zit er maybe in tokyo ook een geheime ruimte met de laatste stat points netzo als bij skaters island? ik heb er nu 1 in tokyo en zie er verder nog 1 in de lucht waar het deck ook ligt. 1+1=2, dus moet er verder nog 3, maar ik zie ze echt nergens, dus is het zo wat ik nu denk, dat als ik het 2e stat point pak, dat er dan een geheime ruimte vrijkomt, of dwaal ik nu te ver af?
er is wel een geheime ruimte maar ik weet niet zeker of daar nou ook die laatste stat point zat moet je maar ff op gamefaqs.com kijken hoe je precies in dat gedeelte komt
er is wel een grote geheime ruimte in tokyo dan moet je ff hier klikken om naar een site te gaan waaar veel informatie is. zelf heb ik hem wel uitgespeelt behalve 2 stat points in tokyo en voor de rest heb ik alles.
ik moet nu nog de decks van canada en dat eerste medel map(naam ff kwijt, die na canada bedoel ik) en 1 goal moet ik nog, en 3 stat points in tokyo. verder vin ik tony wel makkelijk, dus word waarschijnlijk weer met alle skaters uitspelen
Yep, er zit ook een geheim level. Je moet dan bovenop de ballon grinden. Schrik niet, het duurt wel ff voordat je dat geflikt hebt. Er zit ook een statpoint in de ballon. Op het rode gedeelte. Voor een andere moet je eerst helemaal naar rechts in de hoek rijden, daar omhoog springen en stukje naast die treinrails grinden dan eraf springen. Vervolgens zie je voor je een lange lijn met Chinese lampionnetjes. Daar moet je over grinden en daar ligt vaak een statpoint. Anders nog verder grinden tot je boven het deel komtwaar je begint. Nou ja, gewoon al die lijntjes grinden vaak zit er aan het eind wel een statpoint ( hangt af van welke skater je ehbt gekozen)
De eerste Medal van Rio is redelijk makkelijk te halen als je ( doe ik altijd) tot het eind rijd en via die hoge electriciteitslijnen grind. Verder kan je ook beneden gewoon rondjes grinden. Je moet wel specials gebruiken, daar krijg je meer voor. Ik grind altijd met de Coffin <- -> Y omdat je daar veel punten voor krijgt en je evenwicht makkelijk te houden is. Anders kan je het ook met de 'Juggle Bone grind'probere, daar krijg je namelijk de meeste punten voor. ALs je trouwens het deck in Rio nog niet had, moet je vanaf het begin meteen naar links naar de straat gaan. Na even rijden zie je daar een houten schutting staan waar je doorheen kan. Daar zit een pool met het deck daarboven. Als je nog ergens vastzit mag je wel een PM sturen, Ik heb namelijk het hele spel met alle skaters en geheimen uitgespeeld.