1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jup, zie hierboven. Kom er ook niet in (PS4).
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja jammer, had vanavond eindelijk even tijd. Maar word hem denk niet op deze manier ^^
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Servers worden gerestart volgens mij. Las ergens op het internet dat Ubi het over 15 min had
     
  4. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Toch helaas server issues:
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Als ik nu opstart krijg ik een melding met dat mijn characters locked zijn maar ik kan hem wel forceren. Iemand hier ervaring mee?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan ik in een besmet gebied komen?
    Hoe krijg ik een masker?. Of wat dan ook
     
  8. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Kopen of het dropt
    Ook moet je je medical wing updaten zodat je in hogere levels kunt komen

    Ook ik ben level 30 geworden
    Vanavond maar eens zo'n Challenge proberen
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Here’s the list of changes implemented during the server restart of Saturday, March 12, 2016
    • Disabled “Trained Talent” as it could give an unfair advantage in end-game content and in the Dark Zone. Note: this Talent will still be visible on weapons but will have no effect until a further update where it will be replaced on existing weapons
    • General balancing of experience gain and drop rates for items and currency
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @SHiZ NL Geweldig :D

    Kom ik net deze tegen

    [​IMG]

    Nieuwe trend ? ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2016
    Mallakai en SHiZ NL vinden dit leuk.
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vermaak me echt enorm met dit spel! Ben nu level 15 en de DZ nog niet in geweest maar dat ga ik zeker snel doen. Vind het tot nu toe al fantastisch om in een groep of alleen de stad door te banjeren en allemaal missies en sidemissies te doen. Grafisch vind ik het ook echt heel mooi. Dit zijn echt wel next-gen graphics. Ook veel oog voor detail in alle gebouwen.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, ik ben ook wel onder de indruk van alle details en de hoeveelheid troep die je op straat en in gebouwen tegenkomt. Draagt zeker bij aan de sfeer van het spel.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Spel aan het bestellen....tenminste als die Wehkamp eens meewerkt :) Kevf_NL op PS4.
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Echt wat een vette game is dit. Level 8 pas. En loop vooral met een sniper rifle, uzi, magnum en healing kit rond. Prima speel stijl zo! Snipen is zo cool gedaan. Ben ook blij dat ik eigenlijk sinds de aankondiging helemaal niks gevolgd heb. Alles is een verrassing. En die graphics! Moest ook wel lachen, liep ergens door een slaapkamer heen en zag dat iemand een stukje speelgoed was vergeten in te pakken haha :p
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Level 30 gehaald, high end gear en wapens maar dit spel ga ik voorlopig niet meer aanraken. Er is verder gewoon niks meer te doen. Ja, Darkzone is voor even leuk, steeds dezelfde enemies killen op dezelfde plekken voor gare loot. Verder te weinig missies en challenging mode loop je zo doorheen. Jammer
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Level 9 aangetikt. Morgenmiddag hoop ik naar 12 te gaan, zodat ik ook eens de DZ in kan. Missies zijn wel erg inspiratieloos, das wel jammer. Denk wel dat de game echt bedoeld is voor coop. Dan komt er meer dynamiek in het spel. Ik vind de controls om special ammo te equippen wel erg onhandig, zeker in the heat of the battle ...
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben het overal wel mee eens. Vooral erg fun om gewoon doorheen te knallen met anderen. Controls en feel vind ik nog steeds kut gewoon. Simpel gezegd, maar dat is wel hoe ik het vind. Vind het vrij omslachtig allemaal.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Veel cover zoeken dan heb je altijd wel tijd om je special ammo te equippen. :)
    Ubisoft heeft het naar mijn idee goed voor elkaar, game biedt genoeg content en dan over 2 weken de raid, voorlopig zie ik mezelf wel de game spelen.

    Ook wel een nice dingetje is dat ik gister uit de game gegooid werd net voor het einde van een matchmaking missie, ik opnieuw inloggen en tot mijn verbazing kom ik weer terug in dezelfde match.
    Kunnen andere games nog wel wat van leren die regelmatig errors hebben.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus jij hebt al je gear op High End? De gele items? Hot damn.
    Zeker als een gek Phoenix Credits lopen farmen voor de nerf?
     

Deel Deze Pagina