j]t×Ùe-LÂP À¡è¹¸ãìôª˜¿Ù.ÕáÞ"}æBQqjŸE’/ê›Wu³kix±K%¨Ÿ¾üóù‹/ŸÕÉà£`êÒ?§çcØÅ€ŸºèžßÉ‹£ô=؉¯V …oúC;¡åÿ¦xÐv@^NZ‰‚•xäJP¾àv% V>îxw\ c{½Ç¶»ùÕùjÚÌ®mâÍR¤Õ“tdHqú/?–?|øð÷§+‹ü©ÏOo_ ýÞo"8ŽŽ ÎgþžÂÂSïԃ fÔ¿¿wV²½Lzl¾C8€ÆýóÝn³38È÷Uü³Õ.îÛâ$ 4]7‹óÙtv=·iûÓIJFýÈUõ¼®›5ÄâAàz‡b‡®ž”Np–¹À“ 5.ê. |ßêÿ®³/…¶éÏ‹ÍMmÐdŸêõYÕ?Aj"($B‹õüMcQh¤úë×¾ !ôN”E^œ·1\ç0%’>-ð“IÇŸ%Äúì íÙ-N°#Gã~Þƈ§}“N:ŽÜo}³:ßm^׆ö#{„Eœ ëútâUæ%XÚuïú 7y%#zë`ì붷N[ÔÚ v¿ŽIVÇÄ? { "% 0c’<_¯çÓ‹ùÎæÐ选]g›Ù´Q›òñÉuÓlŸžÚßôŠãŽâ.6«ébm‘„Kuâ$üq *+\ìÆ,OpL '+;“ºÛwð40sæ`9V¡R[.£˜r»†ê#„Ž‹a¸Šø1í‰Tű³ tÔ€© ‚ù,„«}øà|•žªý‡á²‡Ù°ƒDv‰ýǡ‰Æ#]R_Í›6Üžow›‰K„ìK„äâ!™¸DÌŽµÜÏ{ðCOØ *e§pBR;oYœ^¬ësurÏþið™'Š>Þ ¢‘ ÄâÅ¿’ýr³»YYœŒ%ëÃTš)¨XyH/r–´* ¡sÕ5š^À=OJKʳRðbvàyäåtYÃTHáqC ~Já„pµ ߃„°· Ɉ}DD>i$#v ißÒ²z;Ÿ-¦ËÙõtg4NÑXßR˜qߪt™õã|ÖX¬Œ]( òó- Âéî²à™ ÞÍ"Ø‹ xÖ`¸Ç ¼Ôq‚H Àg¶§z×)-ð½È%GL§”ûŸš:ïõùbÝX¤ïýjw5}³ª¯ Éh.¾QÌí A&1AüSK BøØW=\ öK[]¹ào'ê©“¶ÿܹ. ÊbWQþ‡à…¼“/iZÌæ‹¥Aᚃˆ{꣦™v8¿rïཤO\G¹ |—çRʽPm9ƒÖ啹žsÂ3åc;ªœJg— 8¾ s"U~&Á‹Í¶5#6H™€‚Žl(Ìt €V×f €Ýœ*P pnÆC»I¡ œûNYùåÐ`Y—¶‡rUÓvdÉNŽ(¾X4'›µÊŠ_Ïw[}wbWøy7à%M'ÛéÕb=½_Ÿ,§ë«Çøª¿[hi¡8ØG ¿xÀ/ØÎx„z™ . Â=>T †öä~†À^’ßÑ0P±IÕ7(˜¹g¤L´œjè¶úÉ“WÏ,ŠpQ¼‡§<9í 'Ï*F äB„üýræu^¨¯“gËi]?Už0¯Û«å°²‹7TvIÙPqz ͤW‘9£ÖgOnnc¡ìróL_®±Í™ãXŽW¾qèØàÏD.hˆ_ür&ø31"ø3‘ þLÕK"ø+Ì DÃ%bxe»mDñΓ1@ß9› `\’PÇ~»ËƒI|‹‹x»Kw t…¼›o—‹y}þêíM¶ZÛÛýâÙœ>F¡n¦»X-Fg(ø¹,‰“ D¢»Ö.Zó»Ì|\Ÿ“óðöÝ*ªŠç2nÎ3>tŠ&áx›EÆ}%£À¿Â ‰-O$ œP˜PÞ߀äbDËP!ÝÙßÕ[KgÚˆ-Iä´1XÎÜâ J-âCnñ£ÂöÆåÀIärKB ÌD=.F4 ¹5¨5T3Ê…å(–Y–9–yŽ$§V˜NŠ}-’ªôZ$:¥…üUåþIåä’,ˆîõ»GTéq¹¯ )Ü Ä º—€S™ù]×*S™µM¨ínñ³Á”Þ݃FÙ)ÿ9_ošÞ®jdäp¨AIÈœðf%SXT\ÎÕ1{®Òº9]ãq"{=$r×CmX;´ ¢‡Àá!ÏÊþ"WÓÓÍnÚv—Dä~HËðJ½Á Uÿ( Šˆ˜WŠXæƒ0<›9ØžÄA6®öÁÀ!ü+L‘:„Jv—Íben©… [V³Íúr[V )1¾¦§jµcr-fNçÒ·-ôJ”Ä`Hà©?ØÖIòH· ö;,B¦ö1ÒÄLF6íHldU¢-VW'õnöôÞâ´†37=”+`")/I‹Tð¸ß?):êo}j2=t‰#6PŽ²:‰sYÄAÄrôr<‰¡°g‰“úc½¹i¶7f«K–g”Œ×I¶ÿÞAáätÆüX1°ÜN²qñHf=_½šÃ«9™½J‘|?C-ÚÞknÆX¥b)žšE³t+)#m¼|²Ì´ñd82!