xboxworld kondigt het op de voorpagina al aan. Ubisoft denkt erover een MMO te gaan maken waarin verschillende Tom Clancy franchises in elkaar samenvallen. Denk aan Ghost Recon: Advanced warfare, Splintercell, Rainbow Six, HAWX en Endwar. Deze franchises zouden allemaal in elkaar moet passen, waarbij je kunt denken aan: Een team van Ghosts op de grond die een airstrike aanvragen, iemand anders bestuurt een straaljager met de HAWX controls en bombardeert het doel. Ubisoft wil het geheel op een wereldschaal brengen, als in Endwar. Ubisoft denkt nog na over hoe ze alles aan elkaar willen binden. Moet de gamer bijvoorbeeld alleen een game als bijvoorbeeld splintercell kopen om alles te spelen, of kan hij alleen dan alleen splintercell missies doen? Lees het interview dat een programmeur van Ubisoft had, om te weten wat ze allemaal van plan zijn. Verder: laat de discussie maar losbarsten, want ik denk dat er heel veel over te speculeren valt!
eh ik verwacht een MMO ala savage dan, denk niet dat we alteveel hiervan moeten verwachten hoor gewoon een mmo'tje. Denk ook niet dat het haalbaar is om het te binden zoals jij vermeld dat iemand splintercel koopt en dan somehow die code met al die andere games verbonden is, denk echt een apart mmo spel
lijkt me zeer dope worden. Hopelijk word het alleen niet verprutst door de ontwerpers, maar ik denk dat ubisoft het wel aankan(thank god niet EA). Ben ook wel benieuwd hoe ze dat idd gaan doen, ik hoop dat je gewoon één game koopt en dan alles kan spelen en niet (wars zoals EA zou doen, uitmelkers dat het zijn) dat als je de splintercell variant koopt van de game dat je dan alleen het splinter cell element zou kunnen spelen.
Maar laat ze in ieder geval eerst richten op Splintercell: Conviction. Die game is zowat dood, je hoort er niets meer over!
Ik heb de meeste plezier beleeft aan 'Tom Clancy' games. GR, RB6, SC (op double agent na). Laat maar komen EndWar lijkt me ook super trouwens.