Tomb Raider: Legend rewards

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 4 apr 2006.

1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dit spel is het mogelijk om in spel bronzen, zilveren en gouden rewards te vinden. Hiermee kun je nieuwe dingen unlocken zoals "increase pistol clip", outfits voor Lara, achievements en meerdere dingen. Sommige van deze rewards zijn moeilijk te vinden daarom zou ik hiervoor een help topic willen starten voor het vinden van deze rewards.

Omdat ieder level zo'n 25 tot 30 rewards heeft ben ik in eerste instantie niet van plan om van ze allemaal uit te leggen hoe je ze moet krijgen maar alleen van de gouden. Misschien dat later hier de zilveren en de bronzen nog bijkomen.

Als je een gouden reward weet te vinden die niet in de startpost staat, dan post hier een berichtje hoe je eraan komt en dan wordt de startpost ge-update. Ook als het nog steeds niet lukt om een reward te vinden, dan kun je hier een berichtje plaatsen.

Croft Mansion

Ik ga ervan uit dat je de pistolen en de grapple al bezit. Deze zijn beiden nodig om de gouden reward hier te krijgen.

1.) Ga naar de bibliotheek. Zodra je binnen bent kun je rechts van je een muur kapot schieten. Achter deze muur staat een boekenkast. Trek deze naar een schakelaar naast het buro.

2.) Kijk nu naar het punt waar de trap begint. Als je vanaf hier naar boven kijkt zie je een boekenkast op eengouden beugel staan. trek met je grapple aan deze beugel en de boekenkast valt naar beneden. Zet de boekenkast op de andere schakelaar naast het bureau en een geheime ingang verschijnt.

3.) Loop door deze ingang naar binnen. Als je een stukje doorloopt zie je rechts van je een gouden beeld. Trek aan zijn tong. Links van het beeld staat een raadsel op de muur die gelezen moet worden.

4.) Loop verder de gang door. Daar zie je weer hetzelfde beeld als hiervoor. Trek weer aan zijn tong en een geheime gang naar je slaapkamer wordt geopend.

5.) Ga naar het zwembad. Hier kun je rechts 2 beelden naar het zwembad toe trekken. Ga dan vervolgens via deze beelden en wat klimwerk naar het plateau boven het zwembad. Hier staan 2 beelden. Zorg eerst dat beide beelden de in tegenovergestelde richting kijken. Lees dan het raadsel op de muur. Draai dan de beelden met gezichten naar elkaar toe en weer verschijnt een beeld waar je aan de tong kunt trekken.

6.) Ga terug naar de bibliotheek. Hier steken nu 4 boeken uit de boekenkast. Deze moeten terug geduwd worden in de goede volgorde: eerst de blauwe, dan de gele, dan de groene en als laatste de rode. Een geheime deur opent zich en op de muur staat weer een raadsel.

7.) Ga nu naar de lobby van het huis. Boven de glazen wand bevinden zich drie stokken die naar buiten getrokken kunnen worden met behulp van de grapple. Ga nu naar de bovenste verdieping van de lobby. Aan de rechterkant staat weer een standbeeld dat aan zijn tong getrokken moet worden. Slinger via de stokken naar de andere kant van de lobby en trek weer aan de tong van het beeld.

8.) Lees nu het raadsel dat verschijnt en een beeld verschijnt uit de grond in het midden van de lobby. Draai het beeld met zijn gezicht richting de trap. Ga nu op de schakelaar onder aan de trap staan en de gouden medaille verschijnt, klaar om op te pakken.

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Weet iemand hoe ik de zilveren reward te pakken krijg in Bolivia ... degenene met de palen?

3. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Goede threat! Nou heb ik wel een vraagje, waar kan je die grapple hook vinden in het croft mansion? Ik kan bijna niks omdat ik dat ding gewoon niet heb.

4. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grapple hook kan je vinden in het kantoor van Zip
    rechts staat er een laptop op de grond, activeer die en een kluis in die kamer gaat open

5. UnderDuck

UnderDuck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Brandts!

respect dat je die hebt uitgevonden.

misschien kan je mij helpen ik moet nog goud hebben in

Bolivia

Peru

Ghana

Kazakstan

Nepal

als je me zou willen mailen.

alvast bedankt!

mvg, UnderDuck

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Yooo kan iemand mij please vertellen hoe ik die eindbaas in het 3e level kan verslaan (afrika d8 ik)
    WAnt zijn leven groeit steeds weer aan???:confused:

7. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier loop ik dus ook vast please iemand :D

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    snap em al. je moet op de y (gele knop) drukken zodat je dat stuk steen wegschiet.
    Dan pak je je grapplehook en trek je die plateau,s omver(alle 5 omver trekken)
    En dan kan die gast niet meer z,n leven aanvullen.
    En voor de rest een kwestie van die gast dood knallen einde level:D

9. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok relaxed

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iemand een idee hoe die eindbaas in die sovjet fabriek oid afgemaakt moet worden? Je hebt weer een beetje hetzelfde idee als hierboven word beschreven, dat hij op het laatste moment zn leven weer aanvult, maar ik weet niet wat ik kapot moet maken zodat hij dat niet meer kan :)

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid. In deze thread gaat het om de rewards die je in het spel kunt vinden. Het is dus niet de bedoeling dat er vragen komen over hoe je een baas verslaat of een level haalt.