%à³>kÆÄëðËÜ\ˆŒ$3¤<;ð¯à|O™BQJ° òS>)Ç9€ŒÜ‚jeCûg¾À ûËLŸ]:AÒ/[¥é:TúARmÐŬoh† Ò8×1¨Iß1ÐÐÄCøž4Oá(:uE7``eæ5œ× ‹d‚7Ûåfz±Y÷ÙŠU¯"–U «RBxƒfg¹‡ Öß¡hrÿhhRíU»C^#«âõüp«V¹(iÀAºnƒçûÃúßã,èSDßc ¡±¨³:ZÂkçÐêh©C¥¯Ó0²÷AJgú9zP»Å“þ›Žwõ@M¯,é—þN× Œs YÅM=ß> ó> ýâ„H¿[0´, 41dÞCT†´7(!œ}£ƒâ~@Åõf5×M}G7ˆŽ8 5q4<Ñ9†p°C*‡ ž‹)(Rc‘¾Æ2ð}§ºA:Î>دBýø8ŸEA?2Ð|§Íôé±KÂgPq£‡ª‡âã*ȉŠ ?¹<Ëñ¾$³¾Ë+ áÀ—Dàþ0°š¬6>/ÃA^&‹zqµž67;7àñÉÎ&g ÚNbl‡‚8 ÀÛáXæ'9„ï·B:Î>b°õó{OŸ4»Å*‹£ïÍ×Ð_0Èßûs2~ûÅ`ýªÑfRUGs3ß;Ô\dÙÿ<œy^ë@æ•õºCL¿º“Q—6ÃqõÐSGJ7*nÆÈìvpM7´8þ –ZWñØ9Îî©tSÚ€Si›nÌé*£ÅcÁ»ÇŠ‡Ì\Á‡K‘¥óþAÌ7Pñ·!·‰Y!F±¡üt¹©çÿL<ÇDøSâÀßëgddužv*)!žéK8ˆƒ$8ÃÀzuHŘg˜ \–¥KšöŽ¯QaûÀ~@'wÜDJJ)„'a 4>í‹“F0-B€"9¬ò°CÈ6ðþ2áï¿Â=)N>>IS@ÿAù/!8ð1Ì[¾\!’ÉQVAøÌŸòK.œMä°tì# ÀDŽàÈr ^ˆ'Ãw¨îê·:µ$ŒœõôœWSA9bù™çP½€zD5¤Œ(¿rVg\—”‰4ŒŠ“'õvº¶Sh÷ôué½gºU¡3:êJÍn=|rª‰>ëðŽ³‚›W$Âúqà”8gs’yg×ÌhÇ/vD±š×µ*!txáõB’÷CÝOh¿°ÀýÒð[r€É~Dq¡p[» åe·¦€o©t[-Ø$õ2[ë‘ð[ëq„´¸ÿð“£çƒäð‰ƒ«~†ƒÍŸz±A¶/‰æë›±ò{ÚáXÁXTùMmõË7{ßâ™ êD4áSQàQÕ%aõÁÐP»+ø¨êƒ’=‰¿BÈœ[42õÍ„ðc?öš‰³Íå¥Gg°&ÃA(éT–ÎÚCóÞ0†.Óêd„nyD·dÈ‚ÛbFè–ïÓm¶MK#=àQl8EÕÿ:ÏÇ1ñ(d¢‚ðLe·—vèÁÔl£|†oFƒâ#¤SY:k 4'‚JO¿ÌÔO‚™ø¢ŽîP±÷Í`ƒ”ëµÄh8Ca8Açi˜—l‡ù˜8 ’¡¡ [3ùggúZJ4A‰:”b_? ¿½Œ#[‘yU˜÷jô×›ÌÙcæíìçÝÌàÌ÷•Þe%âºŸÚ z2Ya$u »ú?B¥¨0ãêÑŽT)C$gí·ní×DŽ0” ¢aQ\Þ¬gzõa%®ù"/>ÿêËç/þt„ˆ`¢¢Ô|É …!õ›ú…ÓÂ}ïõqQZéÓÓZÅðCKVq‹ÛL—æÝ•C†±:Tõ£ôW¸Ô/ŠOõߪl_—YüZ+º±x\)Š!ì4äVÈ›¯øª¼¾šm–Š=ŒeYŠR«€ùüÛ_¿TË9¥TlÀÖåaÅIÉ k?m3xÀRÜ)[AŒ‹j œ2óÎ¥Š%G•¦Xéï–éû×CÎ(EH/³3Pš j¡'H´1J\RiôÞ]—*k”Ç¥4Äì=úÒfÃŒšïsiÔ;)ˆùžRwkuÈ QŠÓ?š;ŸwUõÿô—<ƒæã`ë©bXIË*‰%6u£,A)µô·Ÿ¥eŠJRÒÒÀèE1®žSra´ÚŽC©g#k0;QRí¡fUk ¤´Á¸µÐ×=;ûâ«ï¾<D©h%Œí_¾xyöÇCI”Õ¬rß4ÛåA¸¬KÕŸQ›W˜
Ik denk toch dat de Dreamcast een geslaagdere hack console is... kijk maar naar Bleemcast, Megadrive emultor, SNEs emulator, illigale games spelen en downloaden, en dit allemaal zonder ombouwen van je machine . Maar ik kijk eerst hoe de Xbox eruit ziet enzo en hoe de games zijn. Dan beslis ik of ik hem import of dat ik wacht
