1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb in ieder geval al mijn groene en blauwe crap omgezet in die gele bende, scheelt weer voor de update :+

    Heb trouwens nog geen gele items, maar die droppen dus straks gegarandeerd van lvl 30+ named enemies? Nou, dan gaat het wel hard :+
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2016
    Xandorra vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat helpt veel. Ik zou sowieso niet kijken naar sheet DPS. Kut stat die bijna niks zegt. Ik heb nu ruim 15k dps ingeleverd door een mod te veranderen van firearms en skillpower naar stamina en armor (waardoor ik nu bijna 62% armor heb). Damage met de AUG is nog steeds 26k op het hoofd en 50k criticals. Gooi daar pulse bij en het is 75-80k per critical headshot. Daarnaast is die 1,5% armor erbij echt weer een groot verschil, omdat ik echt een stuk meer een tank ben zo.

    Dat tweaken maakt de game voor mij zo tof. Tuurlijk kan je vrij gemakkelijk all-in gaan met een bepaalde stat en daar voor gaan. Proberen alles zo hoog mogelijk te krijgen en een goed gebalanceerde build te krijgen is een ander verhaal en uiteindelijk een stuk mooier doel voor mij. Dark Zone is vrij leuk met zo'n tanky character iig :+ Toch leuk om de laatste over te zijn van manhunt en 7 man alles zien gebruiken om je plat te krijgen.

    @Jorrie mwa "hard" wil ik niet zeggen. Wel een stuk leuker. Nu dropt er amper wat en moest je het echt hebben van het craften. Wat gewoon totaal niet leuk was. Nu verschuift het naar daadwerkelijk de game spelen. Goeie verandering dus.

    Om de gewenste gear bij elkaar te krijgen, zal dat toch nog wel aardig wat tijd in beslag gaan nemen. Als het doel is om full high end te zijn, dan zal het wel hard gaan ja.
     
  3. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Leuk die gasten in de darkZone... Loop je lekker rustig met z'n 2 je ding te doen in dz2, wil je extracten, komen er lui dz lvl 62 je zooi jatten... Dit soort grappen maakt voor mij dat ik de game liever niet meer speel... :-S
     
  4. Snotbongel

    Snotbongel Rogue Hunter

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja je moet echt met een groepje gaan om het leuk te houden. Ben net met 3 willekeurige spelers dik anderhalf uur aan het spelen geweest :) van DZ lvl 20 naar 24 gegaan en aardig wat named enemies gekilled. Ook een paar leuke nieuwe items gekregen! (ben sinds jaren weer eens verslaafd aan een game geloof ik).
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zweer het, @Maddmonkey schoot je neer.
    Ik zag loot en werd hebberig. Sorry!

    (Ik hoop dat jij het niet was, gister in DZ01? If so, help ik je aan nieuwe gear. :D)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Succes na de patch dan ;) het is een gedeelte waar geen regels bestaan. Iedereen kan vriendelijk zijn en iedereen kan Rogue gaan. Na de patch voorspel ik dat bijna iedereen Rogue wil gaan, omdat bosses gegarandeerd een high end droppen.

    Wat mij daarnaast ook hielp, was solo dark zone te spelen. Vond dat juist ontzettend spannend. A) is de kans groot dat je niet gerevived wordt als je plat gaat, dus leer je voorzichter te zijn. B) je leert het gedrag van andere gasten beter te zien en belangrijkste is om daar ook gebruik van te maken. Ik leerde echt in de schaduw te blijven, sneaky extracten en vlug weer weg.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja ... was weer lachen met Trigger Happy Monkey gisteren.

    Hij zit nog geen 2 minuten in de groep.
    Extraction Started ...
    @Maddmonkey : Oeh... extraction. Even kijken.
    @Rampage : Ik ga met je mee ...
    @Graveheart : Monk, gedraag je
    @Dave Paparazzi : Ja ... ik wil even NPC's jagen voor "funs"
    @Maddmonkey : Wat zeg je Grave?
    GONE ROGUE
    @Graveheart :
    O jezus ... Monk. Waarom?
    @Maddmonkey : Ik heb er zin in vandaag ...

    Goed, het andere team bestond uit 2 agents. Maar toen we een-voor-een kapot geschoten werden was alleen Monkey nog over. Uiteindelijk werd hij verkracht. Zonder tuf ... door 8 Marokkaanse Agents.
     
    Xandorra en Graveheart vinden dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die manhunt daarna waren andere gasten die we eerst afmaakte :+

    Die eerst extract was wel een beetje zielig :+ dude had 1 blauw en 2 groene gedropt. #feelsbadman
     
    Graveheart en Rampage vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toen die tweede extract kwam zeek ik bekant in m'n broek :+ Die gozer ziet ineens 4 gasten uit de Metro komen lopen ...

    "Ah yes! Eindelijk is de helikopter er bijna ..."
    *kijkt naar ons*
    "Fuck dit"


    Heb nog nooit iemand zo hard zien rennen haha...
     
    Xandorra en Graveheart vinden dit leuk.
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Dankjewel voor je uitleg
    Ik ga eens ff spelen met de mods en gear.

    verstuurd via Tapatalk
     
  11. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Dat het een zone zonder regels is snap ik ;) en waarschijnlijk zou ik het zelf ook doen :whistle:.. Maar toch... Als je net begint en leuke loot bij je hebt is het natuurlijk frustrerend dat je in dz2 wordt neergehaald en die gasten leuk naar dz5 rennen om jou zooi te extracten..(ook omdat de enemies daar lvl 31/32 zijn) en je zonder goeie gear daar niks te zoeken hebt... Zo kom je er nooit namelijk
     
  12. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Sorry dubbel
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    .... dat klinkt wel heel erg als ons gisteren :+
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Groter fireteam en eerst incursions/challenge mode/gear craften helpen wel om "er" te komen.

    Ik ben ook een paar keer hopeloos afgeknald (zeker solo), maar heb daarvan geleerd. Zoals ik eerder al aangaf was ik veel meer op mijn hoede. Pulse eruit en snel extracten en wegwezen.

    Anders even wachten tot de update. Dan komt er een verdeling in de dark zone op lvl 30. Gear score onder 160 en boven 160. Kom je iig op het begin in de nooby bracket waar je rustig aan kan doen en mensen hebt die ongeveer even sterk zijn.
     
  15. Snotbongel

    Snotbongel Rogue Hunter

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    4
    Net even een chat headset opgehaald :thumbs: Kan ik ook eens meepraten.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Shit, ik snap werkelijk waar 3/4 niet van wat hier wordt gezegd. Ben ook nog maar iets van level 11/11 oid. Waar koop je blueprints? En waar ik zooi omzetten van groen/blauw naar geel?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha :+ kom maar terug als je level 30 bent. Je hebt geen kut aan geel. Speel gewoon lekker de missies, ga elk gebied langs en upgrade de base en dan kan je jezelf storten op de end game.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zoals in iedere MMO moet je inderdaad max level zijn om maximaal te kunnen genieten en om die mogelijkheid te hebben. :)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tis geen mmo. Bij lange na niet. Gelukkig ook maar.
     

Deel Deze Pagina