Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    Platform:
    Xbox 360
    Uitgever:
    Ubisoft Entertainment
    Developer:
    Ubisoft Entertainment
    Genre:
    Eerste Persoons Shooter
    Release datum:
    10 maart 2006
    Belangrijke Features
    Clan Support
    Content Download
    Coöperatieve Multiplayer
    Online Multiplayer


    De next-gen versie van Ghost Recon speelt zich af in 2013 en waar deel twee begon met de 'Ultimate Warrior' principes, gaat deeltje drie verder. Het 'Integrated Warfighter System' is volledig ontwikkeld en dit zorgt er voor dat één enkele soldaat een ultieme vechtmachine wordt. IWS maakt het mogelijk voor de soldaat om technologieën zoals satelliet-communicatieapparatuur, geavanceerde wapens en vergrootte overlevingskansen te combineren in één enkel systeem dat eindelijk klaar is om de test aan te gaan op het strijdveld zelf. Zo zullen spelers in het spel de 'cross-com' tegenkomen, een communicatieapparaat waarmee spelers via een oogcamera direct een overzicht van het slachtveld kunnen krijgen met behulp van satellietbeelden.

    Wederom zul je de rol aannemen van kapitein Scott Mitchell, bekend uit het tweede deel in de Ghost Recon serie. Hij is de commandant van de Ghost en Special Forces geallieerden die met de IWS het veld in gestuurd zijn om de president van de Verenigde Staten te redden, de codes voor gestolen nucleaire kernkoppen terug te nemen en een klein leger aan rebellerende soldaten te verslaan. Deze willen chaos en vernietiging zaaien over de gehele wereld, vanuit hun basis in Mexico City, waar het spel zich zal afspelen. Alle omgevingen zijn dan ook natuurgetrouw nagemaakt naar de echte stad. Online zul je uiteraard weer in de coöperatieve modus met je maten kunnen spelen over Xbox Live.

    Movies!!!:

    http://www.gamespot.com/xbox360/action/tomclancysghostrecon3/media.html


    screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  2. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon is altijd gaaf _O_
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ghost Recon vond ik altijd nix aan omdat je geen wapens zag. Maar als ik dit nu zie...Tziet der wel lachen uit, maar ik weet niet of dit wel de game word waarvan ik hou. Ben meer zo'n iemand die lekker rushed en wat gasten vluchtig afknalt. Maar we zullen zien!
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Hij ziet er zeer mooi uit maar ik heb ff te weinig geduld voor dit soort games:D
     
  5. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker de eerste launchgame die ik zeker moet hebben.
    Zeker als de online co-op weer zo leuk word want die co-op van GR 2 is echt erg cool.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik vond ghost recon ook nooit iets, anuwel, lijkt het mij enorm om online te spelen, oorlog tegen je kameraden of tegen gewoon andere Belgen, Nederlanders,... maakt ni uit tegen wie, gewoon tegen mensen spelen moet enorm zijn met dit soort game. Een kameraad van me heeft ghost recon 2 en die vind ik het enorm om online te spelen, ik ga met de xbox 360 ook online, dus ga ik waarschijnlijk dit game zeker wel kopen, maar de singly player ziet er ook enorm uit, die gameplay, het verhaal, het realisme, de stad, de graphcics, alles gewoon, ik kan het bijna niet geloven dat het een launch game is!!! :):):)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom pak je eigenlijk geen xbw screenshots ... of is dit sluik reclame?
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar met insidegamer kan ik op de tekening klikken en dan komt daarboven de site te staan waarmee ik dan makkelijk gewoon even dat siteje kan kopieren en hier plakken (plaatje toevoegen), en met xboxworld opent ,als ik op het prentje klik, het een apart venster, en kan ik dat niet kopieren(aan gezien er niets is om te kopieren). Snap je, of gaat het op een andere manier?
    ...
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kan ook wel koppeling in nieuw venster nemen, maar dan heb ik niet alleen het prentje...
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    /off-topic als je op je rechter muis klikt boven op het laatje en dan eigenschappen .. dan kan je de plaatjes copieren (ctrl + c en ctrl + v (plakken)) .... ik vroeg het me af

