hoi, ik heb pas Toney Hawk's underground gekocht en ben gelijk verslaafd aan het spel geworden!!! kan er gewoon niet vanaf blijven. Maar nu zit ik dus vast...nou ik weet niet wat ik moet doen! als je het spel story doet dan kom je op een gegevend momment in Manhatten terecht en als je daar de laaste opdracht moet voltooien, moet je agenten hen pinda's bezorgen, daarna ga je met dat poppetje mee naar binnen in het gebouw en moet je de stunt <--> + B maar elke keer als ik dat doe gebeurt er niks!!!! wat doe ik fout? of doe ik het niet op de juiste plek of zo??? help me pleas!!!!! alvast bedankt! -xoxox- Samentha
De opdracht verschilt per moeilijkheidsgraad... Als je op Easy ofzo speelt moet je die trick in het gebouw zelf doen. Als je moeilijker speelt dan moet je uit het raam springen terwijl je die trick doet. Anders moet je eens nagaan of er al een trick in gebruik is met die toetsencombinatie (wat je dan zelf hebt ingesteld), als dit het geval is moet je die even terugzetten op die trick die jij moet uitvoeren (Nutcracker heette het toch, geloof ik?) Ik hoop dat je een van deze twee dingen bedoelt...
New York Nutbuster De trick is een New York Nutbuster en het is vrij simpel. Gewoon heel snel achter elkaar op de D-pad naar links en naar rechts indrukken en dan B, dus snel achter elkaar good luck
oke beadnkt het is met eindelijk gelukt nu kan ik weer verder spelen bedankt voor jullie hulp en vel goei uitleggen en reacties!!! -xoxox- Samentha