Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder (screen shots)

Discussie in 'Algemeen' gestart door calibur, 25 apr 2003.

  1. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie screens !! Maar zo te zien kun je niet in de gebouwen ofwel? (is jammer). Zijn deze screens nou eigenlijk van de Xbox versie?? of pc.
     
  3. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    nou xbox versie ziet er bitter weinig anders uit.
    Mischien mindere resolutie op xbox, maar even mooi.
    En ik vind het allemaal niet zo bijzonder, wacht meer op ghost recon 2.
    Hopen dat die op e3 wordt ge-anounced
     
  4. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    lees hier
     
  5. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    de screen zijn de xbox versie!!!!!!!!!!!
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ey toffe screens die game ga ik wel verder volgen.
    Merci om te posten é.
     
  7. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, kweenie of ik em ga kopen, Ghost Recon vond ik ook niet echt Supertof (maar wel leuk;))
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice screens. Pffffff mijn verlanglijstje wordt als maar groter.
     
  9. gegron

    gegron Guest

    aaaaaaaaah wrm lezen al die lui de voorpagina nou niet meer daar heeft dit allang opgestaatn maarja ik heb pas bij play.com voor 22,25 GR besteld dus ik denk dat deze disc snel zal volgen
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ga hem zeker halen. hoop alleen dat het niet weer zo simpel wordt.
     
  11. the stealthgod

    the stealthgod The time has come

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verheug me er nu al op :)
     
  12. So1aris

    So1aris Headshooter

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie alleen maar kruisjes, geen screenshots. Btw, waarom maken ze niet gewoon een nieuw spel dat nog beter is in plaats van het oude GR concept zo uit te melken?

    Ze kunnen toch die extra dingen ook gewoon via xbox LIVE aan de man brengen? Iedereen die GR speelt, heeft namelijk xbox LIVE, want anders is er gewoon heel weinig aan.

    Dus ik ben van mening dat deze disc pure geldklopperij is. (Hoewel de dingen die erop staan natuurlijk wel ruig zijn)
     
  13. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    pure geld uitklopperij??? d8 het niet !!! de graphics zijn verbeterd....vette single player missies en nieuwe maps.....downloadeble content en dat voor minder dan een gewone game omdat het een campaign disc is!!
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee dit valt bij mij toch echt onder uitmelken. Ghost Recon offline op de Xbox was redelijk amuserend maar online heeft men gewoon gefaald, zo hard kan je wel zijn. Laat ze al hun krachten maar steken in een conversie van Raven Shield, een spel dat wel erg goed kan draaien en meteen de nieuwste technieken met zich meebrengt. Triest eigenlijk dat ze ook maar durven te denken aan zo'n campaign disc..
     
  15. p1m

    p1m Guest

    ook veel meer nieuwe tasks hoop ik

    Edit:
    jammer dat je geen nieuwe wapens kan zien
     
  16. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo gefaalt met ghost recon online? dat is onzin.. oke, er zijn natuurlijk wel wat foutjes, maar verder is de online optie goed.
    en ja, ze zijn slim om een campaign disc te maken aangezien veel mensen GR spelen en ook op nieuwe maps zitten te wachten.
    want nieuwe maps verlengt de gameplay weer.
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Foutjes? Ze hebben Ghost Recon destijds een jaar uitgesteld voor de Xbox om het spel Live integratie te geven en dan komen ze met zo'n slecht lobby systeem en functionaliteit aan? Kom op zeg. Ik snap echt niet dat ze dat uit durven te geven.
    Ik denk dat er niemand is die liever een uitbreiding ziet dan een volledig nieuw spel. Laat ze lekker hun tijd steken in nieuwe technologie/games ipv een aantal PC mapjes op een DVDtje pleuren.
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r komen verder geen updates aan 't lobby systeem etc (van de disc of met de downloadable content optie)??? zou wel leuk zijn
     
  19. p1m

    p1m Guest

    WouteR is een Unreal fan boy ;););)

    ik vond er niks mis met de interface er miste niks naar mijn mening behalve dat je niet kon zien wie wat voor'n spel deed maar dat vind ik niet zo belangrijk...
     
  20. p1m

    p1m Guest

    Heb je voor de uitbreiding nou nog een kopie van de orginele Ghost Recon nodig of niet?
     

Deel Deze Pagina