1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Eens, game breaking bugs moeten ze als eerste fixen. Maar wij weten gewoon niet hoe complex deze bug is. Misschien is deze wel super lastig te vinden en op te lossen. Waardoor het oplossen van deze bug langer duurt. Ik ga ervan uit dat ze een groep developers op deze bugs hebben gezet. Wat niet wegneemt dat ze ondertussen ook andere bugs oppakken ondanks dat deze bugs met de rugzak niet is opgelost. Het lijkt me ook meer dan logisch om, waar het kan zoveel mogelijk bugs te fixen en patches uit te brengen, wanneer er wat te releasen valt, ondanks dat een andere major bug nog niet is opgelost.

    Snap dat het super kut is als je last heb van de bugs, maar om nou te zeggen dat ze geen moeite doen op het op te lossen lijkt me wat kort door de bocht. Wat me wel stoort in deze is de slechte communicatie ontremd deze bug. Hou je playerbase op de hoogte. Ik zou hier ook knetter gek van worden en waarschijnlijk de game door de plee spoelen als ik de schoenen stond van @bulletproof010
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar zal heus wel een reden voor zijn. Is niet gelijk "la la la bug bestaat niet"
    Verder wat moeten ze zeggen als ze het zelf nog niet weten wat het is? Ze hebben gezegd een week geleden. "We are aware that some of you are experiencing an issue where you are locked out of your account," the statement read. "This is usually caused by having crafted a High-End backpack. We are looking to resolve this, it's one of our main priorities at the moment."
    Ik bedoel het is kut allemaal 100% maar het is veel te makkelijk om te zeggen "They don't give a shit." Dat is meer voor youtube comments.

    Geloof me dat Massive dit soort dingen ook liever niet ziet.

    http://www.pcgamer.com/the-division-has-a-gamebreaking-bug-but-ubisoft-is-on-the-case/

    http://www.gamespot.com/articles/the-division-backpack-bug-is-locking-players-out-o/1100-6435963/

    http://www.forbes.com/sites/davidth...-breaking-the-division-for-some/#1130c82b27b2
     
  3. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Youtube comments zegt ie.. WTF..
    Weet je wat makkelijk is? Als Ubi zijnde een berichte eruit doen (en dan niet na 2 weken bugreports) met de mededeling: We are aware of the problem and are working on a solution. En dan vervolgens af en toe een update tussendoor. Die radio silence van 2 weken is gewoon not done.

    Ik ben het wel deels met jou en Shiz eens dat verhelpen ervan moeilijker kan zijn dan 1 dag werk, maar hou je userbase op de hoogte.

    [hug mode on]
    Ik ga m'n Ubisoft knuffelbeer weer even pakken en mijn excuses aanbieden, omdat ik iets naars heb geschreven over Ubi.
    Het zal niet meer gebeuren. :thumbs:
    [hug mode off]
     
    Rivanov vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan het als dev/bedrijf nooit echt goed doen. Niks zeggen is niet oke. Maar een statement geven en dan zeggen dat ze het nog niet weten is ook niet goed. Bij ieder ding is wel iemand pissig.
    Dan kan je beter wachten tot je iets van nieuws hebt. Zoals ze nu gedaan hebben dat ze het gevonden hebben wat het veroorzaakt. Tuurlijk wil je horen het is nu gefixed, patch vanmiddag etc. Maar dat is niet realistisch helaas. Al is dat ze het gevonden de grootste stap.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mee eens. De vele exploits maken de game wel kapot, zeker voor casuals zoals ik is dan de DZ bijna een no go zone. Te veel mensen die de exploits niet uitbuiten. Ik doe zoiets nooit, zonde van een game ...
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nice. Kunnen we dus nog een week proberen :D

    En tegen alle moraalridders: veel plezier met op zoek gaan naar materialen. Ik blijf lekker zo farmen totdat division tech player base is gemaakt en een hogere kans heeft om te droppen van named enemies of een andere oplossing. Gisteren en eergisteren 8 division tech in 4 uur DZ gevonden.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die @Graveheart was vroeger zo'n pure, echte speler. Toen hij in Destiny de kaas proefde tijdens de Crota avonturen was hij hier zelfs soms fel op tegen. Echter was de kaas steker als zijn wil.

