Tokyo Xtreme Racer (working title)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 25 nov 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0

Naam: Tokyo Xtreme Racer (working title)
    * in Japan is de titel bekend als Shutokou Battle
    Genre: Racing
    Publisher: Konami Digital Entertainment
    Developer: Genki Co.
    Platform(s): Xbox 360
    Release datum: 2de kwartaal 2006 - Japan

Zoals de titel al doet vermoeden speelt de game zich af in Tokyo. Er kan in heel de stad geracet worden, die uitermate precies is nagemaakt.
    Hoe de game er precies uit gaat zien is nog niet bekend. Wel weet men dat de game zich vooral richt op het snelle racen en het pimpen van je ride.

Er gaan geruchten dat de game niet in de EU zou uitkomen, dit is echter nog niet bevestigd. Ook de release datum voor Japan is gebaseerd op speculaties.

2 filmpjes

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

totaal geen next gen waardig. PGR 3 walst hier dik overeen en zelfs Ridge Racer 6

3. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    das waar mar deze komt denk ik toch niet in de EU

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Dit spel kwam ook uit toen de ps2 net uit was... Was overigens een bagger spel!

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yups het was trouwens eerst een dreamcast game daarna geport naar de ps2.

De game zoog idd erg, de snelwegen werden al snel saai en dan vooral doordat het allemaal weer net als NFSU altijd s'nachts afspeelde.

btw. de screens komen uit de trailer van afgelopen E3.

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  7. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Dit verklaart waarschijnlijk waarom de graphics niet super zijn. Het gaat ook niet alleen om de graphics, dus het zou best kunnen zijn dat de gameplay wel beter is dan PGR. (niet dat ik dat verwacht)

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    hehe gameplay van voorgaande delen (als ik me niet vergis zijn er al 3 delen) waarvan ik deel 1 heb gedaan, was om te huilen.

Je moest achter een auto gaan rijden met een pijl erboven, dan moest je met je lichten knipperen en kon je (als je teminste een snelle bak had) een stuk racen tegen de andere, op de snelweg die veel lange rechte stukken had, en weinig variatie. De auto's werden natuurlijk elke keer sneller en beter, maar damn wat werd dat eentonig. Hopelijk krijgt deze versie ook overdag races, want die nacht ritten komen na NFSU wel een beetje me strot uit. En aangezien de vorige delen ook hier zijn uitgekomen, zal deze dat ook wel doen denk ik.

9. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is meer zo'n typische Japanse arcade race game...
    Tokyo Xtreme racer is ook op de PSP uitgekomen en daar had het een 7,4 (gamestats), dus dat kan er wel mee door, geloof ik.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yups Japans was/is ie zeker, de auto's waren ook allemaal niet officieel gelicenseerd, maar leken wel veel op de bestaande modelen. Er was ook geen schade model, maar mischien komt dat wel in dit deel. Dat heeft voor mij zelf toch altijd weer een erg goeie toevoeging, en verwacht ik ook wel een beetje van een next gen racer.

Mischien word het wel wat, ik hoop het.

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Japanners beter PGR3 kunnen kopen als ze een goeie race game willen. Ik bedoel dat PGR3 toch de beste race game op het moment is... Mja misschien willen ze zo graag in Tokyo racen dat ze de game alsnog kopen...

12. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook nergens iets vinden over dat er een schademodel in deze game zou zitten. Als dat er niet in zit vind ik de game al meteen een stuk kutter eigenlijk.
    Dat de auto's niet officieel zijn maakt mij niet zoveel uit.
    Maar als je toch al die minpuntje bij elkaar optelt, dan blijft er niet veel meer van deze game over....
    - redelijk slechte graphics
    - vorige delen een kut gameplay
    - geen schademodel (niet zeker)
    - geen gelicenseerde auto's

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Mha niets is zeker tot de game echt uitkomt en dat duurt nog wel ff, misschien dat het wat word, maar tot nu toe heb ik er geen goede verwachtingen van.

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (voor de 5 lezers die de game kunnen waarderen ;))

De reacties hierboven dateren allemaal uit 2005...
    niet echt lovend en positief tot dusver, maar toch heeft deze titel nu in 2006 vlak voor de japanse release een 32/40 score gekregen van het blad Famitsu!

Dat is dus 8/8/8/8... en famitsu is niet bepaald makkelijk.. ze zijn streng maar rechtvaardig met hun scores.. grote meevaller dus.

Ikzelf ben al sinds de snes dagen een fan van deze serie... pure cult als je het mij vraagt, en zeker niet te vergelijken met een spel zoals PGR3... PGR3 heeft vaste tracks, in shutokou battle X zijn de wegen zijn allemaal aan elkaar verbonden, snelwegen.. vol met verkeer en vijanden om uit te dagen... veel customization en tuning opties, en nu dus ook online tegen elkaar!

deze koop ik meteen als hij hier mocht uitkomen.. het is jammer dat veel mensen al afgeven op de game omdat ze wat plaatjes zien.. deze game gaat echt wel wat dieper dan alleen maar mooie graphics...

15. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dr zijn ook al een aantal trailers vrijgegeven en zo slecht zag het er niet uit hoor imo:)
    Ben wel benieuwd wanneer t uitkomt eigenlijk!

16. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Tokyo :D Ubi wilt ckr een game maken van TFATF: Toky Drift :+

18. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er super gelikt uit.... MAAR TOCH NIET WEER EEN TUNER.........=(

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Op die Mazda staat toch echt RX-7:D
    En volgens mij zie ik daar ook een Mitsubishi Lancer.
    Het is nu iig wel bekend dat ie eind september komt ( gamer.nl ).
    Toch geef ik deze game wel een goede kans...naar aanleiding van de filmpjes die ik heb gezien.
    ff de reviews afwachten....maar zou wel een schande zijn als het niet minstens zo goed zou zijn als PGR3, omdat dit spel alweer bijna een jaar later uitkomt en laten we eerlijk zijn...zo super was PGR3 ook weer niet...ik heb er maar weinig uurtjes aan besteed om het uit te spelen en de gameplay is ook nooit zo goed als dat van Forza Motorsport.
    Ben benieuwd, want zoveel racegames zijn er tot nu toe nog niet uitgekomen.

20. basovich

basovich Guest

ziet er leuk uit, maar mij lijkt het niks..

Deel Deze Pagina