Hey mensen, ik heb dit probleem al meerdere malen gehad maar het gaat altijd automatisch weer weg, maar deze keer dus niet. Ik heb een standaart logitech toetsenbord dat gewoon goed is aangesloten. Alleen is het zo dat soms opeens de toetsen iets anders gaan beteken. En dan niet de letters (die blijven hetzelfde) maar gewoon de tekens als bijv :"" ><?/ | enz. Soms komt het ook voor dat ie dit alleen maar met 1 programma doet, bijv in word doet alles het goed maar in kladblok opeens niet. Alsjeblieft help want ik kan zo niet verder met mn html, alvast heel erg bedankt.
rechts onderin op je menubalk, op het toetsenbord icootje klikken, en op Verenigde Staten (internationaal) zetten
Staat ie al op. Edit: Hmm maar nu doet ie t ook weer, kan t zijn dat die soms automatisch verandert wordt ofzo? En dat je em dan weer terug moet zetten?
alt+shift als je daar tijdens een sessie op gedrukt hebt verneukt t je toetsenbord, druk gewoon nog een keer, en t is weer goed
ik dacht dat het ctrl+shift was... dat doet het em altijd voor mij Had er eerst ook tijden last van dat me symbolen ver***** waren maar ja gelukkig was het iets simpels als een toetsencombo...