Game: Tom Clancy's EndWar Platforms: X360 en PS3 Uitgever: Ubisoft Developer: Ubisoft Genre: RTS Release datum: Verwacht, Q2 2008 INHOUDELIJK Tom Clancy’s EndWar wordt een strategische titel van Ubisoft’s Shanghai studio. Een strategietitel met een enorme schaal, waarbij de speler de rol van generaal op zich neemt en alle duizenden eenheden op het speelveld bestuurd. In de fictionele toekomst van EndWar begint het allemaal goed. Een verenigd Europa en de Verenigde Staten van Amerika hebben in 2014 samen een ‘Global Interlocking Ballistic Anti Missle Shield’ ontwikkeld waardoor de dreiging van strategische nucleaire oorlog voor altijd voorbij is. 8.2 miljard mensen zien de toekomst zonnig in zonder oorlogen en dreigingen. De wereldeconomie stabiliseert zich overal. Maar slechts 12 maanden na deze vooruitgang wordt duidelijk dat de voorspelde oliereserves niet aanwezig zijn en stijgt de prijs van olie in viervoud. De geïndustrialiseerde wereldeconomie valt op zijn gat. Rusland heeft nog goede oliebronnen en het oliegeld wordt geïnvesteerd in technologische en militaire vooruitgang. Europa en Amerika antwoorden hier op door in het geheim aan strategische en militaire antwoorden te werken en Rusland en het Amerika/Europa pact worden wederom tegengestelde supermachten. Amerika kondigt al snel aan dat de ruimte hun nieuwe doel is en een militair ruimtestation in de maak is. Maar voordat het ruimtestation kan lanceren wordt het lanceerplatform getroffen door een terroristische aanslag die de wereld in een oorlog slingert die het einde zal betekenen van de beschaafde wereld zoals wij die kennen. Ubisoft hoop met speciaal ontwikkelde kunstmatige intelligentie, graphics, animaties en zwaartekrachtsystemen een revolutionaire strategiegame neer te zetten. Spelers kunnen off- en online hun legers (die via je stem te besturen zijn) in talloze missies uit laten rukken en kunnen daarbij coöperatief te werk gaan. Maar niet alleen speel je tegen computer gestuurde tegenstanders, het spel integreert naadloos met de online spelwereld van EndWar en als een tegenspeler deze missie eveneens aan het doen is zul je tegen een andere speler ter strijde trekken om het lot van de Derde Wereldoorlog te beslissen. Win je het potje dan zal de online spelwereld aangeven dat jij dit gebied veroverd hebt, verlies je dan claimt de tegenstand het gebied als hun grond. Uiteindelijk met het doel om de oorlog te beslechten en alle strijdvelden te overwinnen. SCREENSHOTS TRAILER [gt]19905[/gt]
Viel me op dat hier nog geen topic voor was. In ieder geval verheug ik me echt wel op deze game. Niet alleen kun je dit keer met een Europees leger spelen (in plaats van altijd alleen maar óf met de yanks, òf met de Russen), maar vooral de besturing lijkt me echt heel gaaf om te gebruiken.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98261&highlight=endwar Bijna gelijk onder je deze thread met de zoekfunctie
Och wat stom van me. Had de eerste 4 pagina's bekeken en dacht dat hij er niet tussen stond. Excusez-moi.
vind deze OP ook wel beter trouwens Ik kijk echt enorm uit naar deze game! Er stond laatst weer een artikel over in de PU dat het allemal zo goed werkt
als het inderdaad maar goed werkt, weet nog van rb6: vegas, dat ik al na 5 minuten een droge mond kreeg, omdat ze go go go niet begrepn hopelijk hoef je het engels niet zo heel erg perfect uittespreken,
Ik hoop dat ze er een functie in doen, waarbij jijzelf de commando's kan inspreken Dan wil je ze naar hun basis sturen, dat je niet hoeft te zeggen Sqaud A to headquarter enemy (ofzo) Maar gewoon: groep 1 basis vijand
Nederlandse voice recognition zal nooit voor zo'n game komen, lijkt me ook sfeer-verpestend eigenlijk.
Ondanks dat deze startpost meer screenshots bevat, ga ik tóch deze sluiten. Geef die oude thread maar een kick als jullie er weer over willen beginnen.