Hey allemaal, Ik werd op dit forum gewezen door een collega van mij. Hij vertelde mij ook dat iemand er het idee was om een klein bergje Xbox-en te importeren. Dit deed mijn oren klapperen want ik kan niet echt meer wachten tot maart ofzoiets. Nu wilde ik weten of er al concrete plannen zijn hiervoor en wat er voor oplossingen zijn voor de volgende problemen: 1) Spannings-omvormer; kun je die denk meteen bij launch halen in Canada of Nederland? 2) Het Pal-ntsc-probleem. Ik begrijp dat de hardware het beide kan maar dan moet waarschijnlijk het spel wel vertellen dat hij pal wil draaien of niet. (of ziet de xbox aan de tv die erop aangesloten zit wat hij moet doen?) Ik las in een andere topic dat je(Kobold) ze wilden opsturen naar Nederland vanuit canada als je daar bent. Hierdoor krijgen wij wel invoerrechten te betalen (te weten 2,2% douane rechten en 19% invoerrechten). Daarom moet je ze wel als 'gift' sturen want op die manier zou je de invoerrechten moeten kunnen ontlopen (hoop ik). 4) Hoe wil je het met de betaling regelen? 5) Kan ik een verlanglijstje maken met spullen die ik nog meer wil (kan me voorstellen da dat een beetje lastig voor je wordt als je 30 verschillende bestellingen krijgt)of heb je een standaard pakketje samengesteld met bijv. extra controler, spel naar keuze en omvormer ofzo? 6) Kan jij bij launch nog aan zoveel xboxen komen denk (plus toebehoren en games)? Het is een heel verhaal geworden maar dat zijn eventjes de dingen die in mij opkomen. Mocht ik nog meer willen weten hoor je het wel Ik hoop dat je het plan verder kan uitwerken en dat het uberhaupt mogelijk is zonder al te grote problemen (en kosten). Bedankt alvast!
