Toch niet 2 games en 1 controller ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wij 2tjes, 19 apr 2002.

1. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Even over het systeem!

Als je nu snel een xbox gaat kopen krijg je misschien/waarschijnlijk niet de special offer !?!?

Ik heb net zo'n 15 min. aan de telefoon gezeten met klantenservice en als ik het goed begrijp, worden alle ingezonden e-mailtjes gecontrolleerd op het serialnr.
    en in hoeverre deze wanneer zijn geleverd en dus horen te worden verkocht!
    Ik vraag me af of dit echt te controleren is, aangezien ik ze bij de MM gisteravond al zo'n 1000 XBoxen heb zien uitpakken. Maar als je dan toch al van plan bent om ereen te kopen doe het dan nu!!
    Stuur het formulier op, maar ga er dus niet 100% vanuit dat het echt gaat lukken!!

Ohja, na het inzenden van het formulier duurt het vast een hele lange tijd voor je je games hebt ontvangen, dus koop er vast een andere game bij (kun je vast gamen)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ze wel weten welke serie nr groepen waar heen zijn gegaan..

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    of zie zien het aan de hand van datum en verkooppunt

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het helemaal niet controleren zou ik dat wel vreemd vinden. Ik hoop voor een hoop mensen hier dat ze dat niet doen. Tsjah, ze wilden wel de mensen tegemoetkomen die er 479€ voor hadden betaald.....
    Afwachten.
    Of bellen.:)

5. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m'n xbox op 14 maart gekocht en nu maakt ie van die krasjes. dus als ik em naar hun stuur en ik krijg een nieuwe kan ik dan nog steeds die 2games + contr. krijgen want dan heb ik een nieuwe xbox met een nieuwe serial nr.

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook krassen, maar als je hem opstuurt krijg je alleen een andere dvd drive, verder dezelfde xbox

7. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon insturen met je huidige serialnr. tussen 26 april en 1 juli, daarna pas voor de krasjes wegbrengen je hebt toch een jaar garantie en je games blijven gewoon speelbaar (ik geef toe het is wel zonde)

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je nu een xbox voor 2games en een extra controler...

Als je een beetje goed zoekt, merk je al snel dat 2games en een controler geen 180 euro hoeft te kosten....

9. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    dat ga ik dus doen thnx

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    je moet je verkooppunt ook invullen(retailer), dat staat in het voorbeeld invulblad

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    of ze dat controleren.. (/me heeft geen Xbox gekocht namelijk :)

12. ITNL

ITNL Guest

en als je je xbox nu van internet hebt besteld wat moet je dat invullen bij retailer?

13. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb je hem toch ook bij een winkel gekocht, een internetwinkel dan wel, maar je hebt als het goed is een bon of factuur met daarop de gegevens van het bedrijf waar je hem gekocht hebt.

14. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet hoe ze dat gaan controleren hoor. Dat is naar mijn mening onzin als ze dat zouden. Tja rot op, zij hebben eenmaal de prijs verlaag, moeten ze ook de consequenties kunnen verdragen vind ik. En 1 daarvan is dat mensen nu massaal een xbox voor de huidige prijs zullen kopen om toch in aanmerking te komen voor 2 games en 1 controller gratis.

Zelf denk ik JUIST dat dat het idee is wat achter deze verlaging zit. Want waarom zouden ze anders niet per direct, of vandaag. Of overmorgen, maar nee ruim een week later na de vergadering, gaat de prijs omlaag. Als het aan mij vraagt is dit een heeeeeel erg leuk stuntje van MS. Petje af als het lukt, dus mensen kopen NU massaal een xbox, en ze maken er heel veel winst op. Spellen daar verdienen ze aan, klopt. Maar die 2 spellen die ze gratis geven, kan toch niet op tegen een verkoopstijging voor de oude prijs ipv een massaal uitverkoop voor 299. Ik denk dat dit idee erachter zit.

Adios

15. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hangt er van af wie de prijs omlaag heeft gedaan, de winkelier of MS.

Wanneer MS al sinds eergisteren goedkopere Xboxen aan het leveren is aan de winkeliers, dan kan je verhaal wel kloppen. Dan verkopen de winkeliers toch nog met winst. Maar als de winkeliers zelf de "normaal geprijsde" Xboxen aan het dumpen zijn, dan maakt dat voor MS niks uit. Ik vraag me af of de winkeliers er dan nog wel ene cent aan verdienen...?

