Microsoft heeft duidelijk aangegeven dat er geen muis of keyboard accesoires zouden komen voor de xbox. Dus zoals mijn voorganger(hierboven) al zei
Tsja dat is dan wel voor het extreme en ik denk niet dat je over zoiets mag praten hier lijkt me niet legaal,(xbox live zou oneerlijk zijn)maar dan nog,denk je dat de software het ondersteunt?ik niet.
Ja maar is wel handig voor linux kan je dat trouwens gewoon installeren als je een niet omgebouwde box heb???
Als PSO hier uitkomt (Phantasy Star Online) dan wordt er voor 99% zeker een USB converter bijgelevert om zo online te kunnen chatten, Is in Japan ook gebeurd.........
Hij zegt er expliciet bij: "als je géén ombebouwde box hebt". Daar mogen we dus juist wél over praten! (Je bent dan snel uitgepraat, maar das iets anders. ) Die claw is trouwens iets waar je een muis op kan aansluiten, maar gaan toetsenbord. Dit is voor FPS games wel handig maar voor bijv. PSO heb je er nix an. Jaxcellent: ...
Hm.. dus op xbox live! kan ik al iemand verwachten die me neer schiet M.B.V. een muis hm.... aldus een xbox controller met 1 hand besturen is best wel moeilijk
Zo lang er geen muis voor de box uitkomt speel ik geen FPS's omdat het gewoon zwaar klote speelt zonder een muis.
Ok, maar Linux installeren op je Xbox neigt al gauw naar illegale praktijken, en daar zijn ze hier op XBW niet dol op (en terecht). Maar je hebt gelijk, je bent gauw genoeg uitgepraat, het kan gewoon domweg niet.
das jouw mening, maar ik vind dat je gewoon ff moet wennen bij console shooters, en je hebt het zo door
Ik heb het al door met shooters maar ik vind het gewoon klote dat als ik een menneke zie ik moet wachten tot me beeld helemaal gedraaid is, zelfs als ik sensivity helemaal openzet.. met een muis is je reactie snelheid altijd hoger.. Daarom koop ik geen FPS's voor een console, of er moet een muis komen.
Is ook zo. Was vandaag een collega van school bij me. Had nog nooit op een xbox gespeeld. Kan HALO al vrij snel goed spelen. Kwestie van geduld en oefenen
ja ik hoop echt dat er geen toetsenbord en muis komen voor de xbox want dat zou echt zeer zwak zijn als mensen je hiermee inmaken terwijl jij lekker met je controllertje speelt (zoals het hoort op een console, koop anders gewoon lekker een pc of speel geen FPS's). En mensen die zeggen dat het helemaal niet opschiet met een controller hebben er gewoon niet de moeite voor genomen want als je er aan gewend bent is het echt wel relax! Ik wil niet zeggen dat je net zo snel bent als iemand met toetsenbord en muis en daarom vind ik ook dat dat niet moet kunnen!