hallo ik zit vast in tomb.raider underworld ik ben de missie 4 mexico ik ben bijna bij het einde maar ik moet een leeuwenkop op een schakelaar zetten om uit de grot te komen maar mijn handen moeten geactiveerd worden om stenen te kunnen verschuiven nou ben ik ook al bij het giftige water geweest maar daar staat het water al hoog en ik kan daar niets doen volgens youtube moet ik daar met mijn trekhaak een paal ronddraaien om mijn handschoen te activeren maar ik heb dat helemaal niet bij mij is het meteen al giftig water en kan ik mijn handschoen niet activeren ik zal vast iets vergeten zijn maar WAT ik hoop dat iemand mij kan helpen anders kan ik het spel niet afmaken alvast bedankt hartje
Is die kamer helemaal vol met dat water? Want je moet aan die houten schakelaar bovenaan trekken. Hierdoor zakt het water tot een gedeelte. Klim dan omlaag (niet dmv die gouden ring wat bij die schakelaar hangt, want hier stijgt het water alleen maar door) tot je weer zon schakelaar ziet. Ook die trek je omlaag en het water is helemaal weg.
Allereerst welkom op het forum Het beste kan je het even vragen in die thread, mocht onderstaand antwoord niet helpen of nog wat onduidelijkheden verschaffen: Een aparte thread is daarom niet nodig omdat er al een thread van deze game is. Daarom doe ik er een slotje op en wil ik je doorverwijzen naar de centrale Tomb Raider thread Hou eens op. -Slotje