Wanneer het zo zou zijn dat een Xbox inkoop duurder is dan 299 euro, dan geloof ik nooit dat winkels hem voor minder dan inkoopsprijs verkopen, dan is dat een plan van MS.

Maarja, het is wel een goed plan!

16. markorius

markorius Guest

Mensen ik heb nagevraagd bij iemand die conecties heeft met mediamarkt; ze weten waar welke xbox vandaan komt en ze kunnen goed natrekken voor hoeveel hij is gekocht etc.

HOe dan ook, iedereen die nu een xbox gaat kopen omdat ie die 2 spellen en controller graag wil kan het schudden.
    Maarja, nu of over een paar weken maakt niet uit als je hem toch wil.
    Het is dus uiterst onwaarschijnlijk dat je die 2 spellen en controller krijgt op die manier.

MS is niet gek!!!

17. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je de voorwaarden van MS wel gelezen dan?!!

MS is inderdaad niet gek, dus ze zullen wel goed doordacht hebben wat ze opschrijven.

Heb je ook al gelezen dat de MM rijswijk de MM rotterdam tegenspreekt? (de een zegt van niet, de ander zegt van wel)

Ik heb voor de Xbox bij de MM 333,- betaald toen hij daar officieel nog 452,- was.

Heeft iemand al MS hierover gehoord? Dat lijkt me de enige betrouwbare bron in dit geval.

Maar je kunt hem inderdaad het beste nu kopen, nu is er nog een reële kans dat je gratis 2 games en een controller erbij krijgt.

18. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie is jouw connectie dan? In hoofddorp hebben ze geen MM ;) Just kidding kan kloppen. Al vond ik mijn idee, die naar mijn mening MS's idee zou zijn wel een goed publiciteitsstuntje. En ik geloof er nog steeds in dat dat het idee is. Al zouden ze nu verlies maken, dat deden ze toch al! Het gaat hem nu om een naamsbekendheid. Echt waar ik denk echt dat een goeie reden kan zijn dat ze gewoon express een week later die prijsdaling hebben gedaan om te zien of veel lui een x zouden halen voor die oude prijs om toch in aanmerking te komen voor 2 games en 1 controller. Nogmaals, money is no problem. Het boeit hen toch nu even geen kut, ze willen gewoon die koulo nombre hoog zetten. En natuurlijk de ngc in een schaduw zetten. Hoor je wat van sony kamp nu? Nee die schijten 7 kleuren, geloof me. Dit gaat echt big shit worden. Ik las op mijn ook het ad vandaag, is andere threat ga ik niet verder op in. Maar dat is al meesterlijk shit. Immens grote advertentie, over 1 kut spelcomputer, no offence maar het is zo. Dus....mark my words, dit gaat de bomb worden. Let The Games Begin!

Ciao

19. niels-dvd

niels-dvd www.xboxspecials.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MS gemaild en gevraagd of je bij die 299 Euro ook die games en controller krijgt. Ze mailden dit terug:

Thank you for contacting Xbox customer care,
    first of all those whom have bought the Xbox at its original price and only at its original price will benifit the promotion pack ie; before 26th April.
    The price will only drop from the 26th onwards.
    Regards,
    Xbox customer care

Kortom: ze zeggen eigenlijk dat je alleen bij de originele prijs van 479 die compensatie krijgt. Heb direct effe terug gemaild over mensen die bijv 333, 369 of 459 hebben betaald. Houd jullie op de hoogte!!

20. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ze gaan er volgens dit mailtje vanuit dat de Xbox OVERAL en ALTIJD voor 479,- is verkocht, erg vreemd.

Maar dan kan de theorie dat het een stunt van de winkelier is wel kloppen. MS verkoopt tot nu toe alle Xboxen tegen normaal tarief aan de winkelier, en de winkelier verkoopt tegen stuntprijs aan de klant.

Het zou wel kunnen dan de MM de lichting Xboxen die goedkoper bij MS vandaan komen, bestemd voor verkoop NA 26 april, nu al verkoopt voor die prijs. Wanneer jij dan netjes je serial number invult, staat er bij MS in de database dat die Xbox niet verkocht kan zijn voor de 26ste en zou je recht op deze aanbieding vervallen...

Nogmaals, MS kan alleen de datum als voorwaarde stellen, niet de prijs. De prijs is none of their bussiness!

Laatst bewerkt: 19 apr 2002

Deel Deze Pagina