1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik hoop ook dat skins straks niet meer ruimte in beslag nemen, wie heeft dat verzonnen 8)
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee.

    Snelste manier nu is om A ingedrukt te houden en ondertussen B te spammen.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vooralsnog lijkt dat geen prioriteit te hebben bij Ubisoft/Massive.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa, ook niet echt iets waar de prioriteit zou moeten liggen. Komt notabene met de change de verschuiving van craften naar loot drops.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Echt nutteloos, vooral als je meer dan 100 items wil converten hehe.

    Trouwens een vraagje, kan het zo snel namelijk niet in dit topic vinden.

    Ik ben al mijn fabrics e.d. om aan het zetten naar goud aangezien ik nu level 30 heb gehaald en toch geen blauwe en paarse rommel meer ga craften.

    Ik weet dus alleen niet precies wat ik moet doen met division tech, moet ik deze allemaal omzetten naar dark zone fabric etc.?

    Zie de toevoeging van dark zone fabric e.d. niet.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Groene en blauwe dtech kan je omzetten naar een materiaal naar keuze. Persoonlijk heb ik altijd de meeste gehad in fabric, maar als jij fabric nodig hebt, kan je dat doen.

    Ik zou in ieder geval alle groene division tech omzetten naar blauwe materialen en die dan naar high end.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb er allemaal weapon parts van gemaakt, onbedoeld want dat deed ik in de veronderstelling dat het gescheiden was net als de andere materials :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Level 9 nu, begin het spel ook aardig onder de knie te krijgen. Ik moet wel zeggen dat ik nog best wel moeite heb met die futuristische menu's, maar het is nu éénmaal de stijl van de game.

    Grootste grafhekel heb ik aan vlammenwerpers en van die ADHD kinderen die alleen maar op een verdomd stukje kauwgom zitten te kauwen. @mute die shit. 8)

    Design van deze game is echt subliem en ik verbaas me erover hoeveel er eigenlijks stuk kan in deze game, en de fysieke kant van deze game werkt erg goed voor zo'n grote titel.

    Gisteren wel mijn eerste glitch gehad, maar dat was dan ook de enige tot nu toe. Alleen het tactisch rennen moet ik nog even onder de knie krijgen, maar voor de rest geef ik de game tot nu toe een 8.5/10. :)
     
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Man man man, gisteravond zaten volgens mij alle spelers op 1 plek. Sta bij de entrance en ik denk dat er wel 15 man stonden en natuurlijk begon 1 iemand te schieten. Complete chaos wat volgde. En dan schiet de helft natuurlijk per ongeluk een non-rogue, dus bijna iedereen was rogue en echt alles wat bewoog schoot je af. Nu ik erover nadenk ben ik het gewoon helemaal vergeten op te slaan om te sharen. Maar dit was toch wel 1 van de mooiste momenten in de DZ.
     
    nawa vindt dit leuk.
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852





    Lekker bezig daar! Man man man..
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lijkt mij dat iets als een Daily iets 'kleins' is. Gewoon een vinkje in een database.
    Maar kennelijk ligt het probleem iets dieper als ze moeten wachten tot morgen.

    Oh well. Als de boel morgen dan maar gefixt is.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee joh da's gewoon bullshit. Heeft vanaf dag 1 goed gewerkt. Ze willen gewoon niet dat je straks direct veel PC hebt gespaard als ze de nieuwe gear introduceren. ( set item gear ). Scheelt toch 80 coins per dag voor een dag of 4/5.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Toch wel een ERG lekker dagje morgen :eek: Division en Destiny :eek:

    Named enemies die High-end loot droppen .. Gewoon nice. Maakt de Extraction toch wel wat pittiger ... zeker als je ziet dat mensen andere nu al overhoop knallen *kuch* @Maddmonkey *kuch* :)

    Ach! Ik had vorige week m'n eigen named enemy... die dropte ook gele loot. Duurde ff voor hij de pijp uit was.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, gisteren werd ik anders ook twee keer beschoten bij een extraction al hoor :+ eerst een groepje van 3 en ik snap niet hoe sommigen daar van kunnen winnen.

    Daarna probeerde een andere solo agent mij te grazen te nemen, maar die heb ik mooi te pakken gehad :D survival of the fittest. Dark zone zal wel een stuk leuker worden vanaf morgen.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb ook zo'n filmpje gezien van een YouTuber die gewoon echt dikke wapens had .. en met gemak 4~5 man omlegt zonder ook maar in gevaar te komen. Sure, DarkZone word leuk ... maar ik vrees dat mensen met "normale" wapens dit snel zat zijn ... Het gat wat is geslagen door de Farm met normale spelers en de die-hards is best groot. We zien het morgen. Ben benieuwd!
     
    dannygielen vindt dit leuk.
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @Rampage Jij met je aannames en vrezen. Man, hoe vaak ben jij de DZ nu ingeweest?
    En hoe vaak ben je zonder enige aanleiding compleet overhoop geschoten?
    Volgens mij is vooral die laatste, op 1 hand te tellen. :p

    Gat geslagen? Sure, er is het 1 en ander gefarmed, maar ik denk toch echt dat je overdrijft hierin.
    Sommige mensen zijn nu eenmaal handiger in bepaalde situaties als anderen. Het is niet alsof je met goeie gear ineens alles en iedereen aankan.
    Geef menig van die YouTube helden een ander wapen of slechtere stats en ze komen nog steeds verder dan de gemiddelde speler.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje naar voorgevoel heb voor de patch van morgen.
    Denk dat er meer kapot gaat als dat er aangepast / gefixt gaat worden.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    LOL @ je laatste twee zinnetjes :+ Sufkut.
     
  18. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Volgens mij kan je de 4 standaard challenge mode missies nu nog gewoon spelen toch? En pc credits mee verdienen?
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Klopt helemaal.
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Als dit soort issues al een paar dagen gaan duren, dan vrees ik voor @bulletproof010 zijn rugzak.
     

Deel Deze Pagina