1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Weet je dit zeker? Anders haal ik op weg naar huis uit mijn werk even een Live Gold kaartje op :9
     
  2. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    En hij komt op dit moment binnen... 40% to go!
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    8) Is deze game echt van dezelfde makers die Legend gemaakt hebben?

    De animaties zijn houterig, ziet er echt niet uit hoe ze bv klimt als een spin 8)

    En controls zijn ook verre van lekker. Iedergeval in de demo. Je klimt via een richel ergens heen en je wil springen, laat ie zomaar ineens los, zonder enige reden. Meerdere keren.

    Camera flipt ook wel es heen en weer en naar onmogelijke posities als je in kleine ruimtes komt, waardoor het super irritant is om ergens goed heen te springen aangezien je niet precies ziet waar je heen gaat springen.

    Hey maar de tijgers zijn eindelijk weer terug O-)

    Demo laat voor mij iedergeval genoeg zien om deze game niet te halen. Maar met Fallout en Gears was dat er waarschijnlijk toch al niet van gekomen.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Nog houteriger dan in Legend? :eek:

    Na Uncharted vond ik Legend net een poppenkast, zo houterig speelde dat.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, het ziet er echt niet uit. En de moves zijn ook verandert, laat haar maar es omhoog springen... ik weet niet maar zo springt een normaal iemand niet :+
     
  6. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    De omgevingen zijn in ieder geval prachtig, wat ik dan wel weer jammer vind, is dat de rest van de graphics, zoals de boot waar je op begint en Lara zelf, minder mooi zijn. Net of het niet helemaal in de omgeving past of zo.

    Het klimmen vind ik dan wel weer oke, deed mij een beetje denken aan Assassin's Creed.

    Ik heb ergens gelezen dat ze het schieten onder handen zouden nemen... Lijkt nog steeds erg veel op de oude Lara, alleen schiet ze nu af en toe met 1 hand zonder te kijken raak!

    En het einde van de demo... Leuk bedacht!

    Ga ik zeker halen, al was het alleen om mijn vriendin stil te krijgen, die zeurt al zeker een half jaar om de game ;-)
     
  7. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Camera is inderdaad best kut, en de bewegingen vind ik af en toe een beetje 'arcade' aanvoelen. Jammer! Verder ziet het er wel weer top uit!

    Overigens moet je op een gegeven moment dus 2 touwen losmaken. 1 is me gelukt (die waar je die 'stokken' in de muur kunt stoppen. Hoe lukt die ander? Ik kom er niet uit :mad:
     
  8. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Via de andere kant naar beneden gaan, over die pilaren springen en met je grapple (x) een ring uit het rad trekken (y)...

    Camera voering was ik ff vergeten idd, had een paar keer het idee dat ik heen en weer geslingerd werd, zo snel ging de camera heen en weer!
     
  9. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Kwam er net idd toevallig zelf achter :)

    Opzich wel weer een leuk spel om te halen, alleen niet full-priced. Voornamelijk door de camera
     
  10. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt hooguit een budget-bak spel voor mij_0/
     
  11. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb de demo uit:) moet zeggen dat het er erg mooi uit ziet!. In het begin moest ik even wennen aan haar bewegingen, het gaat allemaal erg snel!, houterig wil ik niet zeggen... Ik wil wel meer van deze game zien dus ga hem wel halen :D
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Als je Uncharted hebt gespeeld is dit zeker wel houterig :+
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor €33 kan ik me er geen bult aan vallen denk ik, ik laat me wel verassen en anders kan ik mn broertje er altijd nog wel blij mee maken
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Leuke verrassing dat de demo er was, had ik niet zo snel verwacht. Uit de trailers leek dit me al een leuke omgeving. Lekker veel klimmen. Dat speelde allemaal lekker, alleen de camera is echt niet goed. Soms sprong ik ergens op de gok heen. Grafisch is het mooi, maar niet veel mooier dan Legend vind ik. Het schieten is hetzelfde gebleven, en dat vond ik toch een minder onderdeel van Legend. Met het klim- en klauterwerk heeft ze een paar nieuwe moves gekregen, zoals het beklimmen van de stokken waarmee ze slingert.

    Het is echt weer een typische Tomb Raider zoals Crystal Dynamics ze maakt. Ze bewandelen hetzelfde pad als ze met Legend zijn ingeslagen. De previews waren positief, dus ik had een beetje op meer gehoopt, meer verbeteringen. Hoewel ik me prima heb vermaakt met de demo ga ik het spel niet met de release kopen. Ik focus me met een spel toch voornamelijk op de multiplayer. Spellen met alleen een singleplayer gaan me toch redelijk snel vervelen. Zelfs een spel als Fable 2 heb ik na 3 dagen wel gezien. Dan heb ik niet meer de ambitie om door te spelen. Dat gevoel bekruipt me ook bij het spelen van Tomb Raider. Zelfs Uncharted wist mijn aandacht niet vast te houden. En dan vind ik het toch jammer om er 60 euro voor te betalen. Ik wacht een paar maanden met het kopen van dit spel totdat die voor een vriendelijk prijsje over de toonbanken gaat. De demo is prima, maar ik word er niet laaiend enthousiast van.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    de demo is gewoon super tof..:thumbs:
    wat zeuren jullie nou over houterige bewegingen:x

    de game loopt soepel en ziet er mooi uit
    ik heb ook echt geen problemen met de camera..
    alles is precies hetzelfde als de vorige tomb raiders..

    ga zeker de game halen op release:9
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vergelijk de bewegingen es met andere games, Drake's etc. De bewegingen zijn gewoon houterig, vooral het klimmen ziet er niet uit. Kan me zelfs niet herinneren dat Legend zulke houterige animaties had en er zo onnatuurlijk uit zag. En de camera flipt in kleine ruimtes... erg irritant, vooral als je daardoor niet ziet waar je heen springt.

    Maar de tijgers zijn eindelijk terug O-)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan je niet meer Lara laten duiken? Ik bedoel...vanaf een platform of vanaf de boot? Vond ik altijd zo cool om te zien :p
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ondanks dat ik me prima vermaakt heb met Uncharted... snap ik niet dat iedereen het over heeft van als je uncharted gespeeld hebt dan is tomb raider maar houterig. Nou als ik 1 game is waarvan de animaties echt niet supergoed waren op de ps3 dan is het Uncharted wel. Als je rent lijkt het net of de poppetjes last van hun ass hebben
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja maar het is de demo he.
    en niet de volle game
    er zaten nog wel een paar bugs in.
    ik stond ook een paar keer half in een muur.

    die bugs zijn er straks heus wel uit.

    jawel
    eerstr op A drukken en dan meteen op B
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Uncharted was geweldig, alleen waren er veeeeeeel schietstukjes en zeer weinig puzzels. Ook het klauterwerk was wel leuk,maar volgens mij is dat veel meer aanwezig in Tomb Raider...en dat vind ik ook erg cool. Beide games gewoon wreed, klaar :p
     

Deel Deze Pagina