1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mooi, dan gaat die game er wel komen als ik hem rond de 30 kan krijgen en hij gepatched is. Als ik de vorige pagina's een beetje lees, dan valt er nog wat te doen.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De patches komen vrij gauw achter elkaar. Binnenkort komt Incursion als gratis update en in mei komt er Conflict wat eruit ziet als een extra DZ mode en/of area. Vervolgens komen er drie DLC packs dit jaar.

    Maar nu geldt in principe al: Als je van loot houdt, dan is dit een game om te spelen. De grind is echt enorm namelijk :p (tenzij je graveheart heet)
     
    Korkss vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Grinden is op zich geen issue voor mij, zolang het ook maar echt iets oplevert en ik iets met de items kan. In een RPG wil ik ook een soort van economie zien. In en verkopen, dus achterhaalde wapens verkopen als ik betere loot heb.

    Er moet wel een bepaalde invulling zijn om het ook solo een beetje leuk te houden. Ik haat verplichtingen om het alleen maar met andere te moeten doen. Dit vond ik ook leuk aan Destiny. Een game die grotendeels solo te doen is.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Klopt, ben een 2e char begonnen. Als ik alleen speel vind ik de DZ niet zo heel leuk. Het gaat een stuk trager, dus vandaar.

    Ik ga ook zo vaak rogue omdat de penalty toch laag is (Manhunt verlies je ongeveer net zoveel XP als rank 1 rogue pre-patch). Gistereavond ook joh, kwamen echt 7 man op ons af en na 3 pogingen (we hadden zeker 15 รก 20 kills) en met nog 40 seconden te gaan en al onze signatures op cooldown gingen we er toch helaas aan. Ik probeer ook alle rogues te killen en zit nu op een totaal van 49 rogue kills :D
     
    Korkss vindt dit leuk.
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Endgame is gericht op teamplay. Solo gearen is absoluut een optie, maar via matchmaking is het vele malen makkelijker.
    Gezien jij nogal graag een game op god-mode super duper easy speelt, gok ik dat solo Hard of Challenge missies geen optie zijn bij jou.

    Trouwens, @Maddmonkey


    Fasttravel dus. En ammo / healing station.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2016
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ben benieuwd wat er allemaal gepatched gaat worden vandag, gok erop dat die breach glitch met de mobile covers wel opgelost gaat worden.

    //EDIT

    Je kan ook zonder schilden door het hek heen bij Russian Consulate

    https://giant.gfycat.com/ThickWealthyDore.webm
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2016
    Korkss vindt dit leuk.
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Die farming "bugs" zijn wel echt super lame. Laatst met de bullet king, nu weer wat anders. Spel wordt zo wel redelijk verkracht vind ik. Vrienden van mij zijn dus uren aan het farmen. Ik join ze na een dag ofzo weer eens, BOEM allemaal supergear. Kom ik aan met mijn pruts spullen.
    Neemt toch wat plezier weg uit de game, want die supergeared dudes lopen dus ook in de DZ...
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Weet niet wat jij super gear vindt? Maar paars en geel is niet direct super shit. Er zitten maar een paar pareltjes tussen, de meeste kunnen direct de schredder in voor easy materials. Als je net 30 level bent is het wel erg easy om even snel betere gear te krijgen.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niets gelezen nog over een patch. Zou me niets verbazen als het gefixt word. Hoop het zelfs.
    Maar men gaat toch dit soort farming blijven vinden.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan het niet zien. Wat wordt er gezegd?
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lincoln Tunnel Checkpoint farm.
    2 man op iedere truck buiten de zone om op de baas te schieten.
    De persoon die dood moet gaan loopt de zone in, gaat dood, baas respawnt.
    Degene die dood ging, en dus opnieuw in de missie spawnt, doet fasttravel naar de rest.
    Je hoeft niet eens meer te lopen. :emo:

    Dus 1 met (crit)pulse, aantal met ammo health kist en gas erop.
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb goede gear zonder exploits te gebruiken. Sowieso is craften de way 2 go en daarnaast geeft het je toch een veel beter gevoel dat je je gear haalt zoals het is bedoeld?
     
