1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Destiny heeft een damage cap. Enemies zijn het level van een missie (bv lvl 10) en als jij daarboven zit, dan doe je alsnog maar damage als een level 10. Alhoewel granaten en supers wel scalede.

    Division kiest ervoor de enemies te scalen met degene met hoogste level.

    @Gakkie hoe zit je qua level? Welke skills gebruik je? Waarom ga je niet even wat end game doen om goede gear te kunnen craften? Game is inderdaad pittig met een kut build. Neem je een build zoals ik die hier gisteren postte en dan rondhuppelen met scan+ heal en je hebt nergens meer last van.
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Die plaatjes doen het niet.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Level 30. En zoals ik al zei, loop ik met een 'oud' wapen rond. En de game is erg gear dependant. Die level 30 (+) elites zijn solo echt een pain in the butt. Hopelijk kan ik een dezer dagen met wat mensen mee de DZ in voor wat gear. Ik loop overigens in allemaal purple rond, best goed spul allemaal. Alleen met primaire wapen mag wel een upgrade. Zit op 60k dps ...
     
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja daar heb je het al. Zou je aanraden om inderdaad wat endgame daily's etc te doen. En dan gear gaan craften enzo. Mijn dps etc schoten hier van omhoog. Ook zoals hierboven al, ga aan je build werken :thumbs:
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vreemd. Ik zie ze gewoon.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Koop de (purple) lvl 30 extended mag mod bij de vendor in je homebase, en je DPS schiet omhoog.
    (als je dat nog niet had:+)

    Makkelijke manier om je DPS omhoog te schroeven.
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb bruine loot gedropt in m'n onderbroek, wat zou ik daar mee kunnen craften?
     
    Kevf vindt dit leuk.
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn 'build' is niet zoveel mis mee. Gelukkig een veel betere marksman rifle gevonden en nu gaat het weer lekker. Laatste missie afgerond met twee randoms. Was erg leuk en op het eind best pittig. Solo lijkt die mission me echt niet te doen. Maar de game is echt op zijn best met een groep. Hoeplijk kan met wat xbw-ers hier nog eens op pad, DZ in.

    Ik heb sowieso de hee game alles gecraft. Dus die had ik idd ook al. Ik vervang alleen niet heel snel een purple voor een blauwe ....
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heel de weg naar level 30 al lopen craften? Zonde man, die materialen had je mooi kunnen gebruiken voor high end blueprints. Nu je level 30 bent, kan de fun van min/maxen pas echt beginnen.

    Wat is jouw build precies?
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik loop over van de mats, dus daar maak ik me niet zo zorgen over. En zonde?!? Gaat er toch om dat ik er plezier aan beleef? ;) En 'build', ach zo erg ben ik er niet mee bezig. Heb gewoon gekozen wat mij fijn en handig leek. Totaal niet online gekeken voor min/max of wat dan ook. Ik gebruik de shock turrent met de talent dat die multiple enemies kan stunnen en de special skill die damage buff (erg handig tegen bosses). Primaire wapen een assault rifle en secondair een marksman rifle. Vooral die laatste is erg krachtig!

    Droppen er buiten de DZ ook gele blueprints/wapens/items ? Ik heb alleen 1 gele pistol blueprint, gekregen in de campaign ...
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk gaat het om het plezier, maar ik had geen enkele behoefte om te craften. Om die materialen naar high end te coverten heb je echt veel nodig.

    Blue prints zijn ook te koop in de tech wing na een van de upgrades. Kosten zijn tussen de 80 en 180 Phoenix credits per blueprint.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Maar ja, Phoenix Credits krijg je in de DZ. Dus daar moet ik eerst ff een team voor vinden. Hoe team je met randoms voor de DZ ?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Phoenix credits krijg je ook gewoon uit daily's. De meeste zelfs.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Inviten als je rondloopt in de dark zone. Tja, als je op Xbox zou spelen zou je zo mee kunnen doen op een avond. Volgens mij spelen er niet veel hier dit spel op de ps4.

    En zoals @Hybrid zegt krijg je de meeste credits voor de missies. Daily hard is easy. Challenge zou ik mij beperken tot Lincoln tunnel mocht je dit met randoms willen doen. Challenge geeft wel 50 credits als het de daily is.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kunt in het pauzemenu matchmaking starten als je in een DZ checkpoint staat. Je krijgt dan zowel invites van andere games en spelers worden in je game geplaatst. Als je zelf host wilt blijven, kun je ook ervoor kiezen om je sessie op open te zetten. Je krijgt dan geen invites van andere mensen maar andere kunnen wel jouw game via matchmaking joinen.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit weekend maar weer verder. DZ kent een eigen level toch?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup, maar dat is puur voor de spullen die je kan kopen in de stores. Als je nog geen level 30 bent, zijn er een aantal brackets waar je ingestopt kan worden. Daarbij wordt er gekeken naar jouw gewone level.
     
  19. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Dag 5 ondertussen:mad:
    En nog steeds geen oplossing...
    Ubisupport geeft ook geen reacties meer op de support ticket van mij en vele anderen.
     
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Toch een slechte zaak dit.
    Met jou zijn er dus vele mensen die gewoon niet kunnen spelen!
    Kwalijk.
     

Deel Deze Pagina