1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Damnn..challenging mode is geen grap haha
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lok 'm naar boven, de bovenste verdieping, de trap op en de gang in.
    Makkelijk om daar afstand te bewaren en DPS te doen, gezien daar bijna geen andere mobs komen.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Thanks. Heb 'm net met een paar strangers gehaald, ging even wat makkelijker dan alleen :+
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Net een paars item gevonden in de darkzone, echter geeft hij mijn health een gekke boosts terwijl ik dit niet nodig heb. Is er een manier om skillpoints van items om te zetten ofzo?
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je kan het item rerollen in de Tech Wing. Trap op lopen in je BoO, eerste 'kiosk' links.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rerollen kan oneindig?
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet zelf getest, maar zo te zien wel.
    Gaat wel alleen om armor.
     
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Volgens mij wel, maar kost geld. De verschillende stats kunnen verschillende waardes aannemen (bijv 90-110), ze rollen allemaal een waarde en dan kan je de stat kiezen die je wilt gebruiken.
     
  9. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik dacht wel gelezen te hebben dat het steeds duurder wordt.
     
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Heeft geld buiten het rerollen eigenlijk nog veel waarde nadat je 30 bent? Ik neem aan dat je je loot van drops en phoenix credits(?) krijgt en niet koopt. Ik ben het wel aan het oppotten door geen gear te kopen, maar weet niet zeker waar ik het in de end game voor zal moeten gebruiken. Kan me nog goed van een game herinneren dat ik 99% van de tijd naar de cap van 25k zat te kijken.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Uiteindelijk genoten van Destiny maar dat spel ligt nu te lang stof te happen om er nog weer aan te beginnen. Echter de itch is er nog wel. Is The Division dan aan te raden?
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    10 uur gespeeld en eindelijk level 10 :+ Ben altijd zo 'langzaam' met dit soort games :oops:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Absoluut Kevf!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ligt eraan waarvan je hebt genoten. Denk dat je zelf het antwoord wel weet of het voor jou aan te raden is of niet :)
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    24 uur en lvl 12 :+

    Speel heel langzaam. Ook DZ in enz
     
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit is na mijn gevoel veel beter!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat eerste reviews.

    Digitalspy - 5/5

    There's no getting away from the fact The Division is the best open-world that Ubisoft has ever created, while the gameplay is consistently entertaining and cohesive. The deep RPG elements and tactical gunplay just add to that. Plus, the fact you can get so much enjoyment out of being a solo player, with that experience heightened by buddying up, is quite a feat.

    IGN Italy - 9.0/10

    The Division is a wonderful mix of genres and styles, resulting in a beautiful, fascinating and addictive game.

    GamingBolt - 8/10

    Tom Clancy’s The Division may not reinvent the wheel but it provides something we’ve been clamouring for – an involving, immersive, rewarding MMO shooter that raises our expectations for what the genre could achieve, despite its blemishes and somewhat repetitive mission design.

    Examiner - 5/5

    Despite the cynics who might try to marginalize what this game truly is, it's something you must experience, whether that is with friends or on your own. The Division shows you can have both an incredible online multiplayer experience, while staying true to the roots of an immersive campaign. The Division is a magnificent revelation and one that was well worth the wait.

    GameCrate - 8.25/10

    I wouldn’t go so far as to say The Division is the online shooter experience that will usher the genre into a new golden age, but it is a worthy alternative for those who are looking for a more methodical and immersive experience than what games like Destiny can offer.

    CheatCodeCentral - 4.6/5

    You'll be like me soon enough: fighting off sleep as you recount recent battles with your friends and think about which branch of your base you'd like to upgrade next. It's an addiction as contagious as the fictional virus sweeping through The Division's New York. The wait was worth it, so get out there and gear up, agent. I'll meet you in Brooklyn.

     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog niet veel tijd gehad om te spelen. Hoop morgenavond en zondag er wat tijd in te steken. Eerst ff naar level 10-12, zodat ik ook de darkzone in kan :)
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ging de hele week aardig maar vanavond veel connectie problemen =(
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Word er net uit gegooid :mad:. Kom er ook niet meer in. Meer mensen problemen mee? :)
     

Deel Deze Pagina