[XOne] Toeval dat @Home zijn snelheid vergroot ?

Discussie in 'Games' gestart door DesertFox, 22 feb 2003.

1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik las net op Tweakers.net dit bericht :

Snelheid @Home Basis-abonnement gaat omhoog
    Door Tamara van Hal - vrijdag 21 februari 2003 - 19:02 - Bron: Webwereld

WebWereld schrijft dat @Home per 15 maart aanstaande de downloadsnelheid van het @Home Basis-abonnement zal verhogen van 128 kbit naar 312 kbit per seconde. De prijs van het kabelabonnement voor mensen met een kleinere portemonnee zal hetzelfde blijven. Met deze snelheid zou @Home beter moeten kunnen concurreren met het ADSL Lite-abonnement van KPN (256 kbit per seconde). Ook zal op 22 februari het installatiepakket in prijs verlaagd worden van 179 naar 99 euro. Volgens een woordvoerder van @Home zijn deze veranderingen geen reactie op eerdere prijsverlagingen van onder andere KPN:

"We waren in dit segment al marktleider en dat willen we ook graag blijven", aldus Van Laar. "Dankzij onze omvang zijn we in staat om groter in te kopen en dus bijvoorbeeld ook het modem tegen een lagere prijs aan te bieden."

IS DIT NIET TOEVALLIG DAT XBLIVE net UITKOMT op 15 maart :)

hehe , toevallig zelfde datum dat het Kabel Aboonement Snelheid opgevoerd word daar @ Home :)

bron : LINK

Ik heb Chello , maar voor @ Home gebruikers misschien leuk :)

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat bij Xbox Live! om de upload snelheid, niet de download snelheid....

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het hier gaat om Live! maar zoals al wordt gezegt in het stukje; gewoon om de concurrentie. Trouwens, Live! komt 14 maart uit :) En het feit dat het goedkoper wordt heeft natuurlijk ook te maken met de concurrentie...

Edit/ de hogere download-snelheid is wel handig voor je downloadable content :9

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De Uploagd snelheid is bij @home basic het zelfde
    als bij @home Breedband namelijk 16kByte/sec ofwel 128kbit/sec.
    Meestal kom je niet verder dan 12kbyte
    xbox live gaat waarschijnlijk een probleem worden :mad:

Info komt van:
    Troublesathome

5. xforz

xforz Guest

hoezo??

er gaat altijd wat van de 16 kb/sec af, daar moet ms toch wel rekening mee gehouden hebben?

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net mijn upload getest bij Mordax
    Ik heb de test een paar gedaan , maar kom niet
    verder dan 11KB/s.

Ik zit al een tijd te denken om het @home abo op te zeggen ,
    en een véél stabieler ADSL abo te nemen.

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dat we net 3 maanden @home hebben en de aanschafkosten van 180 euro vond mn papie niet leuk en als ik dan ook nog eens ga overstappen op een ander abo:'-(

EN mijn @home is btw wel stabiel:eek:

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als het aan Mordax ligt kan ik live wel schudden mn upload kwam niet verder als 7 kb per sec:mad: :mad: :'-( :'-(

9. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow das k*t
    maar mijne kan max. 6 dus ja!
    maar ik vind het wel gek want ik kan gewoon halo,en via xbc!!zonder lag!!! dusss ik vind dat vaag :confused:

10. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nou de vinketer*ng man!!!!!

Dus @home basis gaat omhoog, zelfs hoger als @home breedband.
    Maar we blijven nog altijd voor @home basis 30Euro en voor @home breedband 45Euro neertellen?

IK snap er NIX meer van!!!!!

11. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Toeval dat @Home zijn snelheid vergroot ?

De DOWNLOAD snelheid van het basis abonnement gaat omhoog. van 128kbit/s (16KByte/s) naar 312Kbit (40KByte/s). De upload sneheid van het basis abonnement blijft onverandert. Het kan dus zijn dat met de nieuwe specificaties het abonnement net genoeg voldoet aan de Xblive specs. Alle providers zullen tegen de tijd dat Live gelanceerd worden een Xblive kenmerk krijgen als ze geschikt zijn voor gebruik met Xblive.

12. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    okeeeeej thx

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen ik mn xbox had getest via het internet bleek de snelheid wel ruim voldoende te zijn dus dat is dan wel weer iets positiefs...ik blijf het nog steeds een beetje vreemd vinden maar ik denk dat we maar gewoon ff moeten afw88 en dan zullen we op 14 maart wel zien of het nou wel of niet genoeg is.

Deel Deze Pagina