Uh oh Iemand die zijn besluit al heeft genomen! tricky, tricky, tricky... De vragen die jij in je mailtje stelt Gaurdian zijn dus de zelfde vragen als we allemaal hebben, vandaar dit hopeloze forumpje. Kijk die adapter is geen probleem , die kan je zo krijgen, maar het PAL/NTSC probleem blijft staan. Microsoft is so misterieus aan het doen wat dat verhaal betreft dat niemand het echt meer weet. Ik ook niet, als ik nou iets meer info had over hoe compatible een Amerikaanse Xbox hier zou zijn dan had ik wel geweten of er eentje zou importeren of niet maar ik weet het dus niet en tot nu toe heeft nog niemand mij een overtuigend verhaal gegeven van hoe het nou wel precies zit. Een ding is zeker, ik denk dat ik namens iedereen op dit forum spreek als ik zeg dat we ALLEMAAL niet meer kunnen wachten! dat maakt dit zo´n vervelende situatie 2 weken for de Wereld premiere van het Xkastje!!
Ik denk sowieso dat kobold niet een enorme berg aan shit mee gaat nemen, zeker niet voor de outsiders hier ik zal het nog ff op TXB forums vragen hoe het zit..
ben ik weer effies. Ik vind het geen punt om Xboxen op te sturen. Ik ben nog ongeveer 15 dagen in canada na de launch, daarin kan ik best een paar Xboxen opsturen naar mijn noodlijdende Xbox-vrienden in nederland Wouter heeft eens gepolst voor de NTSC/PAL, en kwam met een grappige ontdekking. Namelijk dat de meeste moderne TV's gewoon NTSC ondersteunen. Ook is het zo dat de Video converter in de Xbox de PAL/NTSC automatisch kan herkennen, ik heb dat nog eens ergens gepost in dit forumpie maandje of 3 geleden. Of dit alles duidelijk maakt....nee helaas. Aldus moeten we OF wachten op confirmatie, ik zal morgen, donderdag onze man bij Microsoft bellen om even duidelijkheid te krijgen. OF we moeten gokken op dat hij werkt. Ik denk eerlijk gezecht dat hij wel werkt, en/of aan de praat te kijgen is op een PAL, en dat hetniet echt een probleem is. Maarja ik ben dan ook bereid die gok te wagen. Over de importeer kosten kunnen we denk ik duidelijk stellen dat dat niet zo'n punt is... als jij bij een bedrijf werkt en de fiscus komt de boel controleren, dan moet je kunnen aantonen of je invoer rechten heb betaald of niet lijkt mij. Denk niet dat dat op deze manier van toepassing is, maar ik zal er even naar kijken op postkantoor morgen. Uhm...Oja, ik ben in canada gewoon bereikbaar op mijn ICQ en MSN respectievelijk: 37933244 en koboldsrule@hotmail.com Ook zal ik deze forums kunnen bezoeken. Laten we met ze allen effe wachten tot de groote man Wouter weer een positief verhaal uit zijn mouw schud! Ik check terug met jullie over een tijdje!
Wanneer ga je weg dan? ik plaats nu ff een topic op de TXB fora, en zal nog ff iemand bellen die in een gamesstore werkt..
ik zie er nu al een topic over staan van een hollander.. http://forums.teamxbox.com/showthread.php?s=&threadid=32095 maar die heeft (nu) nog geen antwoord gehad..