hey, ik had van iemand op live gehoord dat je een gewoon pc toetsen boord met usb aansluiting op je 360 kan doen en dat gebruiken om je berichten te typen is dit waar?? Groetjes niel.
Misschien moet je maar eens gaan kijken naar een toetsenbord lijkt me handiger dan een toetsenboord volgens mij worden die niet ondersteund namelijk door de xbox En nu weer normaal : Er is ook een toetsenbordje van Microsoft die aan je controller kan... Misschien is dat een optie?
Die zijn zwaar kut, dan heb je een , vindt ik , geen fijne controller in je handen, bovendien zijn de toetsen kleiner.
kan je ook met een toetsenbord/muis gamen op de xbox? Real time strategy met de controller vind ik zwaar irritant.
je kan niet met muis gamen .. er zijn wel een paar accesoires die dat claimen, maar die zijn niet zo goed
Ik kan niet meer zonder. Een controller zonder chatpad voelt vreemd en vervelend aan nu. Daarnaast is dat kleine toetsenbordje perfect om met de duimen snel een berichtje te typen. Geweldig dingetje
Mijn USB keyboard was z'n €7,50 denk wel meer waard voor z'n geld dan wat jullie hebben betaald voor die messenger kit, zoals MS dat noemt
dus als ik eeen toetsenboord koop met een usb aansluiting kan ik dat gewoon gebruiken om een message te maken of te msn'en ??
Inmiddels heb je al meerdere keren antwoord gehad op je vraag dus daarom gaat deze ook maar dicht -Slotje