Aangezien er een definitieve releasedatum is gekomen, leek het me wel handig om een thread te openen in het 360 gedeelte. Ik weet dat er een thread is in het gewone games forum, maar een spel als King Kong heeft ook een eigen 360 gedeelte. Releasedatum: 7 april 2006 Ze grijpen terug op de oude succesformule met veel klimmen en klauteren en puzzels oplossen. Zoals met de eerste delen van de serie. Zoals gebruikelijk bij Lara Croft, dwaalt ze weer ergens door Zuid-Amerika op zoek naar historische voorwerpen. Het verhaal zal wel niet al te boeiend zijn, meer een reden om van land naar land te hoppen. Informatie van XboxWorld Screenshots (weet niet van welke versie de shots zijn) Previews Hands-On Gamespot van 30 januari 2006: Gamespot Tomb Raider Legend Hands-On Gamespot van 16 maart 2006: Gamespot Tomb Raider Legend Hands-On IGN van 30 januari 2006: IGN Tomb Raider Legend Trailers Tomb Raider Legend trailers van gametrailers.com en Het 360 gedeelte van gametrailers.com en Tomb Raider trailers en interviews op Gamespot Rewards In dit spel is het mogelijk om bronzen, zilveren en gouden rewards te vinden. Hiermee kun je nieuwe dingen unlocken zoals "increase pistol clip", outfits voor Lara, achievements en meerdere dingen. Sommige van deze rewards zijn moeilijk te vinden. Daarom heeft Brandts een help-topic opgestart voor het vinden van deze rewards. Ieder level bevat zo'n 25 tot 30 rewards. Laat het ook in de thread van Brandts weten als je een gouden reward hebt gehaald. Dus de manier waarop je die reward hebt gehaald. Let daarbij wel op of die niet al in de thread staat. Voor meer informatie over de thread van Brandts: Hulpthread Rewards Tomb Raider Legend Dat was het, ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die het spel gaan kopen. Wel on-topic houden iedereen _0/ _0/
Ik kijk er naar uit in ieder geval Eindelijk weer een goede Tomb Raider titel. Hoop echt dat alles goed gaat werken, camera/besturing etc. Daar hangt het allemaal vanaf.
nee een dapp're strijder, fier en koen... net als la croft anyway, ik heb de oude tomb raiders nooit gespeeld, alleen die vorige even, en dus nog niet in een juichstemming over deze titel, wel een item over gelezen dat er meer aandacht is voor gepuzzle en PoP-achtig geklauter... kijk, dat is leuk!
Wat er wel in moet, is het oefen level in The Mansion. Die was zo geweldig, speelde alleen dat in dat spel .
Ik heb de vorige ook amper gespeeld. Paar maanden terug heb ik Tomb Raider 1 wel een tijdje zitten spelen en die beviel me heel goed. Kijk, naar Angel of Darkness hoef je niet te kijken, van dat concept zijn ze helemaal afgestapt. Tis echt weer zoals met deel 1, maar dan wel een beetje met de tijd mee natuurlijk De previews die ik tot nu heb gelezen waren best positief. Ze hadden het spel eerst een paar maanden uitgesteld, dat is ook een goed teken. Ze nemen dus rustig de tijd om alle bugs eruit te halen. Dit is volgens mij de ultieme poging van het bedrijf om Lara weer "hot" te maken. Want het imago van haar is de laatste jaren niet beter geworden door die afgerushte games.
Ja ik wil hem halen als ik het geld ervoor heb en idd er moet weer zo'n oefeningslevel in the mansion zitten met leuke geheimen. Ik hoop ook weer op dinosaurussen als vijanden en ook tijgers,beren en wolven.
Ik ga um zeker halen Mark (weer een spel wat we allebei leuk vinden haha ), en ik ben ook erg blij dat er nu eindelijk een datum is Het lijkt er op dat Lara weer helemaal terugkomt met dit deel, ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in !!
De Xbox360 versie staat op mijn verlanglijstje. Weet alleen nog als ik de PSP versie erbij ga kopen , wacht eerst de videoreview van Gamespot af.
Aldus een insider van Eidos op TRF. (...) Ik ben er nog niet helemaal uit welke versie ik wil, vind momenteel de xbox versie van Lara er mooier uitzien dan de Xbox360 maar ik wacht rustig af tot ik beide naast elkaar heb gezien. Dat ik één van de twee ga halen is zeker!
Jah, we hebben altijd wel zo'n beetje dezelfde smaak *) Jah, met die dieren vind ik het cooler dan tegen mensen. Maar in de trailers heb ik tot nu toe alleen mensen gezien. Maar ik denk wel dat er een grote kans is dat er ook wel beren etc. in zullen zitten. Ik bedoel, ze loopt weer door een boel tombes heen, daar zullen heus niet alleen mensen zijn
Een 'mansion' is bevestigd en er zullen ook dieren zijn al zal je het grootste deel van de game puzzelen, ongeveer 25% is schieten en de rest is puzzels oplossen en rondkijken. Voor een geweldige samenvatting voor wat er bekend is moet je hier eens kijken: http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=45145
Okay, bedankt voor de info De verhouding lijkt me wel lekker. Van mij had het actiegedeelte ook teruggeschroefd mogen worden naar 10 %, want ik vind het oplossen van puzzels veel leuker. Maar zo'n 25 % is ook goed.
Nouh, ff mn thread boosten hoor. De release komt al dichterbij Dit is het nieuwe Lara Croft model, Karima Adebide: Heeft voor de rest geen zak met het spel te maken, maar tis een mooi plaatje
vinden jullie het niet vreemd dat ze zo weinig gameplay footage van de game vrijgeven? ik heb zowat alleen nog maar screens gezien! :{