1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    gefeliciteerd!
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat een gezeur uncharted beter dit en dat...
    Tomb raider was er altijd nog eerder dan uncharted en denk dat uncharted ook wel gekeken heeft naar het concept tomb raider bij hun ontwikkeling.

    Denk ook dat niet iedereen een xbox 360 + ps3 heeft. (uncharted is immer ps3 only)
    Voor zover ik weet zijn er weinig games zoals deze tomb raider op de 360?

    Speel tomb raider zelf op de pc en damn wat ziet dat er gaaf uit! Game is misschien niet te moeilijk maar wel zeer vermakelijk! Het geluid de belichting echt super gedaan!

    Uncharted heeft concept gejat van tomb raider en meer actie georiënteerd gemaakt.
    Nu is de nieuwe tomb raider gezien de actie gejat van uncharted.

    In mijn ogen is het dan toch gewoon 1-1? Beiden hebben wel dingen van elkaar gejat.
     
  3. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Who cares wie wat van wie heeft gejat. Zolang we toffe games als deze krijgen is het allemaal prima toch!
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vergeleken met de oude Tomb Raider games heeft Uncharted wel een eigen identiteit. Toen ik Uncharted 1 en 2 speelde, dacht ik nooit van "oh, dit lijkt wel heel erg op Tomb Raider". Dat gevoel heb ik wel bij de nieuwe Tomb Raider dat gewoon een kopie is van Uncharted. Je loopt weer een onzichtbare lijn over en er gebeurt weer wat. Het is allemaal zo gescripted. Dan heb ik vaak het idee een interactieve film te spelen dan een game.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    +1 voor dit en het feit dat de serie toch een keer een geslaagde reboot nodig had. En wat mij betreft is dit dat ook, want ik vind de game erg tof en stel het uitspelen steeds uit. :+
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld. Top game. _O_
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Game uitgespeeld en daarna de laatste paar documents, relics en GPS caches gevonden.
    Echter geen achievement voor het verzamelen van alles. Zie ik iets over het hoofd? 8)
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet ook alle wapens hebben geüpgraded. Mis je dit toevoellig?
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Blijkt dat ik nog via Shipwreck Beach nog naar Cliffside Bunker moest om daar de laatste GPS caches op te pakken.
    Cliffside Bunker staat blijkbaar niet op de map als je gebruikt maakt van fast travelling. :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wel fijn dat je na de SP nog alles bij langs kan gaan om die collectibles op te sparen. Niet dat het mij erg veel boeit, maar die gedachte is wel mooi. Stel dat je je een keer verveelt tijdens game... :+

    En gelukkig lijkt het niet zo erg te zijn als die vlaggen in de allereerste Assassins Creed game. 8)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ach, vlaggen verzamelen in AC is bij lange niet zo erg als wat voor troep ze in ACIII hebben gestopt om te verzamelen. Daarnaast vond ik het in Tomb Raider echt leuk om alles te zoeken, zijn weinig games waar het me iets boeit om alles te verzamelen. Tomb Raider had ik meteen op 100%, puur alles verzamelt omdat de wereld zo awesome is.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. Wilde er eerst nog voor gaan, maar op 92% heb ik er echt genoeg van ...
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ik ben Lara en ik boek hem zonder problemen in mn retestrakke hempie door de sneeuw YOLO
    Edit: oh ja en sickhoog ook
    Vliegtuig komt eraan in strakblauwe lucht, opeens pikkedonker poem lightningstrike doeg vliegtuig.
    Lara haalt verder dr machinegeweer uit dr reet geloof ik en dr pijlen poppen ook ineens op dr rug als je van wapens changed. Jezus wanneer veranderen ze die shit nou eens. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja, Lighting strike is niet spontaan uit dr lucht gekomen.. speel verder en je komt er achter dat dit wel klopt!;)

    Machine gun zit op haar rug hoor?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren de game dan ook eindelijk uitgespeeld. Vond de game erg tof en vooral het feit dat je nieuwe spullen blijft krijgen tot aan het einde vond ik fijn. Nu alle resterende rotzooi op het eiland vinden en eventueel nog wat Multiplayer proberen. Een minpunt vond ik wel het gebrek aan verschillende omgevingen. Het werd vrij eentonig allemaal en ik had wat meer afwisseling (zoals de oude Tomb Raiders hadden) wel fijn gevonden.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Best vermakelijke game die Tomb Raider.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Inderdaad, maar op een gegeven moment een beetje eentonig. En waarom scheuren er niet meer kleren Lara? :+
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    Nog 1 mijn en 2 paddo's vinden en dan 100% Topgame. Heb uncharted of de oude Tomb Raiders nooit gespeeld en vond super.
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Waren er trouwens meer mensen die zich stoorden aan de gevoelloze medereizigers van Lara? Ze kwamen kil over, hadden weinig diepgang en het voelde voor mij alsof deze figuren er op het laatste moment bijgegooid waren.
     
  20. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, vond het meevallen. Zeker als je het vergelijkt met het groepje kids van Far Cry 3 was het goed te pruimen. Vond het juist wel een aardige toevoeging aan het verhaal, zodat je niet de hele game in je eentje rondliep op dat eiland.
     

Deel Deze Pagina