  13. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Er wordt niks gepatcht deze week. Is net gezegd op de wekelijkse stream: State of the game. Ook is er gesproken over de backpack issue. Ze hebben nu eindelijk de oorzaak gevonden van het feit dat je uitgesloten wordt van het spelen van de game, echter hebben ze het nog niet gefixt. Ze zijn er nu druk mee bezig en hebben niet verteld wanneer het verholpen kan worden. (@bulletproof010)
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, absoluut. Daar ben ik het helemaal mee eens. Had al prima wapens en veel gear voordat ik uberhaubt deze glitch tegenkwam.
    Vindh et wel grappig om zo'n baas een tijdje te farmen. Goed voor m'n crafting materials ook.

    Enige kutte blijft de lage drop HE Division Tech. Gelukkig werd er in de stream van net al aangegeven dat er een verandering hiervoor aan zit te komen.
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Man, ik word gek van die HE Division Tech drops. Zit je een avond te spelen, droppen er maar 4 ofzo over diverse uren (scavenging 132%, maar dat voelt echt broken aan). Wel continu blauwe en groene. Bosses in DZ05/06 moeten eigenlijk gewoon gegarandeerd 1 HE Division Tech droppen.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, HE Division Tech is de bottleneck op het moment.
    Maar, ook al heb je 100+, het garandeerd nooit iets goeds. Right @Flayner ? :p
     
    Flayner vindt dit leuk.
  17. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Pfff wat een MickeyMouse stream zeg van whoopsieSoft.
    Beginnen ze de stream met : we got some good news : we hit 50k followers!
    Wat een feest, wat een goed nieuws zeg..|:-

    Maar een fucking GAME-BREAKING bug die voor een x aantal mensen ( wat er elke dag meer worden) zorgt dat de game niet meer te spelen is kunnen ze nog niet oplossen.
    En dat ze na twee weken eindelijk er is openlijk een paar woorden over hebben is gewoon schandalig. En voor mij ook de rede om nooit meer een ubisoft titel te kopen.
    De klantenservice is ver onder de maat imo.
    Mag ook hopen dat ik dalijk niet mn hele character kwijt ben ( rond de 100 speeluren ) , want dan is het division avontuur voor mij wel gelijk afgelopen...
    Het is dat ik de digitale versie heb anders was de game allang het huis uit geweest. :mad:
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ben het compleet met je eens..
    Deze bugs zijn in mijn ogen vele malen belangrijker om te patchen als een simpele Bullet King loot.
    Niemand die zich daar aan stoort, al hoort het natuurlijk ook niet in de game thuis.
    Laat gamers zien dat je om ze geeft en patch als eerste de game breaking bugs, zelfs als het zou betekenen dat een dev team een week over moet werken.

    De huidige situatie is naar de klanten toe een schandalige actie van Ubi/Massive.

    Zoals je zelf ook al zegt.. Als mij dit zou zijn gebeurt, dan was het CDtje al lang pleitos in huize CrazY.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ze Bulletking patchen betekend niet dat ze die belangrijker vinden. Die is ook niet zo heel moeilijk aan te passen. Dat is gewoon een timer aanpassen en geen bug echt.
    Bugs zijn gewoon altijd apart. Sommige zijn makkelijk te vinden en sommige kunnen ze bijna niet vinden wat de oorzaak is. Betekend niet gelijk dat ze niet om je geven.
     
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Wel als ze in het totaal 0 communiceren over de situatie. dan is het gewoon heel simpel: They don't give a shit.
    Sterker nog.. Ik hoorde @bulletproof010 zelfs in een party een keer roepen dat er in het begin van deze bug (toen de eerste meldingen bij Ubi op het forum verschenen) er gewoon topics gesloten werden of cases die aangemaakt werken gewoon zonder oplossing gesloten werden.
    Nee dan geef je inderdaad heel erg om je gamers! :+
     

Deel Deze Pagina