1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx
    Mare Was je snel dood net als bij graw?
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    in de vorige delen perfect gewoon , ondanks mijn (geweldige) 360 speel ik het spel nog zeer regelmatig , vooral team survival erg goed (ook al ben ik dat niet zo8)
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit de hele versie van GRAW gespeeld, alleen de demo, dus kan het niet met zekerheid zeggen, maar je was wel redelijk snel dood, maar daarom moest je het juist tactisch spelen, en was het eigenlijk precies goed. Maar even terug naar je vraag, naar mijn idee iets minder snel dood, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah bij graw werkte het gewoon niet. Vind ik (en heeeel veel mensen uit me friendlist:p)
    Het gaat bij graw niet egt om skills dat vind ik jammer. Een noob kan iemand heel goedskillen anderzom kan ook.
    Hoop dat dit bij rainbow six dus anders is.
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop echt dat het online gevoel van rainbowsix 3 terug komt! dat was echt helemaal geweldig! daar had je idd echt skills voor nodig. als je echt goed was kon je in je eentje meerdere spelers tergelijk hebben. Dit kan echter bij heel veel spellen niet omdat je daar gewoon je trigger ingedrukt kan houden.

    king-steven, volgens mij heb ik rainbowsix 3 wel vaak met en tegen jou gespeeld.
     
  6. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m nog niet gespeeld zelf, ik ben net zo benieuwd als jullie ernaar. Lockdown was toch iets te "arcade" voor mij.
    Vegas moet weer lekker taktisch worden. \o/
    Alhoewel ik wel verwacht dat hij wat makkelijker is dan GRAW.
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    GRAW was al zoveel makkelijker dan Rainbow Six 3.
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ?!?!?

    vind Graw echt veel moeilijker , in Rainbow Six 3 single player kon je een moonwalk doen voordat de bad guys gingen schieten :+

    de multi player in graw is misschien voor jullie makkelijker omdat de maps groter zijn dan in Rainbow , graw is een map volgens mij 500 vierkante meter , rainbow 50 vierkante meter , een groot verschil en dat ervaar je in de gameplay

    je hebt in Graw gewoon meer overzicht :)
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en rainbow was voor een groot deel binnen in een gebouw,
    wat ik persoonlijk erg vet vond (ja weet het: brabants).

    Dat maakt het er niet veel overzichtelijker op, maar wel meer mogelijkheden tot tactisch spelen.

    en voodoo300, zou goed kunnen, maar dan had je toen een andere live account dan nu of niet?
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dan ook de multiplayer, want de sp in RS3 trok op niets. Vooral met het mikken, singleshooten, slowwalken en leanwalken kon je je onderscheiden van de noobs, bij graw kan iedereen deftig mikken vanaf de eerste minuut.
     
  11. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Breach, frag and clear!
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een beetje jammer dat er een compleet ander team komt : Ding!! you're taking hits :lol:
     
  13. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze met de schone lei willen beginnen na de mislukking van lockdown, dus ook een nieuw team.
     
  14. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    RB6:3 vond ik echt goed door dat je moest enkelshotten en het echt om skils ging. Ik hoorde dat je bij lockdown gewoon kon sprayen maar hoe zit dat bij deze?
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet nog niemand , ik verwacht erchter dat ze hebben geleerd van hun enorme fout die lockdown heet

    ze hebben in ieder geval zelf gezegd weer naar de basis terug te gaan , dus weer zoals in Rainbow Six 3 , skills nodig en geen spel voor n00bz

    je kan wel veel meer in de Vegas editie , persoonlijk vind ik gebouwen binnen komen vanaf het raam de meest fantastische (vanaf dak met een touw langs de buiten kant en door het raam naar binnen en aanvallen maar)

    tacktische spelen blijkt wel uit de camera die onder deuren kan door kijken , zou je niet nodig hebben als je maar naar binnen kan stormen en schieten op alles wat beweegt

    aanwezigheid van burgers is ook leuk , foutje maken nu betekent een burger gegijzeld en burger dood betekent opnieuw beginnen (denk ik)
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd naar deze game, ik ga 'm ook zeker halen. Ik hoop alleen niet dat het de lockdown engine heeft, maar dat het gewoon echt 'oldskool rainbow six [3]' is. Dat stomme brilletje hoop ik ook weg te hebben bij Vegas!
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vond die bril eigenlijk ook niet zo leuk, Hoewel ik eigenlijk wel mijn eigen poppetje wil ontwerpen dat lijkt me wel leuk.
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, dat vond ik ook weer iets te veel van het goede.. Doe mij maar een simpele, maar geskillde gameplay ;)
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Vegas zou een van de eerste games worden waarbij het mogelijk is om een foto (gezicht) gemaakt met de Xbox Live Vision Cam te gebruiken op je poppies :)

    je speelt dan zelf de hoofdrol zeg maar :thumbs:
     
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ging het een tijdje terug ook al over, lijkt me een leuke feature zolang het maar echt heel goed wordt uitgewerkt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina