http://biz.yahoo.com/rc/030514/tech_microsoft_xbox_2.html Ik heb het nagekeken, en het schijnt waar te zijn. De Toys-R-Us afdeling van Amazon heeft de prijs o.a. laten dalen ( http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/browse/-/1060624/ref=t_th_ln_vg_1/102-0039149-1989714 ) en er zullen vast al meer winkels zijn die tot de prijsverlaging zijn over gegaan. Ik weet niet of dit ook binnen korte termijn zal overwaaien naar Nederland (gezien het feit dat Sony pasgeleden een kortingsactie had op ps2's), maar laten we het hopen.
Ik vind het nu toch wel een beetje té gek worden hoor Nee geintje, leuk voor de potientele Xbox kopers!
Daar klopt niks van want dan zou de prijsverlaging al in Nederland moeten zijn. De dollar is namelijk minder waard dan de euro: 1 euro = ongeveer $1,10 (dacht ik). Dus dan zou het zo zijn: $179,99/10=17,99 179,99+17,99=197,98 Dan zou de Xbox in Nederland dus €197,98 gaan kosten. En hij kost nu dacht ik €199,99. Dus dan heeft het weinig zin. Maar ik weet niet of dit zo is, dus correct me if I'm wrong.
ja maar dan klopt t ook niet dat in amerika de spellen $49,95 kosten en wij hier 69,95 euro moeten betalen voor dezelfde spellen.
maar een xbox kost toch sowieso al minder dollars dan euro's? dat is in ieder geval tot nu toe wel altijd al geweest. Ik zal het wel verkeerd hebben hoor, maar is dit niet al een ouder bericht? het lijkt mij namelijk vrij logisch 199 euro hier en 179 dollar daaro
ik weet nie hoe oud je bent maar je kan toch gewoon gratis een cc aanvragen anders je ouders of een ander familie lid dan kunnen jullie een regeling treffen voor kosten ofzo
volgens mij is anders: 1 euro = 1,15 dollar dus: 156,51 euro = 179.99 dollar kruislings vermenigvuldigen :{
jah alibi is right. een euro is meer waard dan een dollar dus dan kan de prijs van de xbox in euro's nooit hoger liggen dan die in dollars. en ja qua prijzen voor spellen worden we gewoon afgezet. in amerika zijn de spellen 20 dollar goedkoper. jammer dat er nog geen bootdisc is waarmee je import kunt spelen. ombouwen is een optie maar dan kun je in de toekomst niet meer op live. dus dan maar spellen uit australie halen.
jaja een dollar is minder waard dan een euro... maar volgens mij kost een xbox in amerika minder dollars dan dat ie euro's kost in europa... net als met de spelletjes
Ik heb al een xbox en al mijn vrienden ook...dus het maakt me niets uit of die goedkoper wordt. wel leuk voor mensen zonder boxie
als er hier al een prijsdaling komt.....ze willen europa duur houden geloof ik.....(vooral qua games )