Tony Hawk 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door ErroX, 11 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie heeft deze game (dit is niet mijn vrtaag)
    maar eigenlijk wil ik weten wat vind je van de game?
    ik heb em gister avond bestel bij barstmit.com en ben benieuwt
    wat vinden jullie?

(ga niet zeiken over deel 4 want dan betaalt je de volle prijs voor betaalt + ook nog een NIKS extras)

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb'm... naja, wat moet je verwachten van thps3 ? redelijk logisch, echt vet skate-spel, je moet er voor zijn, ik speel'm meestal tussendoor maar, knappe omgevingen, vette soundtracks, ... that's it:+

3. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    ik heb hem--->wel geinig, maar niet heeeeeeeeeel geweldig

ik heb hem nou helemaal uitgespeeld (entire game completed) en speel hem nou nooit meer, maar ja....misschien dat ik hem ooit nog wel eens uit de kast haal

Ruben

4. xbox4ever

xbox4ever Guest

THPS4 komt 22 november alweer uit...
    dus ik zou die maar kope as ik jou was!
    THPS3 is heel erg simpel als je em 1 keer hebt uitgespeeld!:9

5. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    heb thps 3 heb ik op de Gba uitgespeeld
    Niet kopen op de Xbox wachten op thps 4
    Maar alsk jou was zou ik ai(Agrasive Inline)kopen

6. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben sinds vandaag weer begonnen met Tony en meteen weer een stuk verder gekomen, maar ik heb 1 probleem, ik kan maar niet manualen uit een trick, als ik bv grind en vanuit de lucht land gaat het prima, ben ik in een halfpipe en doe ik een grap dan lukt het voor geen meter!!

Volgens de tutorial moet je tijdens het landen de rechtertrigger indrukken om een revert te maken en daarna meteen omhoog/omlaag of omlaag/omhoog doen, nou dat gaat 1 keer goed en daarna ga ik alle kanten op en ben ik al mijn snelheid kwijt om nog een fatsoenlijke trick aan de andere kant van de halfpipe te maken, ik zit hier al een tijdje mee, en ik weet dat er wel wat mensen op het forum zitten die MEESTER in Tony Hawk zij, misschien kunnen die mij helpen???

Ik zit nu dus vast in Los Angeles ik moet 4 ton halen maar ik heb net met veel bloed zweet en tranen 1 ton weten te halen :'-( , zonder het manualen haal ik ook niet veel meer denk ik! :mad:

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het zelf al. Je moet het wel goed kunnen timen. Net als je de grond raakt moet je een revert doen. Van daaruit kan je in een manual overgaan. Dus rechtertrekker. En als je daarna gelijk alle kanten op gaat kan je het best eerst wat andere missies doen om je stats van manual bij te vullen. Zo blijf je langer in evenwicht.

8. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik ben al bij Los Angeles (1 na laatste level) en heb me manual meters allemaal vol!!

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo moeilijk is het niet hoor. Je moet het gewoon een beetje onder controlle hebben. En als je manual stats al helemaal zijn upgegrade kan het nooit meer zo moeilijk zijn. Gewoon oefenen, het is helemaal niet zo moeilijk hoor.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Moet je hiervoor nu een thread van meer dan twee jaar oud omhoogschoppen? En dan ook nog eens voor een vraag die in Help/Cheats thuishoort, niet in het games forum. Je bent hier nu lang genoeg om dat te weten.

Deze gaat dicht, er zijn meer dan genoeg recente help-topics voor deze game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina