1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Verslaafd aan de game inmiddels :p Die New York feeling is heerlijk!

    Zijn er ook mooie viewpunten waarop je een mooi uitzicht op de stad of bepaalde gebouwen hebt? Of mooie locaties? Ben nog niet heel ver namelijk.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Beetje jammer dat als je met iemand samen de game wil spelen (en die persoon 10 levels scheelt met jou level) dat de enemies dan "scalen" aan degene met het hoogste level :mad:

    Enigszins begrijp ik dat ... maar het haalt zo wel een beetje de co-op feeling weg. Nu ben je helemaal afhankelijk van je friend-list en moet je hopen dat niemand (in mijn geval iedereen) je voorbij vliegt :+
     
  3. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    en Destiny doen we zeker niet 1000x het zelfde? Dan heb ik bij release de verkeerde versie toegestuurd gekregen :lol:
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Begrijp ff totaal niet waar jij het ineens over hebt maar ... tof.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Op een post een paar pagina's terug.. sorry ging ff mis met quoten =(
     
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn al die savehouses ondergronds?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Heerlijk als iemand je probeert te killen in de darkzone wat niet lukt en je vervolgens hem kei hard in de kont neukt zonder spuug :D
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2016
    Korkss vindt dit leuk.
  10. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een probleempje met the division:

    Ik heb netjes mn pre-order outfitjes gekregen bij de rewards vendor.
    Nou heb ik laatst in de ubi store een paar dingetjes gehaald met die punten, die kreeg ik niet. Dus ik dacht nou ja zal wel.

    Gisteren heb ik de season pass gekocht waarbij ik de sawed off shotgun zou moeten krijgen en ik heb de militaire outfit packs gekocht.
    Deze krijg ik ook niet te zien bij de rewards man.
    Ik heb bij gamebeheer gekeken en de onderdelen zijn wel geïnstalleerd.

    Hoe kan ik dit oplossen?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Jeej, mijn eerste paarse drop :+

    Lvl 21 ben ik nu.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan ben je er vlot bij. Ik had m'n eerste pas op 27 ofzo. SCAR Assault Rifle. <3

    Edit ; De reacties van sommige mensen op de B.K. nerf. Prachtig.

    Spires of light
    Purple and Gold
    Twice every minute
    It never got old
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2016
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik kreeg een paarse Custom P416 toen ik level 15 was. Maar ik liep dan ook rond in DZ04 waar ik niet thuishoorde :9
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had de gold edition en had alleen dat national guard pakje gekregen. Vorige week op weg naar de shooting range en toen zag ik een uitroepteken. Even gekeken en opeens waren daar mijn andere outfits.


    Edit: Mijn build tot nu toe :) Mooie is dat ik vrij veel kanten op kan. Tik als ik wil nagenoeg de cap aan van 65% dmg reduction (zit op 63% dan), maar ik kan ook all in gaan met health. Zit nog te twijfelen tussen twee setups. Of Ballistic shield met een Pulse/Heal/Flame turret of een mobile cover (waarbij ik de cap van 1,2 mil HP heb bereikt) en dan een smart cover erop plakken. Met dat tweede geval heb ik dan 20% weapon damage reduction, 25% explosive reduction en daarop dan 50+% algemene damage reduction en 34% damage bonus. Grootste voordeel van de tweede setup is dat ik dan vol kan knallen met SMG/LMG combo.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Moet alleen nog goede handschoenen erbij hebben met SMG en LMG damage.
    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    (per ongeluk de verkeerde mod aangeklikt toen ik een screenshot maakte, maar de cap bereik ik wel als ik de eerste mod neem)

    Schiet aardig op in ieder geval :). Kan ik lekker @Graveheart zijn sniperschoten blokken door ervoor te gaan staan met mijn schildje :D.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2016
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Mooie shotty gekregen :cool:

    Draag nu een sniper en een shotty maar die sniper heeft maar een magazijn waar 5 patronen in kunnen :eek:
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is normaal voor bolt actions. Daarnaast is een shotgun vrij inferieur tov smg's op dit moment. Hoop dat ze daar nog wat in gaan aanpassen.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ja, ik weet dat het normaal is, heb volgens mij nu ik 22 ben weer wat toegang tot andere wapens. Maakt ook niet veel uit want je vind nu toch steeds weer net wat betere wapens.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vanavond bezig geweest om de laatste twee areas te clearen, alles side missions, encounters, collectibles, etc. Maar damn, wat een grind zeg. Tot hier ging ik overal vlot doorheen, maar nu vaak dood gegaan. Enerzijds om dat ik al 5 levels geen beter wapen meer vind en dus echt te weinig damage doe, maar anderzijds ook omdat de enemies wel erg accuraat zijn. En dan heb ik het met name over de bosses. Ik moet ze veel te veel raken en er gaat nauwelijks iets vanaf, terwijl andersom ik echt in 2 hits dood ben. Eindigt dus steeds met lang in cover zitten en af en toe snel een schot lossen. Maar o zo regelmatig is dat voldoende om mij plat te leggen. En weer van voren af aan ... :confused:

    Toppunt was toch wel dat het enorm ging sneeuwen en je nog geen drie meter ver meer kunt kijken. Ik krijg de level 30 elite boss maar niet in het vizier (Ik zie niks!), maar zodra ik ook maar een seconde mij hoofd laat zien, ja hoor... pats, dood ...

    Pffttt, ik had het er vanavond echt ff mee gehad. Soms is solo spelen zo frustie :)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hier hadden ze echt wat aan moeten doen. Dit was met Destiny toch niet het geval? Ik meende toen iig een beetje een kans te hebben met een lager level. Mijn hele friendslist heeft een hoger level dan dat ik heb (7) dus samen spelen zit er hierdoor gewoon niet in.
     

Deel Deze Pagina