Toch zeker Reward Pack voor de 299 betalers?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WiXX, 30 apr 2002.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb zelf een xbox gekocht op 22 maart dus ik krijg zeker weten die 2 spellen en een extra controller. Maar een vriend van mij heeft hem dus gekocht voor 299 op 25 april.

Okee nu het verhaal een andere vriend was dus ook op 25 april naar de dixons gegaan en daar zeiden ze dat je dus niet die reward pack zou krijgen als je hem voor 299 kocht. Dus hij komt zo naar mij en ik heb toen gezegd dat de dixons dit fout had, dus wij weer terug en toen zeiden ze dat ze het uit zouden zoeken en dat we dus vandaag (30 april) terug moesten komen. Wij zijn vandaag terug gegaan omdat ze dan misschien als wij toch gelijk hadden dat ze een bon konden uitschrijven met 25 april erop. Maar nu zegt die bedrijfsleider van de dixons dat hij contact heeft gehad met microsoft en dat die hadden gezegd dat de kopers voor 299 GEEN reward pack zouden krijgen. Dus ik die email laten zien die hier op het forum heeft gestaan en toen zei hij dat hij het weer ging uitzoeken.

Mijn vriend krijgt waarschijnlijk toch de xbox met die bon van 25 april (we hebben gezegd dat het ons probleem dan is maar we kunnen altijd proberen) maar nu vraag ik me dus af of de koopjesjagers inderdaad een reward pack krijgen?

Er stond namelijk gisteren op console.be ook al zoiets van dat de 299 betalers GEEN reward pack zouden krijgen.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft mag hier wel wat duidelijker over zijn. Tegen mij, en tegen andere websites (o.a. Gamers.nl) hebben ze namelijk gezegd dat het alleen maar om datd atum zou gaan, en niet om de prijs.

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen die voor 26 april een xbox hebben gekocht krijgen de spullen.

PUNT UIT.

Hoop voor jullie dat het bonnetje werkt.

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik hoop het ook want anders zou ik me wel erg lullig voelen want ik heb tegen die ene jongen die hem dus wel op 25 april heeft gekocht gezegd dat je het inderdaad krijgt en daarom heeft ie hem dus ook gekocht. Of moet ik nu toch voor de zekerheid die bon in gaan scannen en dan aanpassen en er 479 op zetten?

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee joh verneuk die bon maar niet als ms dat ziet geven ze het zeker niet. gewoon zo opsturen. console.be is maar een van de enige die zeggen dat het niet geld maar het geld wel..

B.t.w zoals iemand hier al eerder zei:"ms kan zich niet nog meer slechte publiciteit veroorloven."

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Verneuken doe ik de bon toch niet je kan zeggen dat ik er ervaren in ben :D

Maarja laten we het hopen ik zou graag meteen een reactie op dit forum zien als iemand van 299 de spellen wel/niet krijgt

Thx WiXX

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat het nog even duurt voordat de eerste hun stuff thuis krijgen.

als er staat 28 dagen vind ik dat iets hebben van nee, dat duurt effe.

8. GooDy

GooDy Warthog driver

Leuk Bevonden:
    0
    Zover bekend krijgt iedereen gewoon voor de 26e die reward pack. Winkels verkopen hebben de xbox echter niet op die manier verkocht. Noch zou een verkopen zeggen dat je hem erbij krijgt. Want dat weten hun simpelweg niet zeker omdat dit een aktie is van MS zelf. Dus als hun alles ontkennen hebben hun niets fout gezegt en kunnen ze er later niet op aangesproken worden (als het niet zou zijn). Voor de consument is het echter een 'positief' bericht dan als het wel zou is, wat voor zover bekend is ook gewoon is.

9. german

german Eat dirt!!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Microsoft is de enige voorwaarde om voor de controller + games in aanmerking te komen, dat je de Xbox voor 26 april hebt gekocht.
    Dit staat zwart op wit op de site van Xbox.nl.
    Als Microsoft deze belofte niet nakomt, hebben ze wat mij betreft een civiel rechtelijk probleem, wat ze zeker zullen verliezen.
    Het doet absoluut niet terzake hoeveel je voor de Xbox betaald hebt.=( }:] :p

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Briljante inval probleem opgelost lijkt me, als ms de spellen en de controller niet geeft spannen we een rechtszaak aan en eisen we het dubbele.

11. zerow

zerow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee tuurlijk krijg je t dan niet..
    je moet ook de bon meej sturen..of un copy ervan
    omdat sommige winkels hem eerder voor 299 zijn gaan verkope..dus tjsa..dan hebbie toch echt pech..en waarom un rechtzaak...alsof je die zal winne..=)

12. markorius

markorius Guest

Briljante inval probleem opgelost lijkt me, als ms de spellen en de controller niet geeft spannen we een rechtszaak aan en eisen we het dubbele.

HAHA, je hebt helemaal gelijk}:]

13. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    RECHTZAAK RECHTZAAK RECHTZAAK!!!
    als we ze niet krijgen gaan we relle!!!!

14. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Wel ff wachten met rechtzaak voor het dubbele heh? Morrowind moet nog uitkomen :D

15. german

german Eat dirt!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst eens leren lezen, voordat je reageert! Als ik gelijk heb dan zal ik dat krijgen ook!!

16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Was je dronken toen je dit typte ofzo? :confused:

Anyway, MS heeft ervaring met rechtzaken. En die willen ze heus wel vermijden. Ze weten dondersgoed hoe ze voorwaarden moeten stellen. Ze hebben geen voorwaarde aan prijs gesteld, dus dat lijkt me duidelijk genoeg. MS zal er achteraf geen regeltjes bij gaan verzinnen.

Nogmaals, de koopovereenkomst is gesloten tussen jou en de winkel, daar heeft MS niets mee te maken. Daarom kunnen ze ook geen voorwaarde aan de prijs stellen.

Ik irriteer me aan menesen die dan even gaan bepalen dat iemand er geen recht op heeft omdat zij dat vinden, onzin! Laat maar praten, en we zullen wel zien wat er over een maand gebeurt.

Ik zou me geen zorgen meer maken. :)

17. german

german Eat dirt!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat bedoel ik nou. Dit is tenminste een verstandige doordachte reaktie en geen gelul van een dronken aarbei.:) :cool:

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nu nogmaals word van MS binnengehad dat het ECHT om de datum gaat en de mensen die hem voor goedkoper hebben gekocht VOOR de 26e zijn gewoon luck ;

Het gaat om de datum. Iedereen die voor de 26ste een Xbox heeft gekocht komt in aanmerking voor het reward pack.

Degenen die de Xbox voor minder dan ˆ479 hebben gekocht are just lucky (en hierbij gaat het niet alleen maar om ˆ299, maar alle prijzen van minder dan ˆ479).

19. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, voor sommige mensen is het nooit duidelijk, die blijven maar zeggen dat je het niet krijgt, laat ze maar lekker lullen.

20. ZiLLioN

ZiLLioN ZiLLAMANiA

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, ik wil niet zeiken hoor , maar MS heeft tegen over mijn baas (1 van de grootste franchisers van Nederlands grootste video verhuur keten :D ) verzekerd dat de bedrijven die de XBOX al VOOR 26 april verkopen voor 299.00 zullen worden gecompenseerd door MS (door middel van software....) . MS geeft dus i.d.d. gratis games weg , maar dus duidelijk NIET naar de concumenten die hem voor 299.00 hebben gekocht. mag er nu een slotje op de thread :)

Deel Deze Pagina