Toetsenbord doet vreemd.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Elendill2003, 24 mrt 2005.

1. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb dit probleem al meerdere malen gehad maar het gaat altijd automatisch weer weg, maar deze keer dus niet. Ik heb een standaart logitech toetsenbord dat gewoon goed is aangesloten. Alleen is het zo dat soms opeens de toetsen iets anders gaan beteken. En dan niet de letters (die blijven hetzelfde) maar gewoon de tekens als bijv :"" ><?/ | enz. Soms komt het ook voor dat ie dit alleen maar met 1 programma doet, bijv in word doet alles het goed maar in kladblok opeens niet.

Alsjeblieft help want ik kan zo niet verder met mn html, alvast heel erg bedankt.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    rechts onderin op je menubalk, op het toetsenbord icootje klikken, en op Verenigde Staten (internationaal) zetten

3. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Staat ie al op.

Edit:

Hmm maar nu doet ie t ook weer, kan t zijn dat die soms automatisch verandert wordt ofzo? En dat je em dan weer terug moet zetten?

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    alt+shift
    als je daar tijdens een sessie op gedrukt hebt verneukt t je toetsenbord, druk gewoon nog een keer, en t is weer goed

5. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Ok tanx mense.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    volgens mij geen alt + shift maar ctrl+shift.. dan heb ik het in ieder geval altijd.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het ctrl+shift was... dat doet het em altijd voor mij :D Had er eerst ook tijden last van dat me symbolen ver***** waren maar ja gelukkig was het iets simpels als een toetsencombo... :)

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ctrl+Shift helpt bij mij ook ;)

9. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ..dan werken ze allebei..

Deel Deze Pagina