    /on-topic we worden verwend Ghost Recon is er stukken op voor uit gegaan
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool Thanx man!!! Intervolg als ook de prentjes op xboxworld staan, neem ik ze daar van! :)
     
  12. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    deel 2 was zo saai en grapisch k*t vond ik dan.

    dit ziet er veel beter uit en de trailoer is chill!
     
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet er mooi uit, ik houd echter niet van de ghost recon serie. Misschien doet deze game mijn mening veranderen :D en die kans schat ik erg groot.
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, want ook PGR3 maakt imo een grote stap in kwaliteit vooruit, dus hopelijk doen de GR series dat ook.
     
  15. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ghost recon 1 vond ik nisk aan miss dat ik ghost recon 2 wil halen maar twijfel ghost recon 3 lijkt me tof.
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Samen met PGR3 kijk ik hiernaar het meeste uit. :)
    Ik heb tot nu toe alle Ghost Recons, GR2: Summit Strike zal ik niet kopen ivm geld, maar GR3 zeker weer wel, mits ik de 360 koop natuurlijk.

    De GFX zijn er erg goed uit, en het is gewoon cool dat je met deze game een goed idee gaat krijgen van hoe de toekomstige oorlogen eruit gaan zien.
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, vond ik ook bij de eerste delen. Maar bij Ghost Recon 2 kon je ook al je wapen zien hoor. Verder als ik de 360 koop word dit me eerste spel. Ziet er zooo mooi uit. Samen met Oblivion kijk ik hier het meest naar uit. De graphics etc. In intervieuws zeiden ze dat je zelfs hoort van welke kant de kogels komen. Ook hoe je de vijand weer te lijf moet gaan moet echt super worden in dit deel. De HUD en je teammaten etc. zien er ook allemaal heel mooi uit. Hopelijk krijg je nu ook nog eens meer commando's vooral voor gevechten in de stad zoals binnenvallen enzo. Ik kijk zo uit naar deze game _O_
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Woow, je hoort vanwaar de kogels komen, dat is wel cool, maar dat is misschien alleen als je dolby surround of home cinema hebt?
    Dit game zal ook waarschijnlijk volledig tot zijn recht komen als je een HD tv hebt...(gewone tv zal ook wel cool zijn,maar HD is toch een serieus verschil)
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk wel dat je daar Dolby Surround voor nodig hebt. Het is dan nog lastig omdat he geluid dan nog steeds van 1 kant komt. Maar dat zou wel mooi zijn ja. En op een groot scherm moet dit natuurlijk ook fantastisch zijn. Het is nu een tijdje stil. Ik hoop dat ze binnenkort met wat info over de Commando's komen. De A.I. was ook wel lekker in GR 2, hopen dat ie nog beter word waardoor het uitvoeren van Commando's ook lekkerder gaat. We hebben nu ook alleen maar screens van steden gezien. Dat betekent mischien dat er meer missies in de steden zijn. Dat zit wel lekker want die bevielen me erg wel en dan mis je je team ook niet zo. Maar commando's geven zou dan ook wel wat lastiger gaan omdat stukken vaak dichtbebouwd zijn waardoor ze minder ruimte hebben om te bewegen.
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad zo dat je versterker/ reciever dolby surround moet ondersteunen. Anders lijkt de kogel alleen maar van links (of rechts) te komen. Gewoon een optischkabeltje kopen.
    Nee, de filmpjes van GR 3 zagen er goed uit. Ik zal dan ook zeker dit spel aanschaffen direct met mijn aankoop van de 360. Knallen met die hap.
    Er staat ook een ander filmpje op http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=X360&title=659422
    Wel leuk van play.com en de trailers...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina