Ik kon het centrale topic van Tomb Raider Legend niet vinden, als deze verkeerd staat kan een modje hem verhuizen? Tnx Ik heb een probleem bij TR:L. Wanneer ik bij het level England ben en de eindbaas (die grote slang) heb verslagen dan ga je verder tot je bij een poort komt die je moet openen met een schakelaar. Onder deze schakelaar ligt een bronzen kruis (nummer 9/9) die kan ik pakken. Wanneer de poort opengaat en ik wil naar binnen dan loopt elke keer m'n xbox vast. Ik heb geprobeerd het spel voor dit stuk op te slaan, eerst time trials te doen, opslaan, en daarna verder gaan maar het helpt niets. Mijn disc is perfect en er zit geen enkel krasje op. Nou wil ik proberen om het level opnieuw te spelen maar ik zie niet hoe ik dat kan doen. Ik kan wel kiezen replay level maar dan kan je alleen maar kiezen uit levels die je al gehaald hebt en Engeland heb ik dus nog niet gehaald. Iemand een tip misschien? Ik zie maar 2 opties: alles opnieuw doen dus vanaf het begin spelen of een andere disc proberen maar voor beide opties voel ik helemaal niets. Tnx alvast!
Probeer je schijfje eens schoon te maken door er gewoon effe met een doekje overheen te gaan. Ik had precies hetzelfde bij King Kong, liep hij ook steeds vast op hetzelfde punt, maakte disc schoon en het werkte weer perfect.
Ik had dit bij saints row, elke keer als ik de laatste extra missie wou doen liep die vast en ik heb het ook zo verholpen. Lees/zoek anders even deze thread door.
Ik zal het proberen maar de disc is echt helemaal schoon en zonder krasjes. Ook heb ik niet het idee dat m'n Xbox moeite heeft met de disc te lezen omdat je dan zou verwachten dat je dat zou horen. Bedankt voor de links, ik zal ze doorlezen.
Had precies hetzelfde probleem (kon ook niet na de slang het poortje binnen). Na een belletje met Microsoft kwam ik erachter dat je de savegame moet wissen, omdat deze beschadigd is. Niewe disc kopen help dus niet vrees ik.
Shit, daar was ik dus al bang voor inderdaad. Bedankt voor je antwoord Corneel, ik zal dus toch opnieuw moeten beginnen
nee hoeft niet per see zo te zijn. Dan krijg je meestal een melding dat de savegame niet in orde is. @Threadstarter, eerst even je disc schoonmaken, je savegame wissen hoeft niet per see (maak anders voor alle zekerheid maar een backup op een MU ofzow...)
Zoals gezegd heeft het geen zin om de disc schoon te maken want hij is echt perfect. Geen krasje, geen vuiltje, niets. Ik ben nu maar opnieuw begonnen en heb alle saves gewist Hopelijk doet het spel het nu wel want anders heb ik alles voor niets gedaan.
Het kwaad is nu al geschiedt, maar mocht het nog een keer misgaan. Post even in de TR thread die voor je gelinkt werd, dan gaan we daar verder.