    Goed, heb het spel nu een aantal uren gespeeld en moet zeggen dat het wel een leuk spel is. Kwa DPS zit ik op 25.000 (laag voor mijn gevoel) en heb de DarkZone avontuurtjes kunnen beperken tot een minimum. Nu nog zien hoe ik z.s.m naar de 30 kom (nog 2 main-missies te gaan en een berg side-quests) en dan kijken hoe de DarkZone speelt. Als ik de posts zo lees; prima.

    Waldini : "Ok jongens, ik ben level 30".
    @SHiZ NL : "Darkzone jihhhhhhhhhhhhhh!"
    @Graveheart : "Hey, Waldo .. laat even weten als je High-End loot hebt. Kan ik je helpen met de set-up"
    @SHiZ NL : *zet neger muziek aan en blijft volhouden dat z'n microfoon goed afgesteld staat*
    Waldini : "Yeah! Eerste gele-drop! Ben benieuwd!"
    @Graveheart : "Lekker! Wat is het? Assault Rifle?"
    Waldini : "Ja. Die iedereen heeft ... maakt niet uit. Ben er blij mee. Nu als 'n malle extracten!"
    @SHiZ NL : "Nice! Gedaan ... helikoptertje komt jeeeeeeeeehhhhhh"
    Waldini : "WTF! Iemand schiet op me!?"
    @Maddmonkey : "Suprise motherfucker!"
    @thiez : "Teabag hem ook nog even... Had je maar van de map moeten springen Waldo"

    ... nu ik het typ ... weet ik gewoon zeker dat dit gaat gebeuren :+
     
    Rivanov, SHiZ NL, Graveheart en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Close to reality..
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa noem het niet cheesen van content. Is echt een glitch, wat echt in heel het spel zit. Iedereen kan uit mappen of gebieden glitchen door die mobile cover. Daarnaast is het niet om content te halen die anders niet lukt, maar om de game te exploiten omdat er te grote bottlenecks in de end game zijn.

    Daarnaast ben ik ook redelijk snel klaar met de "legitieme" manier als er mensen nagenoeg onsterfelijk door de dark zone lopen en alle division tech voor je neus wegplukken (ook door bugs en glitches). Er zijn behoorlijk wat bugs ontdekt de laatste tijd en de vertraging is vrij ernstig sinds de laatste patch. Geef mij dan maar een sniper die je one-shot in de pve area waar je een beetje kan kutten en ondertussen materialen kan verzamelen :+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Is toch ook vrij logisch dat je een andere manier zoekt/vind om materialen te verzamelen? ;) Loot-Cave in Destiny was precies hetzelfde. Niet echt een kaas ... maar "legit" was het ook niet. Goed, nu had je bij Destiny nog de RNG die goed was met paars-naar-blauw omzetten. Dit klinkt (imo) precies hetzelfde. De normale manier van materialen behalen is gewoon te traag of niet voldoende aanwezig. Zal ongetwijfeld aangepast worden ... zolang ze maar niet de Bungie-way toepassen en alles verneuken :+

    PvE is ook wel leuk in The Division maar het voelt gewoon ontzettend kaal aan. Je kan niet zomaar een maatje uitnodigen als je een aantal levels scheelt met elkaar. Enemies doen dan best auw :mad: Had liever wat andere Agents voorbij zien lopen in New-York.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor dark zone, maar ook voor pve kan je bij safehouses matchmaken.

    Maar ik snap wel wat je bedoelt. Het is helemaal leeg buiten de dark zone en safehouses om.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand vanavond DZ of gewoon chillen? Ben sinds vandaag lvl 30. Voeg me toe: zerocha0s1234.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Handig als je er bij zegt waar je op speelt. PC, Xbox One of Playstation 4. ;)
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ja dat is zo. Xboxone, ik dacht omdat we op een xboxforum zitten dat het wel redelijk voor zichzelf spreekt.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Servers down?
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Xbox One servers gewoon up.
     
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Voor de mensen die level 30 zijn en daily's en darkzone willen rocken .. kunt me adden @ xbox

    Korkss1986
     
  18. Khansie

    Khansie New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    sluit ik me bij aan, DZ level 29. Voeg me toe: Khansie
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ben dat geouwehoer in de DZ wel een beetje zat dat er continue van die gasten zitten te wachten tot het punt dat jij ze bij elkaar gezochte spullen zit te extracten je dan zo nodig overhoop moeten knallen om er vervolgens met je spul van door te gaan... en dat aan de lopende band.:mad:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mee eens. Totaal geen leuke end game voor non PvP players. En er zijn altijd teveel van die @@%#$^#$@^$#^#$ gastjes ......
     

Deel Deze Pagina