1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk dropt er nog blauw en groen. Of je het leuk vind of niet, maar deze game draait om het craften. Daarvoor heb je die materialen ook gewoon nodig. Vind het jammer dat ik dat in de DZ niet op kan pakken, want dan zit mijn stash te snel vol. Er droppen verder genoeg high end items in de dark zone. Heb er zelf al ruim 15 sinds de patch van afgelopen dinsdag zien droppen.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vandaag alleen al 4 HE items uit de DZ weten te plukken.
    Ook nog wat rogue kills mee kunnen pikken. Thanks nog @Maddmonkey :p
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga van de week nog wel eens mee, maar de superiors die dropten waren echt stukken slechter dan wat ik heb. Ik doe nu 63k dps met mijn assault rifle en ik hoor verhalen van wel 150k dps. Dus ik heb nog room voor improvement ;) Alleen met die lage droprates en verder niks om het voor te doen raak ik snel gedemotiveerd. Ik hoop dat ze straks ook in de nieuwe content high end drops stoppen. De dailies qua missions is imho echt unrewarding en saai.

    Waar kun je ook alweer met die Phoenix credits wat kopen ? (niet dat ik er al veel heb overigens)

    EDIT

    En jij hebt ook veel DIII RoS gespeeld. Dan weet je ook dat dat een stuk beter in elkaar steekt qua end game. Zeker voor wat betreft PvE content. Daar blijft het leuk, hier al snel niet (imho). Maar zoals ik al zei heb ik wel genoten van de weg naar de 30 en vast nog van future content!
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    DPS is een nep stat in de end game. Kan je totaal niet op bouwen. met 100-150 kán je meegaan, maar het hangt veel meer af van critical hit chance+damage en damage tegen elites. Daarnaast is bijna 300k dps al te halen :) Zelfs 200k-100k health is een te maken build.

    Anyway, de DZ zoals het nu is, is vooral farmen voor materialen. Ik ben het met je eens dat het niet rewarding aanvoelt op deze manier, maar niet vergeten dat Diablo eerst niet zoveel beter was dan dit qua loot. Ik zie het echter wel veel liever droppen dan dat ik 50 wapens achter elkaar craft en hoop op een goede roll.

    Blueprints en het is te gebruiken om gear (high end) te rerollen.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Afgelopen week de game toch nog maar amper aangeraakt. Nadat ik level 30 had bereikt was de zin eigenlijk ook redelijk snel verdwenen. Vanavond nog wel even bezig geweest met het upgraden van m'n basis maar die encounters voelen na de zoveelste keer echt aan als een moetje. Darkzone in geweest maar voor m'n gevoel heeft dat alleen echt zin als je sociaal met andere in een party speelt. Hopelijk wordt de DLC qua singleplayer tof :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, het zou mooi zijn als er naast de Dark zone nog wat meer te beleven zou zijn in NY. Gewoon leuke end game activiteiten. Hopelijk is incursion wat en doen ze ernaast ook nog random events in de stad ofzo. Ik wil nog best door dat ongebruikte gebied heen lopen, maar er is eigenlijk niks te doen.

    edit: @Gakkie en weer 2 high ends in een kwartier :+
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2016
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :+
    Ach, zo'n goede character heb ik ook weer niet hoor.
    DPS is 130k, health 45k.....maar loop rond met een (paarse) AUG...heerlijk stabiele SMG, waardoor headshots makkelijker zijn.

    Blue en Green loot is juist goed om uit elkaar te trekken voor de onderdelen; die kun je weer omvormen tot high end materialen (5:1...helaas moet dat per stuk, best kut als je 500 blue materialen hebt die je wilt omzetten:F:)

    In de Darkzone heb ik ook nog niet veel high end loot gehad (1tje maar), maar in de missies waar jij in meedeed heb ik 4 high end loot gehad...waren gewoon de storymissions op hard (niet de dailies).....

    Soms dropped er iets wat beter is, maar het is random dus gewoon geluk hebben....maar vroeg of laat komt er iets wat beter is. Als je elke na elke battle betere gear krijgt ben je alleen maar sneller klaar met de game, nu is het elke keer spannend wat er dropped!
     
    Korkss vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Net nog binnen 35 minuten weer 5 high end items gedropt in de DZ anders :p. Ik was gewoon bezig met mijn stash vullen voor materialen en 20% daarvan is dus gewoon high-end. Sinds die patch is het echt bizar qua droprate.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bohhh had een blauwe AUG tijdens het levelen. Dat was echt een heerlijk wapen. Heb nu een paarse AK maar daar heb ik niet zoveel mee. Gebruik nu vaker een LMG alleen dat werkt beter met een team. Vijand supressen is leuk maar dan moet iemand anders er naar toe gaan om het af te maken.

    Heb pas 1 High End Mod uit de DZ gehaald maar ben ook alleen nog in DZ1 en 2 geweest. Gear is niet goed genoeg om het tegen de lvl 31 NPC op te nemen.
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nu op 185K DPS en 70K health (pure DPS build), rank 53 DZ en de game ook op platinum (PS4-versie). Zit nu gewoon Phoenix Punten te verzamelen voor de blueprints om nog een paar dingen beter te krijgen (gear/weapon mods). Ik hoop dat die update iig wat meer uitdaging brengt, want ook de challenges zijn nu relatief simpel.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zie jou veel spelen idd :) Vanavond nog eens een poging doen en dan ga ik denk ik nog snel ff Witcher DLC spelen voordat DaS3 op de mat ligt :D
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @SHiZ NL weer hoor. Gladjakker


    ehm, oke dan...
    [​IMG]


    Even mijn nieuwe MP5N uittesten
    [​IMG]
     
    SHiZ NL en Gakkie vinden dit leuk.
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @SHiZ NL heeft natuurlijk nog een dial up verbinding ;) Lag Boy :D
     
    SHiZ NL en Maddmonkey vinden dit leuk.
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    HAhaha, ja weet ook niet wat het is, maar als ik een keer koprol of ergens overheen klim is het weer weg. Hoor ook vaak mensen zeggen dat het lijkt alsof ik constant loop te reloaden. Denk dat de netcode van the Division nog wat opgepoetst moet worden ;).
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @John_Petrucci Volgens mij ben jij weer overnieuw begonnen, right ? Zag je weer met een l21 puppet online ...
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe is Roque gaan nu na de patch? Moet weer eens gaan spelen. Al 10 dagen me Xbox niet meer opgestart.. :eek:
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het gebeurt nu vrij vaak. Vooral solo extracters worden vaak overhoop geknald in de hoop dat hij/zij een high end heeft
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ging vandaag nog ff solo kijken in DZ01. Echt 10 meter na de ingang stuit ik op wat enemies. Ga in dekking zitten (rug naar ingang DZ) wordt ik in mijn rug neergeschoten. Ik snap er niks van. Ik respawn en ga weer door de deur en wordt weer gelijk beschoten. Blijken er twee rogues direct om het hoekje achter een hek te zetten waar je alleen bijkomt door een stuk om te lopen. Killen ze iederenn die net binnen stapt! Get a life boys! }:]
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wil t.z.t. misschien deze game gaan halen, maar zit er toevallig ook matchmaking in, PvP en PvE?
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, dat is echt gay. Zijn wss ook mensen die al fully geared zijn en dan gewoon een beetje nieuwelingen afschieten. Als ik dat zie, dan knal ik er ook echt op af. Helaas ben ik te veel afgeleid door die kut division tech 9/10 keer :+

    Ja
     

Deel Deze Pagina