Voorlopig zet ik in de startpost alleen de gouden rewards. Ik heb er zelf nu 7 van de 8 gouden rewards gevonden. Komende week zal ik posten hoe je deze kunt halen.

Nogmaals, in deze thread gaat het alleen om de rewards!

12. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    ghehe:cool:

13. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor iedereen hier de walktrough http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/walkthrough/index.html
    en nog wat cheat codes: http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/cheatcodes.html

Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  14. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen die gouden rewards. Ik heb er namelijk pas 2 echt zelf gevonden.

Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  15. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nou gek of dit werkt niet in level 1 bolivia bij de kratten puzzel:

want volgens mij werkt het alleen als de deur dicht is maar dan kom je niet aan de overkant, toch? iemand deze al?

16. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je moet doen is 1 blok op de middelste switch zetten en 1 blok op 1 van de zijkanten. Zorg ervoor dat je de middelste er eerst afhaald zodat de deur sluit. Als je nu dat middelste blok terugzet gaat de deur niet open omdat ie geblokkeerd is omdat je nog steeds een blok aan 1 van de zijkanten terug moet zetten. Wat je dan moet doen is heel belangrijk. Je loopt en blijft staan op 1 van de 2 buitenste switches die nog vrij is. De deur gaat dan open ( want overal staat wat op, 2 boxen en jijzelf) Als de deur dan halverwege open is ( de mond op de hoogte van de 2e richel aan de linker en rechterkant van de deur) moet je snel van de switch afstappen. De deur blijft dan halverwege haken. Nu moet je naar die deur toe en erop klimmen ( door er aan de zijkant omhoog te springen op de richels en dan naar de mond springen ) je kan er pas helemaal boven komen als je springt op het moment dan de deur op het hoogste punt is ( het begint nog omdat ie klem zit). En huppa gouden award!! Ik hoop dat iedereen het een beetje snapt!!:cool:

17. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lukt dat niet hoor. Als ik op die switch staa waar nog niks opsta dan krijg ik een filmpje dat die deur open gaat. Ik heb in dat filmpje naar rechts geduwt dat ik er af zou gaan, maar dat gebeurde pas na dat het filmpje was afgelopen.

Ik zoek trouwens nog twee golden reward. Die in England, ik weet waar die licht namelijk bij het eind met die lift en daar zit een steen met een III symbool er op die moet je verplaatsen maar ik weet echt niet hoe....

Ook zoek ik er een in Kazakhstan. Ik weet wel waar die ligt maar ik kom er niet bij...

*Sanderlagrande ik heb je een Friends Request gestuurt.

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  18. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Ok die reward van Bolivia. Volgens mij moet je dat filmpje eerst bekijken. Dan haal haal je het middelste blok er weer vanaf zodat de deur weer zakt. ( dit kan alleen als je bijde switchen aan de zijkant indrukt. Daarna zet je het middelste blok er weer op ( zorg er wel voor dat 1 van de switches aan de zijkant openblijft. Nu loop je op die openstaande switch en kan je zien dat de deur weer omhoog gaat. Loop er nu vanaf als de deur voor de helft geopend is.

Die in engeland is niet zo heel moeililjk. De reward zit inderdaad achter de deur met het nummer III (:cool:. Maar je moet eerst 'deur nummer I en II vinden. Die vind je in de kamer met al die kapmessen waar je een kist tussen moet zetten. Je vind ze aan de linker en rechterkant van die kamer ( je kan er alleen bij komen door de kisten verder te trekken door de kapmessen heen en er bij de muur op te klimmen zodat je op de muur kan klimmen) Druk nu eerst muur nummer I in en dan aan de andere kant nummer II en ga dan terug naar mummer III en er gaat achter je een geheime deur open.

Ik zit nu ook in Kazachstan te zoeken en ik laat het je weten wanneer ik de reward heb gevonden ( heb namelijk een strategy guide voor dit spel)

Karf leuk dat je me hebt toegevoegd ik heb alleen op dit moment om 1 of vage reden geen live. Mijn xbox kan niet connecten, heb het al eerder gehad toen had ik een keer opeens wel weer live dus ik hoop dat het er binnekort weer is!!

19. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok het is idd gelukt door een van de zij blokken weg te trekken en toen blijf de deur half open staan. thnx

20. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over die rewards:
    zijn er meer dan 60 bronzen te vinden of moet je ze allemaal vinden om die reward achievments te halen?

Deel Deze Pagina