hmm? ja dit wisten we zal? je kan niet kopieren , je RPIT het van een audio cd... dit weten we al .........HEEEEEL lang maar bedankt
Ja zo kan het ook natuurlijk.. maarre ik ga niet mijn hele MP3 collectie eropgooien, de helft is niet eens leuk om bij Gotham of THPS/Amped te draaien
Ik heb dat stukkie text op die website maar half doorgelezen, maar daar gaan ze je toch vertellen dat je steeds iets van 15 nr's op een CDRW brand, die op je Xbox pleurt, dan weer 15 andere nr's eropbrand en op de Xbox zet etc etc.. Want MP3's zet je zelfs met winamp gewoon om naar WAV..
Uah, ik dacht dat je bedoelde dat je MP3's op je schijf zette, dat kan namelijk niet het media formaat waar de files naar geript worden is VMU geloof ik in de Xbox. verkeerd begrepen, ja dat kan wat je zeg met die rw's!
NEE!!!!!!!!!! Elke memory card is een VMU Verified memory unit ofzo nee het is WMX!!!!!!!! dacht ik..
VMU is altijd memory unit Xbox memory unit heet ook zo JA HET IS WMX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joepie denk ik!
gewoon wma denk ik (windows media audio) dat is de microsoft sound en wmv is windows media video(bijna divx qualiteit)