Toekomstige onbekende toppers!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wesleyX, 20 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Er was een thread over onbekende bestaande toppers. Deze was wel nuttig vandaar dat ik deze heb gemaakt.

Games die dus niet in deze topic mogen zijn: Halo 2, Doom 3, Ninja Gaiden, Sudeki, Fifa 2005, PGR2, DOA4 en ach ja... jullie weten wel welke ik nog meer bedoel.

Zo krijgen onbekende toekomstige topspellen ook de aandacht.
    Noem niet alleen het spel op, maar geef er ook wat info bij een link of plaatjes.

Plague of Darkness
    http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3959

Volgens mij wordt dit wel een goede game, een beetje zoals Ninja Gaiden.

2. NeoAllstar

NeoAllstar This Is A War!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  3. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Call Of Duty

4. NeoAllstar

NeoAllstar This Is A War!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kijk erg uit naar Jade Empire. Ik heb de trailer op mijn computer staan en die sfeer lijkt me zo vet. De perfecte combinatie van een RPG en een typisch Japanse vechtgame. :D Voor meer info http://jade.bioware.com/

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    die zijn toch geen van allen onbekend???!!!!

7. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    uuuhh ik denk dat Fable bij de top3 hoort van bekendste toekomstige toppers.

Waar gaat deze thread over? Uuuh over de ONbekende toekomstige toppers!

ach ja... jullie weten wel welke ik nog meer bedoel. Daar hoort Fable dus ook bij.

Call of Duty ken ik wel maar ik weet niet zeker of hij bij de algemene Xboxgamer bekend is.

FULL SPECTRUM WARRIOR vind ik een goeie.

Laat ik ook maar een lijstje maken.

Call of Duty
    Full Spectrum Warrior
    Plague of Darkness

8. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    magic the gathering battlegrounds. hoor je weinig van maar wordt een topgame. morgen uit!!!

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Tja, ik denk dat met deze tread bedoeld wordt: "Welke topper krijgt nog niet genoeg aandacht" of iets dergelijks. Ik geef je gelijk, maar wat is nou 'onbekend'.:)

10. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Men of Valor Vietnam, de nieuwe game van 2015 ( makers MOHAA ) Ziet er ook goed uit.

12. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ken aan mij liggen hoor..maar als iets onbekend is dan weet je meestal niet wat het is..zo ga je ook geen lijst maken van onbekende paddestoelen ofzo |-:

13. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Ok er is wat onduidelijkheid
    Wat is onbekend?

onbekend = Mensen die niet elke dag het nieuws checken kennen niet alle games maar wel Halo 2, Fable en andere grote bekendheden.

De voor deze groep mensen wil ik een lijst maken met voor hun onbekende toppers van de toekomst.
    Ik denk dat er vast ook wel wat moois voor mij tussen komt te staan wat ik nog niet ken.

Dit zijn dus ook vaak automatisch de games die weinig aandacht krijgen.

14. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ooh..is dat onbekend?

Doed, ik nam je maar een btje in de zeik..maar ik trek me nu trg uit deze thread..go on! ;)

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De tijd zal ons leren welke spellen goed en niet goed zullen worden. Misschien flopt Doom III wel als een Jamai :+ En zal Bloodwake een revolutionair gevolg gaan krijgen ( :{ )...
    Maar je kan nooit van te voren weten hoe een spel gaat uitpakken en daarom lijkt het me dan ook erg nutteloos om hierover te gaan discussieren, beter kan je over 1 spel in 1 thread discussieren wat minder verwarrend zal gaan :). Daarbij lokt deze thread opsomposts uit, zoals ik al zie worden er alleen links geplaatst en games opgesomt en afentoe eens wat inhoud.

Onbekende toppers zullen vanzelf bekend worden voordat ze uitgebracht worden door een preview oid :)

Case Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina