1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Misschien een vraag die al vaker gesteld is:

    Is deze game de moeite waard als je hem al op de PS3/360 heb gespeeld ?

    Maw: Zijn de graphics écht zoveel beter dan de last-gen versie ?

    Heb inFamous net uitgespeeld en ben op zoek naar een nieuwe game voor de PS4. Maar heb alles al zo een beetje gespeeld. :+

    Voor mij was Tomb Raider trouwens één van de beste games van vorig jaar. Dus daar ligt het niet aan. Maar wil wel een next-gen ervaring hebben als ik de Definitive edition ga halen.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is wel wat beter, maar ondanks dat de game erg goed was, kon mij een 2e playthrough met verbeterde graphics niet genoeg boeien.

    Heb hem na 3 levels verkocht omdat ik geen zin had een game nogmaals te spelen puur vanwege een graphic boost.

    (speel trouwens nooit games nog een keer, behalve Mass Effect)

    Wellicht als jij er geen erg in hebt het nogmaals te doorlopen het voor rond de 25 a 30 euro kan scoren en ervan genieten? Dan heb je ook minimale verlies bij doorverkoop ;-)

    Maar aan de andere kant kan je ook een paar dagen wachten en dan TRIALS kopen ;-)


    Ik zou het wel weten... Een spel kopen die je niet eerder hebt gespeeld. Mocht je een tijdje later alsnog de drang hebben om Tombraider te kopen, is ie wellicht nog goedkoper.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2014
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hangt er een beetje vanaf of je er zelf nog zin in hebt. Vorig jaar op X360 100% uitgespeeld en toen nooit meer aangeraakt. Toevallig gister op de PS4 weer opgepakt en ben nu bijna klaar. Je gaat er nu natuurlijk wat sneller doorheen en alles is nog wel fris in het geheugen dus echt verrassend is het niet meer. Grafisch is het een stuk netter, op sommige momenten (vooral in tombes) echt waanzinnig mooi. Het is niet een game waar je op je tweede run opeens nieuwe dingen tegenkomt. Maar ik vermaak me er vooralsnog mee, zegt genoeg dat dit voorlopig de enige singleplayer game op de PS4 is die echt blijft boeien (en als eerste ga uitspelen).
     
  4. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Wordt deze game nog weleens online gedaan?
    Gisteravond lukte het me niet om een server te joinen.

    Is het mogelijk om na dat je het verhaallijn uitgespeeld heb nog om alle gipssignalen te pakken? en is het wel de moeite waard om ze allemaal te pakken?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Eindelijk begonnen aan deze game (op pc uiteraard, pc master race! :+), en wat een heerlijke game is het. _O_

    Ik vind het mooi dat de game lineair is, maar dat je binnen veel van de gebieden toch aardig wat vrijheid hebt om verschillende kanten op te gaan en dingen te onderzoeken. En aangezien we de game natuurlijk moeten vergelijken met de Uncharted serie: Ik vind deze eerlijk gezegd beter dan Uncharted en waarschijnlijk ook Uncharted 2. De pace is in deze game veel beter. Waar je in Uncharted een stukje van een minuut mocht klimmen en daarna weer 5 minuten mocht gaan schieten is het hier imo wat beter verdeeld. Toch heb ik liever nóg meer ontdekken en minder enemies. :cool:
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    PS4 versie is toch mooier dan de PC versie!? O-)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Was niet het enige verschil dat je in Definitive Edition een Lara hebt met een ander gezicht dan de last-gen versie, die dus op PC is?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jep. PC versie heeft nog de mooiere versie van het gezicht :cool:

    Denk dat de graphics geen verschil is.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zal mij benieuwen of we de 'cute' Lara terugkrijgen, denk het niet echter.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit wel degelijk een beetje verschil in grafisch. Moet je maar eens opletten als:
    Lara net vrij is na haar eerste gevangenschap.

    Ik kijk dan vooral naar potten, pannen, het hout, vuur, de muren. Ziet er allemaal net wat realistischer uit weer in de DE versie. :thumbs:
     
  11. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    mega gaaf spel, al x op xbox 360 gespeeld en was verkocht , nu op xbox one en dem is mooi . eerst d8 ik wil ik wel nog een keer dit spelen . me antwoord is een dikke ja!! zeker zijn geld waard .
    november d8 ik nieuwe TR kijk er nu al naar uit:thumbs:
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    November een nieuwe Tomb Raider? Dan moet ik je teleurstellen, als het al in november komt dan is het november 2015 ;)
     
  13. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    8):+:+ ik moet je gelijk geven september 2015 oeps , in de war met andere game hiihih
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jammer, was dit jaar op zich wel toe aan een nieuwe ronde. Beter maken ze hem tot volgend jaar echt tot GOTY, zonder MP aub. 8)
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Wat een klote spel!!!
    Het ziet er allemaal dik uit, maar heb hem al 3 keer tot die shipwreck Beach gespeeld en al 3 keer is m'n savegames daar corrupted geraakt. Kan ik dus wéér opnieuw beginnen. :'-(
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat n mooie game zeg.
    Voor n koopje op Xbox gold gekocht (26 euro) en hoe wel ik aan assassins creed was begonnen heb ik tomb raider sneller uitgespeeld.

    Ik vond de setting iets minder maar dit beloofd wel wat voor t volgende deel zeg!
    Prachtige graphics en lara mooier dan ooit.
    Het geluid was heel vet. Regelmatig schrok ik me helemaal de kolere.

    Hoop wel op n wat zonnigere setting met tombes.
    Een maya setting lijkt me wel mooi maar we zien t wel.
    Tomb Raider is weer helemaal terug.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben alleen geen fan van de camera shake.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook niet, in geen enkele game. Eerder storend dan dat het werkelijk iets toevoegt.
     

Deel Deze Pagina