1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    co-op kan volgens mij niet meer dat staat der teminste
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  3. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer is echt vet!
    Vooral die sniper die die terrorist door z'n kop schiet. Erg mooie graphics, het ziet er weer oud en vertrouwd uit.
     
  4. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    haah echt vet dat je kan absailen enzo dat is echt vet en dat je een demper op je geweer kan zetten ook en dat je nu heel wegen kunt nemen
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    is dit de trailer van 10 minuten ?
    er is namelijk nu een trailer vrij met 10 minuten in game
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    damn wat een cool spel *)
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De trailer van een kwartier is de linkse.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop echt dat dit spel weer terug gaat naar de gameplay van rainbow six 3! dat spel heb ik zo onwijs veel gespeeld echt niet normaal.dat lijkt me echt vet gameplay van rainbowsix 3, graphics van de 360, en de classes van rainbow six lockdown.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeeer goed uit. :) Lekker taktisch weer zoals vanouds met het peaken en de nieuwe commando's enzo.
    Samen met Brothers in Arms 3 voor mij de meest veelbelovende shooter! :)
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb net een demo filmpje van 10 min gezien! ECHT GEWELDIG_O_ ! kruising tussen splintercell, ghostrecon en rainbowsix. je hebt ook weer goede croishairs dus niet meer de trigger ingedrukt houden zoals bij lockdown. Wel hoop ik dat je ook in de multiplayer om hoekjes kan kijken want bij ghost recon kan het in de singleplayer wel maar in de multiplayer niet. Voor de rest zien de graphics er ook super uit!

    weet iemand wanner hij uitkomt? dit is echt het spel waar ik het meest naar uit kijk!
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Co-op wordt echt vet online :) !
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb net dat filmpje gezien met 10 minuten in game materiaal en het is echt geweldig! Het ziet er echt fantastisch uit die graphics die lichteffecten al die verschillende opties die je hebt en al die nieuw gadgets! dit wordt volgens mij echt een topper!
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat filmpje ziet er bruut uit, ik hoop dat ze hiermee lockdown ver en ver achter zich laten.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    en ja, dat gaan ze cker doen Borix!
     
  15. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig gaat het alleen naar third person als je tegen een muurtje aan staat of een speciale actie doet. Dat third-person had het bijna helemaal verneukt.
    Hopelijk halen ze het bij de multiplayer eruit of minimaliseren ze het, want ik zie al gebeuren dat iedereen van muurtje naar muurtje gaat lopen zodat ze steeds third person zicht hebben.

    Third person geeft gewoon veel meer overzicht dan firstperson en dat verpest zo'n goede shooter. Leuk Ubisoft dat het er zo in zit, maar wij willen een first person shooter zonder third person rotzooi, als ik dat wil ga ik wel gewoon ghost recon spelen!!! Ik hoop dat het third person niet de multiplayer gaat verneuken en dat het een first person shooter blijft... :mad:
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    net de trailer gezien, ziet er zeker goed uit zeg...
    kan niet wachten tot ie uit komt, nu maar hopen dat het on-line ook weer word als RBS (BA) dan word het helemaal top...

    hier nog een filmpje met wat info, vanaf 3 minuut 9 seconde tot 5 minuten gaat het over RBS vegas:
    http://video.google.com/videoplay.....
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  17. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het mee eens:thumbs:
     
  18. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het oude systeem, dat leanen in eerste persoon. Voor 3e persoon hebben we ghost recon al.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind ubisoft egt kneuzen als ze idd die third-person vieuw in de multiplayer doen. Het zou wel beter zijn als je een eigen server kon maken, en dat je dan kon instellen of je dat wou of niet. ik zou het zelf niet willen. Sp is tot daar aan toe, maar in de multiplayer kan dit egt niet.:b:
     
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, laat de multi player een echte firstperson shooter blijven.
    Maar ja ik denk wel dat ubisoft zo slim is om naar deze kritiek te luisteren, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet aangezien er de laatste tijd nog de nodige (ongunstige) verrassingen voor mij waren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina