Toekomstige XboxII niet backwards compatible??

Discussie in 'Algemeen' gestart door inod3, 12 nov 2003.

1. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Linkje

Dat zou best wel een rot streek zijn. Kan je jezelf weer suf kopen. Grr..
    M$ denkt ook: "Happa, kat in ut bakkie.."

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Maar je moet het niet alleen in die zin zien. Het is misschien gewoon heel moeilijk om de Xbox2 backwards compatible te maken met de Xbox.

Als ze hierdoor concessies moeten maken lopen ze weer tegen een achterstand aan te kijken met de PS3!

Maar hier was al een thread over.... Ik zal zeggen laten we verder posts daar posten want dan blijft het iets overzichtelijker. :)

Hier de link van die andere thread --> klik

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    .. Er is al een thread over, waarom moet je je suf kopen dan? Het enige nadeel is dat je een (oude) Xbox aan je tv moet hangen om je oude games te spelen. Het is niet alsof je alles opnieuw moet kopen, alsof ze uberhaupt al die oude spellen gaan her-uitgeven voor de Xbox 2.

4. inod3

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt voor het linkje

5. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Het boeit mij nix. Mn xbox spellen speel ik op mn xbox. Mn xbox 2 spellen op mn xbox 2. Zo simpel is dat. En BTW als ik een xbox 2 heb speel ik echt nie meer op die hopeloos verouderde xbox 1 hoor!

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vin t wel ok dat iet niet compatible is met Xbox 1, dat is ook een van de redenen waarom ik geen ps2 aanschafte.
    1) Als je Xbox 1 hebt en XBox 2 kan je 1-spellen op 1 blijven spelen en 2 -spellen op 2 (waardoor je 1 dus niet weg hoeft te gooien)
    2) Als je geen Xbox 1 hebt en wel Xbox 2 koop je toch (bijna) geen 1-spellen meer waardoor het vrij onnodig is.

7. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de redenen van het gigantische PS2 succes komt door de backward compatibillity. Daar ben ik zelf ook voorstander van.
    Want je gaat makkelijker een spel pakken van de XBOX1 dan dat je eerst met je consoles moet zeulen. Ten tweede geef je de casualgamer het gevoel. Dat hij niet helemaal opnieuw moet beginnen. De diehard gamer is nu eenmaal zwaar in de minderheid. En vergeet vooral niet PSOne software wordt nog steeds verkocht mede door deze backward compatibillity. Anders was het allang game over geweest voor de PSOne.

8. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    zou ontzettend dom zijn want t is ook iets wat op de ps2 groot succes heeft gehad. ik zou iig ontzettend pissed zijn maar aan de andere kant ook weer niet. dan hou k me ouwe box gewoon.

nostalgie ten top :p

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    *domme reactie :)

10. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    denken de mensen die het niet erg vinden er ook aan dat hun xbox 1 kapot kan gaan ?
    en het is gemakkelijker met 1 console dan met 2 consoles van eenzelfde merk...

dus consoles moeten altijd backwards compatible zijn..
    als 'k een xbox 2 heb zie ik mij nog vaak spellen spelen zoals kotor, top spin, etc...
    ik verzamel games, maar geen consoles, en dus zou het kut zijn als m'n xbox 1 kapot gaat ooit en er geen meer te krijgen is in de winkel (over bv 6 jaar) en de xbox 2 niet compatibel is... 8)

11. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    zit wat in

12. inod3

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik psies... en er bekruipt mij het M$ gevoel: toch weer ff een manier gevonden om de gamers een poot uit te draaien. Ik weet het niet.. ik krijg er een beetje een vieze smaak in m'n mond van. Games en consoles zijn namelijk niet goedkoop, ik wil er de komende tien plezier van hebben. Als ut ff kan wil ik dat m'n zoontje ook ff kan Halo-en :).

Nee, maar ik snap best dat M$ games niet kan blijven ondersteunen, maar het idee dat over 2,5 - 3 jaar Halo2 (bijv.) alweer unplayable is, help!
    Inzake dit onderdeel hadden ze best wat meer research mogen steken.

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, als MS de kans kreeg of de mogelijkheid had om de Xbox2 backwards compatible te maken, hadden ze die vast met beide handen aangepakt. Maar het werkt niet allemaal zo makkelijk als het lijkt. Sony heeft al jaren een contract met dezelfde producent van grafische chips, waardoor het makkelijk is de Playstations backwards compatible te maken. Microsoft aan de andere kant, is nu overgestapt op ATI, waardoor het extreem moeilijk wordt dit voor elkaar te krijgen. Dat gaat MS dus erg hoge bedragen kosten willen ze dit voor elkaar krijgen, als het überhaubt wel kan. Ze proberen je dus niet op een of andere manier een loer te draaien..

14. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    phwoar, heb je straks 2 van die dikke zwarte dozen onder je tv staan!

Past niet in mijn feng shui huishouden :p

Deel Deze Pagina