Wie speelt er nog de originele Tomb Raiders. -Tomb Raider -Tomb Raider II -Tomb Raider III -Tomb Raider The Last Relavation -Tomb Raider Chronicles Wat gebeurt er als je deze games opniew gaat spelen? Dan herleef je die ouwe goeie tijden waarin Lara Croft het gespuis aanbied met Twee Uzi's terwijl er bijlen heen en weer zwaaien en er platen instorten. Het is heerlijk! Moet je gewoon nog 's doen. Zeg maar wat je er van vind als je het gaat spelen. En je bent met alle games wel een paar maanden zoet! Dit is gewoon verplichte kost voor gamers, en soms is het gewoon eng aangezien er een plotselinge beklemmende muziek komt, er is een donker steegje waar vervolgens... ... niks uitkomt! Zeg maar wat je toen dacht en er nu van vind in deze Thread. Tomb Raiders herenig U allen!
Destijds vond ik het erg wrede games (ik heb alles behalve tomb raider3, chronicles en die laatste) maar als ik er nu nog een keer naar kijk lukt het me gewoon niet meer om het te blijven spelen, de gameplay is nog steeds prima maar de graphics zijn niet meer wat het destijds was, ik ben de laaste jaren te veel verwend met andere grafische juweeltjes.
ja, maar als je niet naarde graphics kijkt is het zo lekker om te spelen. zelfs nu als je opgescheept zit met spellen als Ninja Gaiden en Halo2 en die laatste daar hebben we het niet over 't is een blunder voor Core Design en Eidos
ik heb deel 2 en chronicles en ik moet zeggen dat ik ze ook nog altijd erg leuk vind. k heb alleen nie zoveel tijd om tomb raider nog op me pc te spelen omdat ik nu half life 2 heb, en eerlijk is eerlijk, daar kan tomb raider helaas niet aan tippen
deel 1 was mijn eerste 3d game op de pc toen vond ik de bewegigen ontzentend mooi eruitzien en die spinnen brrr daar kon ik nooit tegen ik schrok ook telkens bij het eerste level als die wolfen kwamen (dat ik me dat nog herrinner jonge pff) tomb raider rulezz
Ik heb alleen deel 2, dat is echt een topper. Vooral de muziek, als je een donker kamertje binnen loopt klinkt er gelijk een eng geluidje
Ik vind deel 2 echt geweldig ... die levels waren gewoon stoer ! Die 2e in venetië is lau Dat je met die boten moet varen. En ik heb ook zooo vaak dat Lara's home gespeeld ! Toen was ik nog wat jonger, en durfde ik de zolder daar nooit op
Tomb raider was voor mij de reden om een playstation te kopen. Dat spel had, toen, alles: goede graphics, nieuwe gameplay, goede levels en vooral heel erg veel sfeer. Ik heb alle delen daarna gespeeld. Deel 4 en 5 konden me echter minder boeien. Niet zozeer omdat ik de formule saai vond worden maar omdat de leveldesign enorm minder was. Vooral 5, met die mini-hoofdstukken, was een samengeraapt zooitje. Erg jammer. En de ps2 versie? Een groot KUTspel. Wat was dat een teleurstelling zeg... Maar deel 1-3 draag ik nog steeds een warm hart toe en pak ik nog wel eens regelmatig uit de kast, al was het maar om dat gevoel van vroeger ff weer te hebben
Oh dus het ligt niet aan mij? Ik ben laatst weereens aan the last revalation begonnen, om hem dan eens eindelijk uit te spelen. (Toen ik de eerste keer bezig was, jaren geleden, moest ik door een bug helemaal overnieuw beginnen. Ik was zó gefrustreerd dat ik hem in de kast gesmeten heb. ) Afijn het is wel okee, maar niet echt spannend. Heb hem na een tijdje weer weggelegd en hij ligt nu te wachten tot ik m'n savegame weer oppak. M'n eerste Tomb Raider was TR2 en daar was ik helemaal weg van. TR1 heb ik ook uitgespeeld, TR3 weet ik even niet meer zeker...
niet spannend? oké, het spelen opzich is saai: Ze rent, klimt, springt, haalt een hendel over, springt, klimt, rent, hek door. maar het verhaal is spannend en soms zijn er van die stukjes met zo'n beklemmende muziek. denk je: oh shit. nu komt er een eindbaas ofzo... ...word je geplet door een rollende steen!
Even zo een vraagje aan de personen die de PC versies spelen, nu wilde ik al die games op PC gaan aanschaffen mocht ik ze vinden, maar hoe zijn daar de controls, want op de Playstation vond ik dat echt een minpunt dat pas met Legend echt verbeterde, werkt dat een beetje als je deze klassieke delen dan afstemt op een pc controller? Om ontopic te blijven, vind ik deze games nog altijd zeer goed en vermakelijk om te spelen, alleen de PSX beelden zijn gewoon niet meer te doen op de moderne beeldschermen, maar ik heb zelf voor de PS2 een speciaal monitortje, deze geven PSX games wel ietwat solide in weergave, alleen jammer van dat einde in deel 4, en deel 3 had naar mijn mening de mooiste en beste soundtrack, plus je de keuze had om op een bepaalde moment je eigen keus kon maken naar welk continent je wilde, heel cool!!