Tony hawk 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yi-Long, 29 jun 2002.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    zojuist een trailertje gedownload van een belgische xboxsite....ziet er erg gladjes, snel en leuk uit...nog een klein beetje kaal en ik hoop dat het wel een beetje afwisselend is enzo...maar voor de rest heel aardig...
    Ook het aanhangen aan auto's zag er wel cool uit...

Ik zou het trouwens erg fyn vinden als ze byvoorbeeld Tony 2X er gratis byleveren ofzo...aangezien ze die hier niet hebben uitgebracht...dan mag van my de prys best 10 euro duurder ofzo zyn, maar zodat we toch dat spel nog kunnen spelen want dat was toch wel een van myn favoriete dreamcast games...

2. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    toevallig op onze Belgische Xboxsite?? ;)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Ow damn...hy staat hier dus ook egwoon...helemaal overheen gelezen...stupid me...:eek:

nah ja...sorry dan, maar ziet er wel leuk uit toch?
    :)
    -ps...xboxworld is echt stinking slow today!!!

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    op welke site hebde het dan wel gelezen?? ;)

6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    op http://x-power.be/
    ...maar xboxworld is véééééél beter!!!
    (ff zorgen dat het niet als spam opgevat wordt :p)

7. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    tssssssssssssssssssss ;)

maja, we zijn nog niet lang bezig he, maar ik vind dat we het verrevan slecht doen voorlopig...Xboxworld bestaat al een jaar langer ofzo en ze leveren idd klassewerk...

(ik apprecieer het wel dat je de site bezoekt! zeker blijven doen }:] )

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jullie site er zo druk uitzien! Met al dat nieuws onder elkaar en naast elkaar en nog die irri plaajes.

9. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    hmm....je bent wel de eerste die ik dat hoor zeggen...jij zou liever gewoon de titel van het nieuwtje op de mainpage hebben en dan gewoon de rest als je er op klikt? Ik zal het eens bespreken met de anderen (ik heb het ondertussen op ons forum gezet, dus dan kunnen we de algemene gedachte van de bezoekers te weten komen) maar persoonlijk vind ik het er zo wel goed uit zien hoor, en we hebben er toch al veel pos reacties over gehad...

laat het in ieder geval geen hinderblok zijn om de site ook geregeld eens te bezoeken (naast je bezoekje aan xboxworld natuurlijk ;) )

Laatst bewerkt: 29 jun 2002
  10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097

nee joh...niets zeggen, maar dat stond er alleen maar om ervoor te zorgen dat het niet als spam opgevat werd ;)
    ssssttt...niets doorvertellen...dat blyft tussen ons ;)

Eerlyk gezegd heb ik trouwens niet echt favoriete sites...gewoon de sites die actueel nieuws brengen steeds die check ik het meest...zoals iedereen I guess...
    Vroeger bekeek ik vaak Segaweb en IGN.com etc...maar die sites, net als gamespot, zyn sterk achteruitgegaan nu ze betaalsites zyn geworden...
    Vooral xboxweb.com update haast nooit...:mad:

11. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    en qua updates doen wij het zeker niet slecht, net zoals xboxworld en een paar anderen...het nieuws wordt toch up to date enzo gehouden zodus...;)

12. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik bezoek mn eigen site al vaak genoeg. En dan af en toe Xboxworld omdat die toch vaak wel snel zijn met nieuws!

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, ik vind het zoals hier op xboxworld en op mijn site wel goed. Gewoon de titel met dan een of twee regeltjes waar t over gaat. Niet een halve tekst

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    zo, nu weer terug naar het onderwerp

filmpie zag er lachen uit, heb je gezien hoe groot de level was! verder is alles hetzelfde gebleven, alleen meer mannetjes, meer moves en andere omgevingen. de basis van thps3 blijft denk ik, skate-opdrachten uitvoeren in grappige levels.

Deel Deze Pagina