tomb raider legends

Discussie in 'Algemeen' gestart door haaske, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geraak niet meer verder, ik zit nog maar heel op het begin.
    als je 3 kisten op een steen moet plaatsen en dan moet er een deur opengaan. maar 1 steen krijg ik erop gezet maar die andere 2 staan in het laag water en ik krijg die er niet op.

2. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt dat stenen schansje...zet je aan de ene kant een steen ( waar de schans laag staat)...dan klim je links op dat muurtje, dat uitreksel..van dat plateau waar je begon...en dan hang je daaraan, en spring je op het andere uiteinde zodat de kist omhoog vliegt..hopelijk snap je wat ik bedoel..beetje kut om uit te legge...tis wel een lastig stukje..snapte er zelf eerst niks van..

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Haal die steen aan de kant van het verhoogde deel er onder uit. Die kant van dat platform valt dan naar beneden.

4. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik al geprobeerd maar die steen die blijft niet liggen.
    die schuift er vanaf en dan ligt hij er nog maar een klein stukje op en als ik dan spring dan gaat die steen heel verkeerd

5. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gehad dit moet je doen:

schuif 1 blok/kist op een van de ''drukplaten''
    spring naar beneden en schuif de kist die tegenover de ''wip'' staat naar de wip toe:
    let wel op voor de tijger maar dat wist je denk ik al wel:9

dan schuif je die andere blok onder de wip vandaan zet je die een klein stukje op de wip...
    ( het lijkt als of hij er af schuift maar dat is niet)
    dan spring je er van af de zijkant op en dat doe je ook bij de andere

zo moet het lukken want bij mij lukte het ook niet en toen ook gevraagd op xbw en toen zeiden ze dat je het zo moest doen ;)

en als je nog meer vragen heb over hoe je verder moet ..kun je beter even kijken in tomb raider topic staat er vast wel in

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=80306&highlight=Tombraider+legend

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik voortaan eerst even de zoekfunctie voordat je een nieuwe thread begint.

Er betaat namelijk al een speciale thread voor Tombraider.

gotcha gaf de link en daar gaan we verder !!
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=80306&highlight=Tombraider legend

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina