1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk naar de stempel op de envelop wanneer je hem binnen krijgt, dan zie je wanneer ze hem op de post hebben gedaan.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren om 14.00 besteld. Niets ontvangen, ik heb ze net gebeld en er was een fout in het systeem ontstaan, dus hij is vandaag verzonden. Maar ik heb geen verzendbericht gezien. Ik geloof dat anderen hier het spel ook bij Gamedumper.nl hadden besteld hem gisteren hadden ontvangen maar geen verzendbericht hebben ontvangen, maar de game wel. Ik heb dus nog wel wat hoop, hoewel ik verder toch niet kan gamen dit weekend. Alleen vanavond, maar ja :+
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Eeh op sommige poststukken zit thans geen postzegel meer ....... !!!
     
  4. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt man moet echt meer geld hebben.:'-( Wil deze en Bioshock Infinite nog kopen8)
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel dus een rode stempel, geen postzegel .

    Tapatalk HD
     
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit bij mij er ook niet op. Alleen een 3S stikker.

    Even een opmerking zet je subtitels niet aan ze zien er horrible uit!

    \o/

    Nu net het eerste deel voorbij echt intens ... vraagje als je dood gaat of in een ravijn springt verlies je xp of niet?

    Neen ik heb ook geen verzendbericht gehad ook bij Game dumper gekocht.

    /Mod Volgende keer graag niet meer dubbelposten.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is er mis met de subtitels?
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb geen problemen met de subtitles hoor.

    Vandaag de game binnen gekregen van gamedumper. Anderen kregen hem wel gister. Maar dat ligt aan TNT. Niks dan lof voor gamedumper. Zo'n lage prijs en ook nog eens 5 dagen voor de release.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het echt opmerkelijk hoeveel lak ze aan het embargo hebben. Dit is echt gigantisch vroeg.
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene met een paar dagen geduld nog: bij 2game.com is de de game GBP 29,99 (35 euro) inclusief verzending. Nieuwe engelse retailer sinds eind 2012, krijgt goede reviews op trustpilot.
     
  12. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem zelf gisteren bij gamedumper besteld voor 16.00 uur maar vandaag ook nog niet gekregen. We wachten gewoon af of die er morgen bij zit.

    Bij pre orders van gamesync heb ik regelmatig gehad dat het spel ook eerder opgestuurd was dan de release datum.

    Het is een betrouwbare online winkel, misschien net de pech dat die nu niet eerder verstuurd wordt.

    Via de 3S code kan je ook online zien wanneer die verstuurd is, in de frankeerzegel die vaak op je envelop gedrukt staat kan je ook zien wanneer die verstuurd is.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan alsnog voor die 3euro meer heb je hem sneller.. en niet 2 weken later. tis maar net wat je wilt
     
  14. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    2game is nog vrij nieuw, maar het is geen play of zavvi. Verzenden met DHL, levertijd 2-5 dagen.
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    zwarte balk met allerlei kleuren. niet om aan te zien!
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    2game.com is even snel als Amazon UK (2 รก 3 werkdagen).

    Paar mensen op een andere forum hadden Tomb Raider op die site gepreorderd. En vandaag hadden ze het spel al ontvangen.

    Heb de site in ieder geval opgeslagen. Handig voor toekomstige releases, daarnaast accepteren ze ook Paypal (wat voor mij een grote pluspunt is, niet iedereen heeft een CC).
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ondertussen ook al ergens in de winkels gespot?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    game is btw op normal wel erg makkelijk, misschien beter op Hard beginnen als je een uitdaging zoekt
     
  19. V1t0X

    V1t0X Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tomb raider donderdagochtend bij gamedumper bestelt, op hun site bij de status van mijn bestellingen staat al vanaf donderdag "betaling en ordergegevens ontvangen"
    Was dit bij mensen die het spel al hebben ook zo? Gister zeiden ze over de tel dat het spel donderdag verzonden was en gister had het moeten komen, echter tot nu toe nog niks
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb geen verzendbevestiging of wat dan ook gehad, hij lag gewoon zomaar op de mat
     

Deel Deze Pagina