Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 13 apr 2005.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals iedereen inmiddels al weet, komt er een nieuw Tomb Raider uit voor alle platforms. Met de naam '' Tomb Raider Legend ''. Aangezien ik een grote fan ben van deze heldin heb ik een thread gemaakt rond deze game.
    Plaats hier al het nieuws/geruchten/feiten die je vindt. Maar uiteraard ook je mening *)

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Er is er al 1 :'-(
    Maar om dan toch nog een mening te geven: ze zitten het uit te melken |:-

Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vin ik niet! Kijk eens naar de verschillen van uiterlijk. Lara ziet er geheel anders uit. En ze heeft nu ook granaten als je goed kijkt!

Bekijk BTW de site www.tombraider.com voor filmpjes en screens!

4. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deze lara niet zo leuk ziet er veel anders uit dan vorgande delen

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze Lara ziet er juist beter uit, menselijker. En ik vind niet dat ze het uitmelken. Als ze met genoeg vernieuwing komen, ben ik altijd in voor een nieuw deel. Die screens zien er waanzinnig goed uit en als de gameplay ook nog een beetje goed is, heb ik er wel vertrouwen in. Van de makers van Legacy of Kain verwacht ik wel wat goeds.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, als de makers van Legacy of Kain erachter staan wordt het heus wel wat. Maar het kan best een heel andere aanpak worden!

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch, als ze deze game vet willen laten worden moeten ze toch met iets heel anders komen. Ik vond de 5 delen alsmaar meer op elkaar lijken. Maar ik verwacht niet echt superveel van deze game. De films waren ook maar matig vond ik. Deze game ga ik in ieder geval niet kopen.

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ze ziet er heel wat anders uit, maar toch weer beter. Heb deel 3 op de ps1 en vond die altijd wel leuk. Dus kga eerst ff kijke of het wat wordt en dan zie ik nog wel of ik 'm ga halen.

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Ze moeten echt met iets goeds komen anders schiet het weer niet op..het begint op James Bond te lijken. (Alhoewel JB stukken beter is ;))

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind James Bond anders ook niet veel soeps. Alle bond games vind ik niks. Films ook niet trouwens. Maar TR moet echt met iets nieuws komen. In het begin was de game gewoon goed tot/met deeltje 3. Er waren ook vernieuwingen zoals waterscooters, quads en nieuwe wapens etc. Maar daarna werd het toch een beetje eentonig. En uit die nieuwe screens valt ook niet veel te halen. Ziet er trouwens nog steeds een beetje hetzelfde uit vind ik.

11. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua uiterlijk vind ik dat Lara in dit deel veel sexier is geworden. Zoals Conker Mrk al zei, ze ziet er ook menselijker uit. Maar uiterlijk is niet zo belangrijk, als de gameplay maar goed zit, net als bij eerste 3 delen. Lara hoort in de jungle/grotten etc. thuis. En uit de nieuwe screens lijkt dat de makers de goede kant op gaan.

12. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Die screenshots zijn van het begin van deel 2.
    Echt vet:p

13. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen het muziekje al, en ik ben verkocht !!

14. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op tombraider.com staat een leuke trailer. Niet superspectaculair maar krijg wel het aloude en vertrouwde tombraider gevoel erdoor terug.
    Ben benieuwd of ze de gameplay weer 'pakkend' kunnen maken. Filmpje belooft in ieder geval veel goeds. Eind dit jaar duurt alleen nog zo lang.

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Op gamespot staat dat Tomb Raider: Legend is uitgesteld naar begin 2006. Ze nemen dus wel de tijd voor dit spel. Dat is goed nieuws. Ik ben wel blij dat dit deel terug naar de roots gaat, meer puzzelen en minder actie. De trailer die ik gezien heb, ziet er super uit. Ook grafisch vind ik het indrukwekkend.

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb de trailer net bekeken. Ziet er niet slecht uit moet ik zeggen. De actie gaat wat vlotter en haar wapens kunnen niet op. Ook leuk dat je aan die stokken kan slingeren. En dat touw dat ze gooit, schiet??? dat is wat minder. Net Spiderman op die manier. |:-
    Of Batman :+

18. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij beetje een mix tussen de oude Tomb Raiders, Prince of Persia en Spiderman. Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen :)

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie screens! Echt het ademt weer dat mysterieuze Tomb Raider 1/2 sfeertje uit! Geweldig, heb er al helemaal zin in! Zo'n grote mysterieuze tombe met puzzels en waarin acrobatische maneuvres verijst zijn wil je er nog uit kunnen komen :D. Ik vroeg mij bij deel 1 en 2 weleens af wie die tombes gemaakt hadden enzo ;). Ja, lach maar :p was toen een mannetje van 6 o.i.d. ;).

/EDIT; Misschien ben ik dom of scheel of beide, maar is deze game nu voor de 360 of voor de kruisdoos die we nu hebben?

Deel Deze Pagina